1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door FFWD, 22 dec 2004.

  1. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Sorry, ik zal volgend jaar wat beter mijn best doen :+
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Whaha, lol.

    @ Gunther, ik zou deze zin even verbeteren:
    Je kon beter zeggen: "Als je met 3 tienden voorsprong de pole kan pakken en daarna als zwaarste van start gaan, denk ik dat je goed bent :cool: (Monza red.)
     
  3. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben trouwens vierde geworden in de mclaren grand prix manager. Leuk als je bedenkt dat er ruim 17000 meedoen, maar weer jammer als je bedenkt dat alleen de top 3 prijzen krijgt.:'-(

    De goede klassering van massa tijdens de laatste race heeft me een top 3 plek gekost.
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Ahhh zonde

    Wat heb jij lopen hopen op een uitval beurt van Massa :p
     
  5. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    ik ga een voodoo pop van Massa maken.}:]
     
  6. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Had je beter eergisteren kunnen doen ;) .

    @ JPRaceGamer, das idd beter. Ben geen lopende statistieken encyclopedie die alle gegevens tot 1980 weet :D . Dan kan ik maar het beste niet overdrijven en voor safe gaan.
     
  7. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
  8. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Een beetje laat, maar beter laat dan nooit. Mijn rapportcijfers + motivatie voor de rijders van 2005.

    M. Schmuacher -8
    Heeft het goed gedaan met een auto die toch niet goed was. Daarnaast heeft hij Barrichello helemaal zoek gereden.

    R. Barrichello -6
    Slechte eindklassering en kon lang niet meekomen met zijn stalgenoot.

    J. Button -7,5
    Heeft zich goed hersteld van zijn matige seizoenstart. Toch nog een knap aantal punten behaald.

    T. Sato -2
    1 punt scoren in een heel jaar terwijl je teamgenoot er meer dan dertig haalt is schandalig. Hij heeft laten zien dat de F1 toch een stapje te hoog is voor hem. In de eerste periode had hij een slechte auto, maar daarna heeft hij nooit meer bij Button in de buurt gereden door eigen domme fouten.

    A. Davidson (-)
    Heeft in Maleisië te weinig ronden gereden om hem kunnen te beoordelen. Ik denk wel dat hij het beter zou doen dan Sato.

    F. Alonso -8,5
    Wereldkampioen met het geluk dat Raikkonen vaak weg viel. Aan de andere kant hij reed er wel steeds.

    G. Fisichella -7
    Het hele jaar weggereden door Alonso, maar hij heeft veel pech gehad bij pitstops terwijl Alonso nergens last van had. Daarnaast vermoed ik ook dat auto van Fisichella minder is.

    M. Webber -6,5
    Is om zijn oren gereden door Heidfeld en heeft de hoge veraachtingen niet waar kunnen maken, mede door de slechte auto van de tweede seizoenshelft.

    N. Heidfeld -7
    Heeft een goed jaar gereden en heeft laten zien dat hij niet bang is voor Webber, die als groot talent wordt beschouwd.

    K. Räikkönen -9
    Heeft volgens mij maar een fout gemaakt dit jaar, voor de rest was het telkens de auto die hem in de steek liet. Niet Alsono, maar hij de Fin had kampioen moeten worden.

    JP Montoya -8
    Heeft het ook goed gedaan in de McLaren. Heeft wat pech gehad, niet zoveel als Raikkonen, maar hij is er ook uitgeweest wegens een blessure. Heeft verder goed gereden niet op aan te merken.

    A. Pizzonia -6
    Heeft er vrij weinig van gebakken in de races die hij reed.

    P. de la Rosa -7,5
    Heeft een goede en spetaculaire race gereden in Bahrein.

    ALEXANDER WURZ -10!
    :+ en nu weer objectief. 7,5 Hij heeft een rustige race gereden in San-Marino, maar werd wel derde.

    J. Villeneuve -7
    Heeft niet veel punten gehaald, maar wat verwacht je in een Sauber? Rustige races en af en toe goed getraind.

    F. Massa -7
    Voor hem geldt hetzelfde als voor Villeneuve. Hij heeft wel iets meer punten, maar hij heeft niet veel beter gereden.

    D. Coulthard -8
    Heeft het goed gedaan in een auto die toch tot een van de slechtere van het veld gerekend mag worden.

    C. Klien -6,5
    Goed seizoen gereden, hij heeft denk ik laten zien dat hij geschikt is voor de Formule 1.

    V. Liuzzi -6
    Heeft toch laten zien dat Klien een betere teamgenoot is voor Coulthard Hij heeft zijn werk als vrijdagtester echter uitstekend gedaan.

    J. Trulli -7
    Kan goed kwalificeren, maar in de race was hij meer iemand die ophield en zo de 'Trulli-train creërde' :D

    R. Schumacher -7
    Voor hem geldt het omgekeerde als voor Trulli. Hij was wat minder in kwalificeren, maar in de race kroop hij stiekem naar voren.

    R. Zonta (-)
    Stond wel op de deelnemerslijst voor de VS, maar daar heeft hij niet gereden. Geen cijfer dus.

    T. Monteiro -6
    Heeft het eigenlijk niet goed gedaan dit jaar. Hoewel je natuurlijk ook niet veel kan in een Jordan.

    N. Karthikeyan -5,5
    Is het hele jaar overklast door zijn teamgenoot. Ik denk dat de Indiër voor zijn plekje moet vrezen.

    C. Albers -7,5
    Heeft hele mooie dingen laten zien. Kwalificeerde zich regelmatig voor de Jordan en zelfs een keer voor Klien! Ook in de race kon hij later de Jordans goed volgen. Heeft beide teamgenoten alle hoeken van het circuit laten zien.

    R. Doornbos -6,5
    Heeft hoge de verwachtingen niet waar kunnen maken. Dat kan natuurlijk te maken hebben met dat hij de auto niet kende. Hij heeft wel beter gedaan dan Friesacher, want de Nederlander was altijd in gevecht met de andere Nederlander.

    P. Friesacher -5,5
    Heeft het slecht gedaan in vergelijking met Doornbos en Albers. Altijd op grote achterstand van Albers, terwijl Doornbos het tempo van Albers toch wat beter kon volgen. En dat terwijl Friesacher de auto al kende en Doornbos halverwege insprong in een auto die hij niet kende.

    @FFWD, bedankt voor je clip :)

    Edits: Wat duidelijkere motivatie toegevoegd
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2005
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Godvertering, dan zie je dat filmpje, en denk je, wh00t, wat is dit toch een brute sport _O_
     
  10. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    idd, en dan zeggen mensen waarom kijk je F1 dat is toch saai|:- De formule 1 heeft gewoon zijn charmes..._O_
     
  11. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Wat vonden jullie de spannendste race van het seizoen?

    Ikzelf vond Nurburgring super spannend, gewoon omdat je wist dat die band het niet zou redden (raikkonen red.) Ik zat echt op het puntje van mijn stoel te wachten op het moment.

    De mooiste vond ik Japan, daar hoef ik niet veel aan uit te leggen denk ik :p
     
  13. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    - Japan vond ik de spannendste race :9
    - Australië de mooiste race _O_
    - Canada de meest vreemde race (positief) :cool:
    - USA de meest vreemde (negatief) en saaiste race :mad:
     
  14. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Japan de meest vette en Barhein de meest fustrerende. Wat was ik ff boos op die klote putdeksel. Ben zeer aangenaam verrast door de GP van Turkije.

    geinspireerd op een bekende uitspraak, zelf wat aangepast :).
    "Vroeger was sex veilig en autosport onveilig. Tegenwoordig is beide onveilig; het ene gevaar heet SOA en het andere heet Sato."
     
  15. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    De mooiste race was natuurlijk San Marino, waarin Wurz derde werd _O_.
    De meest saaie race was uiteraard de VS, hoewel het wel leuk was dat Albers vijfde werd.
    De spannendste race was Europa vanwege die band van Raikkonen.
    De meest spectaculaire race waren Turkije en Japan, waaruit ik niet kan niet kiezen.
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Dit is echt te erg, ik heb die jaarclip nu al zo'n 15 keer gezien 8)
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha jij ook al? _O_ Ik leef met je mee 8)
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    17x 8)
     
  19. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vond de GP van Amerika best tof eigenlijk. Eindelijk weer eens een rel, was te lang een dooie boel binnen de F1.

    Mooiste race van het jaar vond ik Japan, maar dat ligt ook nog vers in het geheugen, heb eigenlijk ook geen idee meer wat er bijvoorbeeld in Australie allemaal gebeurde.
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Wat ik nog weet is dat Kimi's motor bij de start afsloeg, Fisichella de pole pakte tijdens een verregende kwalificatie, Nick Heidfeld Schumi eraf tikte, en Albers even snel was als Friesacher, terwijl Christijan z'n 2de en 3de versnelling miste. Fisico won, Barrichello werd 2de, en Alonso werd 3de ;)

    Edit//: Zoek Ralf Schumacher :+

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 okt 2005

Deel Deze Pagina