Ik vind die Albers gewoon een arrogante kwal. Hij doet net alsof ie al jaren in de Formule 1 rijd en dat ie een coureur is zoals M.Schumacher / Raikonnen / Alonso.
Ook die opmerking van hem gisteren na de kwalificatie. "Tja, het ging wel redelijk, het kan altijd beter, het is pas goed als we op pole staan.''
Wat verwacht je van een Minardi??? Het is juist van beide Minardi's een goede kwalificatie geweest, ze staan beide voor de Jordan's, en dat is gewoon erg goed voor een Minardi. Ik vind ook dat ie wat normaler tegen Doornbos kan doen, en niet zo van ''ik ben een ervaren topcoureur en jij een broekie''. Echt waar ik kots van zijn arrogantie, geef mij Doornbos maar. Een vrolijke, eerlijke en bescheiden gozer.
Ik hoop dat ie Albers snel uit de F1 vertrekt, want ik mag die gozer echt niet.
Edit: volgens mij weet die gozer echt niet wat ie wil. Na de kwalificatie zegt ie tegen Jack Plooi het bovenstaande over de kwalificatie en nu lees ik het volgende:
,,Ik maakte een klein foutje, voor de rest was het een geweldige ronde´´, aldus de coureur uit Laren na zijn zestiende tijd in de kwalificatie. ,,We hebben het goed gedaan als team.
Klik om te vergroten...