1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door FFWD, 22 dec 2004.

1. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Tsja, in de tests waren ze samen met McLaren ook al de snelste en ik verwacht niet dat hij elke race maar 1e of 2e wordt, maar wel dat hij kan mee vechten voor de podium plaatsen. Dus hij kan ook wel is 4e of 5e worden, maar hij heeft al bewezen dat hij met die auto kan winnen. Het is iig geval verre weg de beste auto waar hij ooit ingezeten heeft :)

Mja, het ligt er ook een beetje aan hoe Ferrari het gaat doen met die nieuwe auto.

2. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    1 race en 3 kwalificaties!! :+ 8)
    Whehe ff lastig doen :9

Maar uit trainingen en wintertests kon je het ook al zien dat het erg
    goed ging bij Renault. Maar denk dat de race van morgen een wat beter beeld geeft dan die van 2 weken geleden. Toen had Fisichella een grote voorsprong omdat hij voorop begon en de rest van de groete concurenten van achter moest komen vanwege die regen kwalificatie. Hoewel een aantal nu weer ver naar achter staan.

Haha maar ik hoop dat ferrari nog terug komt met die nieuwe auto en dit keer op een andere strategie zit dan de rest, die goed uit pakt. Maar hoop ik iedergeval meer strijd dan de vorige race.

Laatst bewerkt: 19 mrt 2005
  3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Je vergeet vrije traingingen en testrondjes *)

4. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Albers greep maar net naast de pole position. De rest zat al aan de koffie en toen was Albers net klaar met zn warm-up lap. Ze staan ook ver achter de Jordans. Die nieuwe wagen moet wel heel goed zijn om de achterstand op de Jordans in te lopen. Lijkt me een moeilijke opgave. Hij moet in ieder geval proberen zn teamgenoot te verslaan. Als dat niet eens lukt, komt hij nooit bij een beter team. Het lijkt een mooi seizoen te worden, maar het is idd ff afwachten hoe de nieuwe Ferrari is.

5. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Hoe gaat SBS6 de boel uitzenden vandaag? 4:00 is 2e kwalificatie en 8:00 de race. Wordt dat allemaal uitzendtijd? Of komt er een pauze tussendoor? Anders ga ik mooi de 2e kwalificatie missen :)

6. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Of je neemt het op en kijkt het voor dat de race begint ;)

7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Tja.... live=leuker :9 Maar gaan ze het uberhaupt wel uitzenden?

8. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Nouja, het is toch bijna live. Kijk gewoon om 6 uur of 7 uur (ligt eraan of je de voorbeschouwing wilt zien) ;) Ze zenden het ook gewoon uit om 4 uur in de nacht, en ze hadden het ook over een kleine voorbeschouwing daarop maar ik weet niet hoelaat die komt.

9. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga pas na de race slapen :)
    over 2 uur is de kwalificatie
    daarna 2 uur voor de race
    ondertussen ff gamen op xbox haha

Is start nou om 6 7 of 8 uur
    de kwalificatie is om 4 uur toch?

De gids bij ons klopt niet :confused:

Hoop dat race leuker wordt dan de vorige
    Ik heb gevoel dat het niet echt spektakel wordt dit seizoen. Bij vorige race
    waren er zoveel grote gaten tussen veel mensen die niet kleiner werden enzo.
    Hoop dat dat nu anders is.

Weinig echte inhaal acties en tja geen spectaculaire pitstops meer die toch altijd voor spanning zorgde enzo omdat er soms wat mis ging enzo met banden wisselen enzo.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2005
  10. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sjong jonge wat deed Fisi nou :mad:!

11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Sjonge sjonge.... waarom moet er nou op zondag ochtend "gezellig" gezamenlijk ontbeten worden onder HET moment van de wedstrijd? :mad:

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Fisichella, vuile sukkel!!! Door hem loop ik nou de punten van Webber mis :'-(
    Zeer foute actie van Fisichella.

13. mars15

mars15 Guest

jaja ook ik was vroeg op alles gezien

idd webber vs fisi was grappig

albers uitgereden
    leuke wedstrijd de start ging zowaar goed

14. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Sowieso had Webber hed lekker in die bocht. Eerst al met R. Schumacher, wat naar mijn weten wel een leuke actie was, en daarna met Fisichella, dat was echt een hele domme actie.
    Alonso heeft een strakke wedstrijd gereden, net als Trulli. Beiden weinig concurrentie gehad. M. Schumacher heeft toch nog punten gepakt, al denk ik dat ie had verwacht dat het hem meer zou brengen.
    En weer was het pech voor Kimi, met een lekke band en extra pitstop kom je niet ver...

15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    En daar komt nog een straf overheen dacht ik :{

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ok, die actie valt niet goed te praten, maar ik vind hem niet onbegrijpelijk. Vlak na zijn eerste pitstop beschadigde hij zijn auto, waardoor hij opeens zoveel snelheid verloor. HIj had zich gewoon kunnen laten voorbij rijden door Webber, maar daarna zouden Heidfeld, Montoya en Ralf hem ook zo voorbij rijden waardoor hij ver zou terugvallen. Bovendien zit tussen P3 en P4 voor een coureur ook een groot verschil en hij liet iig zien dat hij voor zijn plek wil vechten. Het was een alles of niets actie, anders was hij toch wel teruggevallen later in de race, want hij reed op een gegeven moment gewoon 1:39 ronde tijden.

Fisico zelf, vindt niet dat hij de schuld heeft omdat hij vond dat Webber iets naar binnen kwam, maar dat kan ik zelfs als Fisico fan niet serieus nemen O-) Waarschijnlijk heeft hij dat gezegd omdat het incident na de race nog wordt behandelt door de Stewards, want het was op de beelden duidelijk te zien dat Webber uitweek naar buiten toe.

17. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Dat is dan helemaal dom van hem. Als hij toch zou terugvallen waarom dan als een idioot gaan lopen blokken. |:-

Nou Alonso heeft even laten zien hoe je een wedstrijd moet winnen. Zo wat was die goed vandaag. BAR was echt supergaaf 8) , zal ze leren zich zo opportunistisch (en in mijn ogen onsportief) te gedragen. Tuurlijk mochten ze de motor wisselen omdat ze waren "uitgevallen", maar ik vind het van weinig klasse getuigen. _0/

En Ferrari was natuurlijk wel het lachertje op de grid. Nou ja maar van genieten zo lang het nog kan. Als ze straks die nieuwe auto hebben en (misschien nog wel belangrijker) in het koudere Europa komen dan zullen zij en vooral Bridgestone beter uit de verf komen.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2005
  18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik zou het dommer vinden als hij het zou doen als hij nog wel wat te halen had... :{ Nu moest hij wel zo lang mogelijk volhouden en helaas liep het zo af.

19. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mol had er trouwens ook ff zin in: "Villeneuve bestelt altijd zijn pakken in de maat Pipo de clown".
    ik lag helemaal dubbel :p

20. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond in algemeen de race wel leuker dan vorige keer maar er was eigenlijk maar 1 gedeelte die beetje vet was. Stuk dat raikonen met die band reed tot gedeelte met inhaalacties van de williamsen en ralf en ook de red bulls bij Ferrari. Voor de rest was het niet echt heel spektaculair.

Goed dat Alberts het uitgereden heeft.

Fisichella Italians fastest? hehe volgens mij was Trulli 2e :p
    Vond het niet echt goede actie die die uithaalde. Positie verdedigen
    mag altijd maar dit was niet echt verstandig. Hij kon toch nooit 3e worden
    want zijn auto was verrot.

Deel Deze Pagina