Als ik puur alleen naar deze kwalificatie kijk (krijg je niet echt een volledig beeld, maar toch) dan heeft Red Bull (vorig jaar jaguar) de grootste sprong naar voren gemaakt. Je moet natuurlijk wel rekening houden dat het geregend heeft.
Hehehehehehe
McLaren valt me een beetje tegen aangezien ze in de wintertests en op de vrijdag lekker snel waren.
Jordan heeft zo te zien wat meer power gekregen door de Toyota motor, jammer dat Doornbos geen vaste coureur is.
En jammer dat me maat Taku San van de baan is geknalt
Maar nogmaals, ik vind het echt fantastisch dat Fisichella bovenaan staat. Een hele sympathieke, aardige en goede coureur.
FIA dreigt met schrappen Grand Prix Australië
Paul Stoddarts gang naar de rechter zou wel eens kunnen leiden tot het schrappen van Australië op de Formule 1-kalender. De FIA toonde zich op zijn zachtst gezegd not amused dat het niet was uitgenodigd voor de zitting op vrijdag, waarin rechter Habersberger bepaalde dat Minardi op zaterdag met de oude auto's van 2004 had mogen rijden. De FIA zou pas op zaterdagmiddag worden gehoord. De FIA in een persverklaring: ,,Blijkbaar vindt een rechter het geoorloofd om het verloop van een autosportevenement te beinvloeden en de beslissing van de officials te overrulen, zonder beide partijen gehoord te hebben. Als het volgens de Australische wet rechters is toegestaan zo te handelen dan moet de World Motor Sport Council zich maar eens goed beraden of een dergelijk autosportevenement van deze omvang voortaan nog in Australië moet worden gehouden''.
bron: www.autoweek.nl
Het word ook steeds gekker zeg!
Laatst bewerkt: 5 mrt 2005