1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door FFWD, 22 dec 2004.

1. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een rete spannene laatste ronden waren dat ik ben blij dat alonso niet meer ingehaald is

2. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Het is te hopen dat schumi de volgende race niet op pole staat, want anders zie ik het somber in voor de rest. Geweldig gereden die duitser, ook alonso trouwens! _O_

3. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    ja tis nog nie allemaal 100% hoor
    bedoel zijn teamgenoot ging wel stuk
    dus ferrari is der nog niet helemaal

maar beter staan ze der weer volgende race
    en verslaan ze alonso thuis in spanje :D
    Ik eg zo veel zin in volgende GP

4. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dit belooft wat voor de rest van het seizoen :) BAR ook weer een beetje terug vooraan, nu graag nog wat meer gevechten zien zoals tussen Schumi en Alonso _O_ Het rubber van Bridgestone is volgens mij erg vooruit gegaan! En natuurlijk een paar mooie inhaalacties gezien vandaag, Schumi op Button, Sato op een punt waar het eigenlijk niet kan :) Heb weer genoten van deze race.

5. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja BAR heeft eg enorme sprong naar voren gemaakt opeens :)
    Terwijl het echt rampzalig ging. Ben benieuwd of ze het volhouden en
    weer zo goed als vorig seizoen gaan doen.
    Williams viel juist heel tegen, Webber was compleet weggereden terwijl die goede startpositie had.
    haha en Minardi is gewoon wazig :p
    Damz zonder amper getest te hebben meedoen met die nieuwe auto
    Beide uitgevallen met technische problemen. Ach zo kan je ook testen :)

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Echt geniaal hoe Schumacher telkens weer over die Huricane vloog _O_ Het leek wel alsof hij geen bochten zag, maar gewoon kneiterhard rechtdoor vloog ...

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    heb je ook gekeken.
    dag, mooie wedstrijd.
    ik dacht echt dat Button, Raikkonen on Alonso gingen winnen.
    en dan valt Raikkonen uit. :'-(
    en opeens komt Schummacher steeds dichterbij.
    uiteindelijk staat die tweede en hij jaagt Alonso op.
    volgens mij heeft Alonso wat afgevloekt in z'n auto niet normaal 8)
    en Barricello Out had ik ook niet verwacht.
    en ik maar duimen voor Jenson Button en Kimi.
    maar nee, Kimi nix en Jenson een 3e plaatjse.
    maar met Schumacher en Alonso was zo spannend :D

8. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Button is echt wel blij met z'n 3e plaats, hij had dit seizoen nog niks gepresteerd

9. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    persoonlijk ben ik wel blij met de uitslag, Coulthard :+ mooi als laatste gefinished (ok twee jordans erachter, maar ja das logisch) rijd hij eindelijk eens op de positie waar hij thuis hoort, en schumacher laat weer eens zien waarom hij nr.1 op zijn auto heeft staan. Alonso was ook erg goed, maar wel een beetje langzaam.

Hulde aan _O_ Liuzzi _O_ , en van mij mogen de la Rosa en Wurz gewoon de plek van Montoya samen blijven delen, kan Montoya zich richten op de Indy 500, want zijn seizoen is toch al verneukt (wat betreft 't kampioenschap).

ook mooi dat al die mensen met een grote bek tegen Villeneuve nu toch eens op hun sodemieter hebben gekregen, rijden verleer je echt niet...vooral een ex-kampioen niet die nog steeds wil winnen *) . En die actie van Massa trouwens, geweldig, drukte DC gewoon ff aan de kant, zo hoort 't.

10. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Blij, blij dat schumacher zijn kwalificatie verklooide. Anders was het misschien niet zo'n mooie race geworden.
    Zonder twijfel de mooiste race van dit seizoen, tot misschien de volgende dan ;)
    Ben het ook niet eens met Coronel en die andere gast die als analisten zaten bij SBS, ik vond namelijk het eerste gedeelte helemaal niet saai, ok niet meteen gevechten vooraan maar wel in de middenmoot. Die inhaal actie van Sato b.v. was gewoon fantastisch.

Maar wat een mega-race van Schumacher. Ben helemaal geen fan van de man, maar deze race heeft ie toch echt weer laten zien waarom ie zevenvoudig wereldkampioen is en dat hij en ferrari zeker dit seizoen nog niet zijn afgeschreven.

Ook een zeer goede race van Alonso, niets aan de kant, niets eieren voor zijn geld kiezen en voor de WK punten gaan. Gewoon blokken en voor de race-zege gaan.
    Absoluut hulde daarvoor want iemand 15 ronden lang achter je houden, in je spiegels blijven kijken en daarbij ook er op letten dat je zelf geen fout maakt en b.v. het rempunt voorbij schiet is gewoon knap. Zeker als het dan ook nog om iemand van het kaliber schumacher gaat.

Ook leuk om Button weer op het podium te zien, Ferrari is dus niet het enige team wat een sprong voorwaarts heb gemaakt.
    Was gewoon een goede en strakke race van hem.

Ben het wel eens met SPiRiT hierboven, alsjeblieft laat Montoya niet meer in die McLaren stappen en zet daar gewoon Wurz of De La Rosa in, zelf prefereer ik dan De La Rosa maar ook Wurz liet deze race zien dat ie gewoon uit beter hout is gesneden dan Montoya, niet dat Montoya niet het talent heeft, hij doet er alleen niets mee.

Wat een debuut ook van Liuzzi, zijn eerste race en dan gewoon eindigen voor de nr 1 van het team. Coulthard had een goed begin van het jaar, maar helaas lijkt dat van korte duur geweest te zijn.

Jammer van het uitvallen van Albers, maar ja dat zat er natuurlijk dik in. Racen met een ongeteste auto is vragen om problemen.
    Ook sneu voor Raikkonen, hoeveel pech kan 1 iemand hebben zeg. Vorig jaar had ie al een bagger seizoen, en ook dit jaar kan ie zich nog niet helemaal ontdoen van de pechduivel.
    Is ie er eindelijk weer bij kwa snelheid, hoewel ik wel zeker denk dat ie lichter getrained had dan de rest, laat de auto hem wederom in de steek.

Hoe dan ook, een enorme toffe race

11. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, ik prefereer De La Rosa ook boven Montoya. Heb Montoya nog geen seconde gemist afgelopen races. En wat mij betreft mag Liuzzi blijven rijden, vond het een erg geslaagde race voor hem. Toch blijkt dat de betrouwbaarheid er ook bij Ferrari nog niet helemaal is, Barichello viel alweer uit. Ik denk dat als het zo doorgaat nog best een leuk seizoen kan worden :)

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik zie eigenlijk liever Wurz rijden dan de la Rosa. Wurz liet gisteren zien dat hij echt wel hard kan racen, want hij is gewoon als winnaar uit dat groepje gekomen met Trulli, Sato, de Williamsen en Villeneuve. Hij heeft misschien wel een beetje onzichtbaar gereden en niet net zoals De la Rosa veel ingehaald, maar hij hoefde ook niet van achteren te komen en dus niet in te halen om die plaatsen nog goed te maken. Dat vind ik ook wel een verdienste van Wurz.

Alleen vind ik niet zoals jullie wel bijna allemaal zeggen dat Montoya maar de F1 uit moet, want hij heeft in zijn debuutjaar laten zien dat hij echt wel hard kan racen, zelfde geldt trouwens ook voor Villeneuve vind ik. Alleen de beide heren kunnen zich nogal moeilijk motiveren en dat is hun probleem denk ik. Qua rijderskwaliteit horen ze dus wel in de F1 thuis vind ik, alleen moeten ze wel de motivatie zien terug te vinden.

13. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Als je moeite hebt om je te motiveren moet je vertrekken. Dat hoort geen moeite te kosten. Denk trouwens niet dat ze motivatieproblemen hebben, maar dat terzijde. Wurz en de la Rosa hebben het allebei goed gedaan. Van mij mag elk van beide montoya vervangen. _O_ Zal helaas niet gebeuren, misschien moet ik Juan Pablo maar eens uit nodigen om een potje met mij te tennissen. }:]

Ik las trouwens dat de derde plaats van Button onder voorbehoud is. De auto van Button is te licht bevonden. Op 4 mei moet BAR zich verdedigen. bron

14. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er kan er maar 1 winnen :+ volgende keer toch wat beter opletten ;)

15. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Al was Montoya nou niet geblessuurd geraakt stond hijn nou waarschijnlijk 2e of 3e in kampioenschap. Wel jammer dus dat hij weg is, maar Wurz en De La Rosa hebben het fantastisch gedaan! Webber valt me tot nu toe erg tegen, Fisichella ook wel een beetje, vorig jaar haast elke race aan de finish en regelmatig punten en nu maar 1 van de 4 races gefinisht. Hopelijk komt er verbetering in!

16. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dus geschorst voor Spanje en Monaco :mad:

17. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    schuift de uitslag dan door zodat de nummers 9 en 10 nu ook punten hebben ?

18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ja, dus de uitslag van Imola is nu:

1. Alonso
    2. M. Schumacher
    3. Wurz
    4. Villeneuve
    5. Trulli
    6. Heidfeld
    7. Webber
    8. Liuzzi

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik vind het meer dan terecht dat BAR geschorst is.

Ik snap alleen niet precies waarom ze voor 2 races geschorst zijn.Als ze voor de rest van het seizoen geschorst werden en de resultaten van de 3 races tot nu voor onniettig verklaard werden was volgens mij veel logischer geweest.Ga er maar van uit dat de intentie van BAR was geweest om de boel zo lang mogelijk te bedonderen en als het niet opvallen was waren ze er leuk mee verder gegaan tot het einde van het seizoen dus voor mij was het veel logischer geweest om BAR dit jaar helemaal te schorsen

edit//typo

Laatst bewerkt: 5 mei 2005
  20. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    nee man
    Dat team zorgde vorige race toch ook voor een leuke race naast masterlijke Schumi
    ik zou zonde vinden als ze helemaal niet meer mee zouden doen
    dan wordt het helemaal leeg het veld en nog minder knokke

Deel Deze Pagina