1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door FFWD, 22 dec 2004.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    Nee, natuurlijk niet, maar toen was hij niet gewaarschuwd, en Fisico wel.
     
  2. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ok, het was ook geen goede actie van Fisico maar daarom is hij ook gestraft. Dan vind ik die opmerking over een DQ een beetje overdreven.
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Ja, vind ik ook. Dat had ik eerder moeten zeggen :+

    Mogen er tegenwoordig nog stop-and-go's gegeven worden?
    Nadat de eerste drive-thru gegeven was (...Montoya 2001???) zijn er nooit meer Stop-and-go's gegeven. Soms is een drive-thru net een iets te zachte straf, en een stop-and-go bijvoorbeeld precies goed...Alleen worden die niet meer gegeven :confused:
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Volgens mij is er nog 1 keer een stop and go geweest nadat de drive trough is ingevoerd, maar weet even niet meer wanneer. Was vrij snel nadat de drive trough is ingevoerd!
     
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik herinner me ook een S&G, volgens mij zelfs dit seizoen nog..
     
  6. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Stop and go bestaat nog gewoon, maar de drive through penalty is toendertijd ingevoerd omdat men de stop and go voor sommige overtredingen eigenlijk te zwaar vond.
     
  7. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Uit een pers bericht van McLaren:

     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Hmmm, dat is vreemd. Volgens mij bedoelde hij een tyre failure :p
     
  9. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
  10. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Geinige race vanmorgen, met twee keer die safety car.
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Even een kort terugblik op seizoen 2005:

    -De beste: Raikkonen, ondanks dat Alonso kampioen is vind ik Raikonnen de beste van het afgelopen seizoen.
    Maar Alonso was toch ook erg goed!

    -De ongelukkigste: Button, de eerste helft was echt rampzalig voor hem, geen snelheid, problemen en diskwalificatie. Raikonnen ook.

    -Teleurstellend: 1: M.Schumacher en Barrichello, hebben bij lange na hun echte niveau niet gehaald (komt mede door de auto), 2: Fisichella, is het hele seizoen zoek gereden door Alonso, 3: Webber, heeft zich niet echt kunnen waarmaken.

    -Afgang: de GP van Amerika.

    -de pechvogel: Raikkonen, daar hoef ik niks over te zeggen.

    -de verassing: 1: Monteiro, heeft goede races gereden en was erg betrouwbaar, 2: Red Bull Racing, beide coureurs hebben erg goed gepresteerd, 3: Toyota, ook hier hebben beide coureurs erg goed gepresteerd.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2005
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Het is Raikkonen ;)
    Sato mag je van mij ook aan het lijstje van teleurstellend toevoegen.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn fout! :eek: :eek:

    Sato mag idd ook wel bij het lijstje teleurstellend, hij heeft maar 1 punt gehaald.
    Denk niet dat we hem nog terugzien in de F1.
     
  14. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Mijn rapportcijfers voor de coureurs van 2005:

    M. Schumacher: 8
    3e geworden in het WK en houdt daarmee een McLaren en een Renault achter zich. En hij heeft een aantal mooie dingen laten zien, zoals in Hongarije.

    R. Barrichello: 6,5
    Leuke eerste seizoens helft gereden met 4 podium plaatsen, maar in de 2e seizoenshelft heb ik hem niet meer gezien.

    J. Button: 7,5
    De enige coureur die vanaf Frankrijk elke race in de punten heeft weten te finishen. Krijg wel een beetje het idee dat hij minder werd de laatste paar races.

    T. Sato: 5
    Typisch gevalletje van een onzekere coureur.

    F. Alonso: 9
    WK geworden met een ruime voorsprong en heeft bijna geen fouten gemaakt.

    G. Fisichella: 7,5
    Blijft ver achter bij zijn teamgenoot, heeft ook al aangegeven dat deze auto niet bij zijn rijstijl past. Echter staat hij maar 2 punten achter op Montoya in het WK en heeft in de laatste paar races het een en ander hersteld.

    M. Webber: 7
    Ik moet toegeven dat hij in de laatste paar races toch is gaan laten zien wat hij kan. Ik blijf wel zeggen dat ik hem minder vind dan Heidfeld.

    N. Heidfeld: 7,5
    Heeft het beter gedaan dan Webber (wat ik van hem verwacht had) en heeft mooie races gereden. Jammer dat hij al zo vroeg klaar was.

    A. Pizzonia: 6
    Maakte een goede rentree, maar daarna is het toch wat ingezakt. Ik denk dat Pizzonia net als Sato vrij onzeker is als je kijkt naar de hoeveelheid beginnersfouten die ze maken.

    K. Raikkonen: 8,5
    Na Alonso de beste van het veld, maar ik krijg wel steeds meer het idee dat Montoya hem kan verslaan volgend jaar.

    J. Montoya: 8
    Jammer van zijn slechte seizoensstart, maar over de laatste paar races vond ik hem toch wel de betere McLaren rijder. Kan volgend jaar misschien wel eens gaan verrassen, mits hij gemotiveerd is.

    F. Massa: 7,5
    Heeft het met name in het begin heel goed gedaan, maar door een paar lekke banden kon hij toen niet veel punten halen. Ik moet wel zeggen dat sinds het bekend is dat hij naar Ferrari gaat, het wat minder is gegaan.

    J. Villeneuve: 7
    Werd aan het einde van het seizoen toch wat beter en reed in Spa een sterke race.

    D. Coulthard: 7,5
    Heeft het uitstekend gedaan. Stond lange tijd in de buurt van de subtoppers in het WK en dat met een middelmatige auto. Zonder hem had Red Bull een moeilijk jaar gehad.

    C. Klien: 7
    Heeft een goed seizoen gehad. Het middenstuk was misschien wat minder, maar het slot mocht er zeker wezen met 2 top 6 kwalificaties en een 5e plek in de race. Ik hoop hem volgend jaar terug te zien.

    V. Liuzzi: 6,5
    Heeft niet veel gereden, maar na zijn 4 races was ik blij dat Klien weer terug was.

    R. Schumacher: 8
    Heeft in de laatste race toch nog gedaan wat ik van hem verwacht had, namelijk boven Trulli eindigen. Ik heb sowieso nooit begrepen waarom sommige zo overdreven negatief waren over Ralf, want in de kwalificaties is hij misschien bagger maar in de races geeft hij Trulli regelmatig een pak slaag.

    J. Trulli: 7,5
    Begon sterk, maar is in de loop van het seizoen minder gaan presteren. Trulli is heel erg afhankelijk van zijn kwalificatie positie, bleek wel uit de laatste 3 races toen hij achteraan stond. Het is een goede kwalificeerder, maar in de races komt hij duidelijk minder goed uit de verf.

    T. Monteiro: 7
    Rookie of the year. Heeft een aantal records verbroken en het is een behoorlijk betrouwbare coureur als het op finishen aankomt. Maakt bijna geen fouten en in Spa was ie goed.

    N. Karthikeyan: 6
    Kan denk ik wel beter kwalificeren dan Monteiro en begon het seizoen ook niet slecht, maar om de een of andere reden is het alleen maar bergafwaarts gegaan met hem.

    C. Albers: 7
    Heeft beide teamgenoten verslagen en heeft een paar mooie dingen laten zoen. Een voorbeeld is zijn kwali in Canada. Ik hoop hem volgend jaar terug te zien.

    R. Doornbos: 6,5
    Was net iets minder goed dan Albers, maar kon hem een stuk beter bijhouden dan Friesacher. Ik hoop ook hem volgend jaar terug te zien, maar die kans acht ik niet groot.

    P. Friesacher: 6
    Is in zijn laatste races toch duidelijk de mindere geweest tov Albers. Ik denk niet dat we hem volgend jaar nog terug zullen zien.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Geen onvoldoendes op Sato na?

    Vond Villeneuve nou niet echt een goed seizoen rijden op een paar races na (Spa). Een zeven voor hem vind ik zeker wat te hoog.

    Net als een 7.5 voor Fisichella en de 7.5 voor Button.Beide hebben ver onder hun kunnen gereden en zijn ook niet echt door goede acties opgevallen

    De rest van de cijfers kan ik me redelijk in vinden maar als je puur op de kwaliteiten van de rijders gaat had ik Raikkonen en Alonso hetzelfde cijfer gegeven :)
     
  16. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Mwah, ik vond Massa wel beter dit seizoen maar nou niet echt schokkend veel beter.

    Ik heb Fisichella 1,5 punt lager dan Alonso gegeven, omdat hij ver achter bleef bij zijn teammaat, net als dat ik bij Barrichello heb gedaan. Hij heeft toch een overwinning behaald en was bijna derde in het WK, dus vandaar... Button is laat op gang gekomen, maar ik vind het toch wel knap dat ie vanaf Frankrijk altijd punten heeft gescoord. Maargoed misschien is een 7 voor beide heren beter op z'n plaats:)
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn rapportcijfers voor de coureurs van 2005:

    M. Schumacher: 7,5
    Heeft ver onder zijn kunnen gepresteerd, dit kwam mede door de auto. Heeft af en toe toch wel wat mooie dingen laten zien, en zoals Fisichella al zei, hij is toch nog 3e geworden in het kampioenschap.

    R. Barrichello: 6,5
    Heeft eigenlijk een kleurloos seizoen gereden. Is nooit echt opgevallen. Heeft af en toe wel iets moois laten zien, volgend jaar beter.

    J. Button: 8,0
    Constante coureur die een hele moeilijke seizoenstart heeft gehad, maar daarna een goede 2e helft van het seizoen heeft gehad. Heeft ook wel wat mooie dingen laten zien.

    T. Sato: 3,0
    Het seizoen van Sato kan ik het beste omschrijven als slecht en dom.
    Heeft veel domme acties gedaan en heeft maar 1 punt gehaald. Zoekgereden door zijn teamgenoot.

    F. Alonso: 9,0
    Heeft een heel sterk eerste deel van het seizoen gehad. In de 2e helft van het seizoen waren de McLarens te snel. Heeft verder heel constant gereden en heeft geen domme dingen gedaan. Zijn mooiste moment was in Suzuka, de inhaalactie op M.Schumacher in de 130R. _O_

    G. Fisichella: 6,5
    Heeft teveel achterstand op zijn teamgenoot. Hij heeft ook een paar domme dingen gedaan.

    M. Webber: 7,0
    Heeft zichzelf niet kunnen waar maken. Heeft wel een paar aardige races gehad. Het heeft er ook veel met te maken dat de Williams niet meer de auto was die hij hoorde te zijn.

    N. Heidfeld: 7,5
    Heeft mooie dingen laten zien, constant en snel. Idd jammer dat hij vroegtijdig klaar was.

    A. Pizzonia: 5
    Heeft domme dingen gedaan (zoals Montoya eraf rijden) en was te onzeker. Hij heeft mij niet kunnen overtuigen.

    K. Raikkonen: 9,0
    Ondanks dat Alonso kampioen is, vind ik Raikkonen toch het beste. Deze jongen heeft echt heel veel mooie dingen laten zien. Zijn tijd komt nog wel.

    J. Montoya: 8,5
    Heeft idd een slechte seizoenstart gehad. Maar in de 2e helft van het seizoen was ie echt goed.
    Ik heb idd het idee dat als Montoya gemotiveerd is, hij toch beter dan Raikkonen is. Binnen een paar jaar is hij wereldkampioen.

    F. Massa: 7,0
    Heeft met de Sauber toch wel wat mooie dingen laten zien, niet bijzonder, maar gewoon goed.

    J. Villeneuve: 5
    Alleen in Spa vond ik hem goed. Verder vond ik hem slecht.
    Heeft ook domme dingen gedaan (zoals bij Montoya in Japan en bij Doornbos in Duitsland). Ben zowieso al niet echt een grote fan van Villeneuve.

    D. Coulthard: 8,0
    Coulthard heeft laten zien dat hij nog steeds in de Formule 1 thuishoort. Heeft met een mindere auto veel mooie dingen laten zien en goede resultaten behaald. Heeft met zijn ervaring heel veel betekend voor Red Bull. Mooie moment was dat hij was uitgevallen en dat hij toen zijn brokstukken zelf van de baan afhaalde. _O_

    C. Klien: 7,5
    Heeft het over het hele seizoen heen goed gedaan. De laatste tijd zelfs wat sneller dan Coulthard. Ik denk dat we nog best wat van deze jongen gaan zien.

    V. Liuzzi: 5
    Heeft weinig gereden en heeft eigenlijk niet veel laten zien.

    R. Schumacher: 8
    Eerste helft van het seizoen minder, 2e helft sterk. Met als hoogtepunten zijn 2 podiumplaatsen. Zoals Fisi al zei, in de kwalificatie minder dan Trulli, maar in de race sterker. Ralf gaat mooie dingen laten zien volgend jaar.

    J. Trulli: 6,5
    Begon goed en ging steeds slechter. De laatste helft was eigenlijk kleurloos.

    T. Monteiro: 7,5
    Gezien zijn auto heeft hij het heel goed gedaan. Super betrouwbaar en snel. In Spa was ie idd heel erg goed.

    N. Karthikeyan: 5
    Monteiro was veel beter. Karthikeyan had teveel fouten, plus dat ik hem niet aardig vind, beetje arrogant.

    C. Albers: 7
    Was beter dan Doorbos en dan Friesacher, heeft mooie dingen laten. Beetje jammer van de dingen die in Japan gebeurden. Heeft het gewoon goed gedaan. Hij is wel een tikje arrogant, maar wel goed, ik zou hem dan volgend jaar ook graag terug zien.

    R. Doornbos: 6,5
    Was de ene keer sneller dan Albers en dan weer niet. Albers was toch de betere. Verder redelijk goed gedaan.

    P. Friesacher: 5
    Te vaak zoekgereden door Albers
    __________________
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2005
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Doe ik het ook maar :9 :

    M.Schumacher: 8
    Hij heeft gedaan wat hij kon doen. Heeft alles uit de auto gehaald, maar acties zoals in China slaan nergens op.

    R. Barrichello: 6.5
    Goed gereden in de eerste helft. Lag vaak voor Schumi, maar is in de laatste helft te annoniem geweest.

    J. Button: 7
    Miste wat snelheid in het begin. Bouwde dat daarna weer op, maar is toch weer wat terug gezakt.

    T. Sato: 4
    Tja, dit was niet bepaald zijn seizoen. Te veel fouten, en te weinig snelheid.

    F. Alonso: 9
    Super strak gereden. Heeft wel een paar foutjes gemaakt dit seizoen, inclusief een fatale in Canada.

    G. Fisichella: 7
    Werd vaak zoek gereden door Alonso, maar dat kwam mede omdat de auto om Alonso gebouwd was. Volgend jaar zal hij het vast beter doen.

    M. Webber: 6
    Niet goed, niet slecht, maar toch iets slechter dan goed :+ Heeft te weinig laten zien.

    N. Heidfeld: 7,5
    Versloeg Webber, iets wat ik niet gedacht had. Mooie 2de plek op de Nurgburgring.

    A. Pizzonia: 5
    Maakte teveel fouten, en had net als Sato te weinig snelheid. Ook erg stom om als invaller Montoya van te baan te buiken tijdens het un-lappen.

    K. Raikkonen: 9,5
    De snelste man op de grid. Heeft niks verkeerd gedaan op een paar keer verremmen na. Had IMO de titel moeten winnen, maar door een te onbetrouwbare auto is hem dat niet gelukt, maar dat zal hem zeker nog lukken.

    J. Montoya: 8
    Reed vaak in de schaduw van zijn teammaat, maar kwam sterk terug aan het einde van het seizoen. Moest dit keer, en ook volgend jaar zijn meerdere herkenning in Kimi.

    F. Massa: 7,5
    Mooi en netjes gereden. Weinig fouten, en een redelijke snelheid. Leuk voor hem dat hij naar een topteam gaat, al zal hij volgend jaar weinig zonlicht te zien krijgen, want die zal alleen maar in de schaduw van Schumi rijden.

    J. Villeneuve: 6
    Te gefrustreerd. Heeft zijn beste tijd al gehad. Het is tijd voor hem om te gaan.

    D. Coulthard: 8
    Prima seizoen. Niets op aan te merken.

    C. Klien: 7
    Ook een lekker seizoen, al moest hij te vaak achter Coulthard rijden.

    V. Liuzzi: 6,5
    Tja, niets speciaals. Elke andere coureur had hetzelfde kunnen doen. Vind het onterecht dat hij volgend jaar een stoeltje krijgt, i.p.v. Albers of Doornbos, die ik toch hoger inschat.

    R. Schumacher: 7,5
    Hij zal beter moeten kwalificeren. Zijn racepace is goed, maar hij verknoeit zijn race al op zaterdag.

    J. Trulli: 7,5
    Even goed als ralf. Mooie kamikaze actie in Monaco. Leuk om hem te zien rijden.

    T. Monteiro: 7
    Heeft hij dit jaar fouten gemaakt? Erg strak gereden, alleen mag het iets sneller.

    N. Karthikeyan: 5
    Niet snel. Kapsones. Te veel geld. Hij hoort niet in de F1 thuis.

    C. Albers: 7
    Sneller dan zijn maten. Super gereden in Canada. Heeft Minardi verder geholpen en sneller gemaakt. Hij verdient een plek voor volgend jaar.

    R. Doornbos: 6,5
    Prima coureur, alleen niet super snel. Is slomer dan Albers, maar doet het verder prima.

    P. Friesacher: 5
    Te sloom. Was te veel met Albers bezig. Te veel 'low-fuel' runs. Hielp Minardi niet vooruit. Goed dat hij weg ging.
     
  19. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    M.Schumacher: 8-
    Redelijk gedaan, auto was niet best, maar ik heb Schumacher ook een aantal domme dingen zien doen.

    R. Barrichello: 6
    Zowel positief als negatief niet opgevallen. Kleurloos dit jaar.

    J. Button: 7
    Heeft het redelijk gedaan, maar er is ruimte voor verbetering.

    T. Sato: 3
    Alleen maar negatief opgevallen, te traag en te veel fouten._0/

    F. Alonso: 9
    Uitstekend gedaan, op een paar kleine foutjes na.

    G. Fisichella: 7
    Redelijk gedaan, er is ruimte voor verbetering, maar hij had ook veel pech.

    M. Webber: 6
    Kleurloos, is toch niet de potentiele wereldkampioen die ik dacht dat het was.

    N. Heidfeld: 7,5
    Teamgenoot verslagen en voor de rest redelijk gedaan met beperkt materiaal.

    A. Pizzonia: 5
    Ik snap niet wat sommigen in hem ziet.

    K. Raikkonen: 9,5
    Bijna perfect gereden.

    J. Montoya: 8+
    Heeft het beter gedaan als ik had gedacht. De snelheid komt er steeds meer, en die domme fouten heb ik ook al een poos niet meer gezien. Hopen dat hij deze lijn door kan zetten.

    F. Massa: 8
    Goed seizoen gereden met een beperkte auto, met een paar mooie uitschieters naar boven.

    J. Villeneuve: 5
    Was dit jaar niet F1 waardig, en is ook naast de baan kleurloos. Was vroeger wel anders helaas. Tijd om te vertrekken Jacques. _0/

    D. Coulthard: 8
    Goed gereden, redelijk snel en betrouwbaar met een beperkte auto.

    C. Klien: 6.5
    Vindt het niets speciaals, maar er was ook weinig op aan te merken.

    V. Liuzzi: 5
    Wat mij betreft duidelijk minder dan Klien, maar hij verdient nog wel een kans.

    R. Schumacher: 7,5
    Redelijk gedaan, weinig op aan te merken

    J. Trulli: 7,0
    Sterk in de kwalificatie, maar voor de rest saai en kleurloos tijdens de race en naast de baan.

    T. Monteiro: 6.5
    Betrouwbaar, maar lijkt wat snelheid te missen.

    N. Karthikeyan: 4.5
    Topcoureur in zijn eigen fantasie._0/

    C. Albers: 7.5
    Sterk gereden dit jaar, imo nog wel wat ruimte voor verbetering. Maar heeft wel aangetoond dat hij in de F1 thuis hoort.

    R. Doornbos: 6,5
    Weinig op aan te merken, maar ik heb nog niet zoveel speciaals gezien. En dat terwijl hij zeer gehyped is door de media, soms ten koste van Albers die dan als minder wordt bestempeld.

    P. Friesacher: 5.0
    Die zien we vast niet meer terug_0/
     
  20. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    M.Schumacher: 8
    Auto misde de snelheid maar wist af en toe verrassen. Hij deed gewoon z'n werk goed.

    R. Barrichello: 6
    Auto misde de snelheid maar wist totaal niet te verrassen. Hij is een soort Coulthart. Is geen slechte rijder, je moet hem gewoon niet in de schaduw van een topcouteur zetten.

    J. Button: 7,5
    Goede coureur, goede snelheid. Een erg goede 'best of the rest'. Hou voortaan je kop normaal omhoog.

    T. Sato: geen cijfer
    Na enkele jaren F1 wordt je geacht het verschil te weten tussen het vuile en het schone gedeelte. Laat staan het verschil tussen een 50 en een 100 meter rembordje. Sommige fouten zijn onacceptabel, bye bye Sato _0/ .

    F. Alonso: geen cijfer
    Hij is een erg goede rijder, erg strak maar weinig spannend. Was bijna fan van hem geworden. Maarrrrrr.... Een basisregel van de racerij is dat je andere niet in gevaar mag brengen. Daarom snap ik niet dat hij nav een crash in Brazilie in een eerder seizoen geen raceverbod heeft gekregen. In een (dubbele?) gele vlag situatie op een stilstaand wrak knallen is onaccpetabel. Jij had allang bye bye moeten zijn _0/ .

    G. Fisichella: 6+
    Jij bent behoorlijk waardeloos geweest. Je haalde te weinig punten. Nuff said, veel excuses en weinig daden.

    M. Webber: 7
    Goede coureur, hij was wel opvallend vaak bij incidenten betrokken. Een gewoon goede coureur, maar geen wereldkampioen.

    N. Heidfeld: 8
    Sommige coureurs hebben iets, waardoor ze automatisch sympathie winnen. Heidfelt heeft het. Hij is jong, bloedsnel en maakt weinig fouten. Gelieve voortaan wel braaf je seizoen heelhuids overleven.

    A. Pizzonia: 5
    Pizzonia heeft hetzelfde als Heidfeld, maar dan andersom. Wist weinig indruk op me te maken en de uitslag van het kampioenschap beinvloeden dmv Montoya eruit rijden is onaccpetabel.

    K. Raikkonen: 9,5
    Als je op een paar tiende van de pole kan kwalificeren en daarna een 1stopper rijden dan denk ik dat je goed ben. Als je met een extreem vibrerend voorwiel toch het rechte stuk opgaat dan denk ik dat je lef heb. Als je op Suzuka vol voor het maximum gaat door Fisi in te halen dan denk ik dat je een echte kampioen bent. Hij eisde de overwinningen gewoon op.

    J. Montoya: 9,5
    Hij is de reden waarom ik van BMW naar Mercedes ben gegaan. Ik geloof in hem, vanaf het begin zei ik dat ie net zo snel is als Raikkonen. Niemand geloofde me. Toen was ie geblesserd enzo, kreeg hij veel kritiek. Ik bleef in hem geloven. En op het laatst was iedereen verbaasd dat ie zo had ging. Ik had het allang voorspelt O-) .

    F. Massa: 7,5
    Goede coureur maar mist een 'cool motherfucker' uitstraling.

    J. Villeneuve: 5
    Bye bye _0/ . Zegt niks slims, rijd niet hard en kwalificeerd niet goed. De Formule 1 is hem liever kwijt dan rijk.

    D. Coulthard: 8
    Well done. Mocht zijn carriere over zijn dan mag hij van mij opper-baanmarshall worden die de brokstukken opraapt. Klasse!

    C. Klien: 7
    zie Massa

    V. Liuzzi: 6+
    Geweldige gozer, middelmatige coureur. Misschien is een PR functie wat vor jou?

    Voor andere: zie JGRacegamer z'n mening :).
     

Deel Deze Pagina