Ik heb vandaag mijn formule 1 blad binnen gekregen. (formule 1) Daarin staat een artikel met Kimi, en dat heet: "Lachen met kimi". Lang verhaal, maar waar het op neerkomt, zo zegt Coulthard:
Mika Hakkinen en ik hadden dezelfde sponsorverplichtingen, maar omdat Mika altijd zo droog deed tijdens raceweekends, wou Mclaren liever mij het pr-werk laten doen. Mika en Kimi zijn goede vrienden, en Mika heeft tegen Kimi gezegd geen emoties te laten tonen in interviews en persconferenties, en dat aan iemand anders over te laten. (ik laat je me blad wel eens lezen
)
Maar IRL is Kimi veel relaxeder. Zo blijkt ook in dat interview. En wat je dus ziet; hij gaat naar striptents, discotheken, en pleurt bijna overboord (erg leuk filmpje trouwens).
En wat jullie waarschijnlijk niet weten:
Toen Kimi Raikkonen 17 was heeft hij in Nederland gewoont, voor ongeveer een jaartje. Hij is toen erg veel uitgegaan, en heeft erg veel plezier gehad.
Dus kimi kan dan wel droog zijn in interviews en perconferenties, maar dit doet hij dus een beetje express. (Hakkinen is nu ook een stuk spontaner in de DTM dan in de F1) De
formule 1 crew stond versteld van hoe relaxed Kimi eigenlijk is.
En als je in frankrijk geen café kan vinden weet ik het ook niet meer, want ik heb een paar jaar geleden Silverstone en Frankrijk gekeken in Thailand!!!
Klik om te vergroten...