Dit kan ik niet eens verdedigen
Hierboven staat van elke coureur de snelste ronde. De snelste ronde van Fisico is een seconde langzamer dan die van zijn teamgenoot. Dit is wel heel erg veel. Het verdedigen dat hij deed, leek ook nergens op. In het WK heeft hij 70 punten achterstand op Alonso. Zo'n groot gat in punten heb ik volgens mij nog nooit eerder gezien tussen twee teamgenoten...
Ik weet niet wat er aan de hand is met Fisico, maar het lijkt net alsof hij niet tegen druk kan ofzo. Peter Sauber heeft ook wel eens gezegd dat hij een vrij gevoelige coureur is, dus als het even iets minder gaat, dan lukt ook helemaal niks meer. Tja, in de 2e, 3e en 4e race viel Fisico uit en Alonso won ze alledrie. Misschien dat dit een van de redenen is waarom het niet goed zit in het koppie bij Fisico. Alle aandacht ging toen uit naar Alonso daarna.
Ik denk dat Peter Sauber wel deels gelijk kan hebben, want voor deze teamgenoot, maakte Fisico gehakt van al zijn teamgenoten en nu is hij 1 seconde langzamer. Misschien heeft Fisico er gewoon wat moeite mee dat hij nu een teammaat heeft die het beter doet en dus ook alle aandacht naar uit gaat.
Laatst bewerkt: 9 okt 2005