1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door FFWD, 22 dec 2004.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    Ik las ook nog ergens een mooi zinnetje:

    En het klopt wat je zei over Pizzonia Nemesis. Ik was alleen vergeten hem in m'n post te zetten door de frustratie die ik had van de race van Kimi :+
    Bij deze;
    Erg netjes gedaan van de Jungle Boy.
    Hij is volgens mij toch een onderschatte rijder, mede door zijn jaar bij Jaguar.
    2 Jaar of vorig jaar viel hij ook uit in Spa, nadat z'n motor stuk ging toch....
    Toen moest hij nog huilen. Dat vond ik wel triest. Die race reed hij ook als invaller, en om dan uit te vallen met iets waar je niks aan kon doen terwijl je naar een podium reed....
     
  2. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik lees dit net op www.racefreaks.nl
     
  3. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het best een goed idee, nu maar hopen dat ze het ook echt uitvoeren.
     
  4. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Raikonnen raced gewoon te goed, jammer dat zijn materiaal het af en toe laat afweten anders was ie te makkelijk kampioen
     
  5. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Zeer slecht nieuws:

    GP België wordt misschien geschrapt

    De oorzaak is de hevige regenval. Ik zou het echt nergens op vinden slaan als dit zou gebeuren. F1 is nou eenmaal levensgevaarlijk, maar daar kiezen de coureurs zelf voor om eraan mee te doen en daar worden ze ook flink voor betaald. Dus ik zou het belachelijk vinden als deze GP niet door zou gaan.

    Waarom worden regenraces opeens verbannen. De kalender is ook al zodanig aangepast dat de kans op regenraces zeer klein is :mad:

    Mocht dit gebeuren, dan kunnen ze net zo goed de titel al aan Alonso geven.
     
  6. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat een stelletje watjes. De wagens worden onbestuurbaar :{ Denk eens om de fans, die komen in grote getallen naar het circuit en willen een show zien. En die kunne ze verw88 in de regen :cool: . Ik vind dat ze gewoon moeten rijden. Als ze niet rijden zakt de Formule 1 nog verder af... :mad:
     
  7. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Idd, en ik snap ook niet waarom er nu opeens zo moeilijk wordt gedaan over regenraces. Vroeger konden ze toch ook altijd racen in de regen en nu opeens niet meer |:-
     
  8. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    De Formule 1 zet zichzelf voor schut :'-( Eerst al de GP van Amerika en nu misschien weer dit. Vroeger was de F1 een heldensport...nu niet meer :confused: :confused: :confused:
     
  9. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Dit zou juist een race kunnen worden waar de F1 zich weer wat populairder mee zou maken, want de laatste tijd zijn de races gewoon optochten geworden. We zijn tegenwoordig al blij als er 2 inhaalacties plaatsvinden, terwijl er vroeger altijd volop actie was in de races.

    Maarja, het zal net als die belachelijke motoren- en bandenregel ook wel een regel zijn dat er niet meer in de regen geraced mag worden.

    De Formule 1 is teveel bezig met de veiligheid. Dat is prima, maar ik vind niet dat dit ten koste mag gaan van de snelheid. Want snelheid is nog altijd waar het in de F1 om hoort te draaien.
     
  10. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zou ik echt jammer vinden. ik vind dit seizoen al 1 van de beste sinds jaren. het enige wat ik dit seizoen nog mis is een regenrace. en het zou natuurlijk ook jammer zijn al word precies belgie geschrapt want dat is toch 1 van de leukste circuits.
     
  11. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    De geüpdate weersvoorspellingen voor Spa van www.racefreaks.nl. Het ziet er slecht uit voor zondag :9 (goed weer :D ). Jammer ik zou graag een regenrace willen zien :cool: :

     
  12. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Geruststellende woorden van Mr. Eccelstone O-) :
    Bron: www.racefreaks.nl
     
  13. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Gelukkig maar dom gezeur altijd. Ik wil spektakel zien en dat kan het beste in de regen. :D Als je niet durft te rijden moet je maar opflikkeren, hoor je niet in de F1 thuis. Zijn trouwens ook altijd dezelfde coureurs die lopen te zeuren over dit soort dingen.
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Viel mij ook al op.
    Het enige wat Kimi zegt is: "I wanna race"
    Kijk! dat is nou doorzettingsvermogen :D
     
  15. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Yep , en francorchamps is uitermate geschikt voor een regenrace aangezien het circuit bij droog weer al races met mooie inhaalacties laat zien kan het er in de regen alleen maar mooier op worden.
    Dan zullen we kunnen zien wie er van de piloten nog in het jongensklasje vertoeven en wie er de echte mannen met ballen zijn die de radillion nog tegen plankgas durven opstormen.
    En naar het er nu al uitziet zou dit best wel eens de laatste gp van belgie kunnen wezen die er ooit nog gereden zal worden aangezien de ticketverkoop wreed tegenvalt dank zij de woekerprijzen en de waalse regering na dit jaar niet meer voor het verlies zal willen opdraaien zoals in de voorgaande jaren is gebeurd.
    Dus geniet zondag maar van de race, voor 99% zekerheid dat het de laatste maal wordt dat er formule1 races op het circuit van francorchamps worden gehouden. :eek: :'-(
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2005
  16. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Motor van Fisichella nog niet vervangen :mad:

    Nu hoop ik in ieder geval op een regenrace. Ik denk dan dat Fisico zondag vanuit de pits zal starten met een helemaal volgetankte wagen. En Fisico heeft al bewezen snel te zijn in de regen, dus misschien zit er alsnog een podium voor hem in.

    Hij moet wel een podium pakken, want anders kan hij Michael Schumacher nooit inhalen in de WK-stand }:]
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is het deze zondag nou weer F1 of volgende week?

    Ik verwacht trouwens dat Button weer een redelijk goede race zal rijden. Het is een erg goede coureur, maar kan het net niet opnemen tegen b.v. Kimi of Alonso. Dat is jammer, want als deze 3 coureurs nou eens echt tegen elkeaar gaan racen wordt nog eens spannend.
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd jammer, maar kan je nou écht niet eens ophouden met dat chauvinistische gedrag over Spa. :+ Viel mij gister op de Belg ookal op tijdens de wedstrijd van Clijsters tegen Sharapova. Belgen zijn best chauvinistisch.

    Ik hoop op een droge/natte race. Dat ze droog beginnen en dat het dan gaat regenen.
     
  19. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt voornamelijk aan de auto van Button, geef hem een renault of een mclaren en hij zal het veel beter doen.
     
  20. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    :eek: Waar in mijn post ben ik chauvinistisch over spa-francorchamps ?
    Het lijkt mij dat je de begrippen chauvinisme en realisme door elkaar haalt .
    Het is wel zo als je aan formule 1 piloten naar hun drie favoriete circuits vraagt , dat dan bij 18 van de twintig piloten steevast de namen van 2 circuits opduiken namelijk suzuka en spa-francorchamps .
    En belgen chauvinisten , nee kerel wij zijn eerder realisten , voor chauvinisten te vinden moet je namelijk in frankrijk of in je eigen land eens een keertje rondkijken,daar kom je ze met hopen tegen. :cool: ;)
     

Deel Deze Pagina