Dat doet die nou altijd bij ferrari. Als ferrari wint of iets goeds doet heeft die altijd wat te klagen en doen ze het slecht dan boort die ze helemaal de grond in enzo. Dan denkt die eg dat die tof is ofzo
Bedoel ik ben dan fan van ferrari dus vind dat best irri die houding van hem. Soms denk ik echt houdt je kop haha. Bedoel omdat ik fan ben van Ferrari ga ik nie de rest lopen af te zeiken.
Ik hou van F1 racen en heb de voorkeur voor ferrari maar heb ook respect voor de andere teams en coureurs, want die zetten ook super prestaties neer en met ze alle zorgen ze voor een grote show, niet alleen Ferrari. De rest hoort er ook bij en zorgen ook voor de sensatie en leuke races enzo en gewoon voor top amusement.
Maar hij zit echt altijd zo'n nare label op ferrari te stempelen. Ja soms zijn ze beetje arro enzo, maar het blijft een team dat veel bereikt heeft en veel presteerd dus beetje respect mag wel en niet die houding van dat het van zelfsprekend is wat ze doen altijd en altijd ook al doen ze het goed iets naars verzinnen om het te verklaren ofzo. Dat doet hij hele tijd. Zo respect loos vind ik dat. Bedoel hun werken ook hard voor wat ze bereikt hebben en vorig jaar ook, ook al leek het makkelijk te gaan en het gaat niet altijd goed, ook bij ferrari niet. Toen schumi daar net kwam plofte die motor enzo om de 2 races ofzo. Nu hebben ze ook wat problemen. Dat hoort erbij, maar hij moet niet zo cool beetje lopen dissen vind ik, van kijk hoe grote mond ik heb nu het slecht gaat met ze.
Ik begin eg beetje te irriteren aan hem soms. Hij verteld soms echt onzin en mist ook soms gewoon momenten enzo en verspreekt zich heel vaak tegenwoordig. Maar hij heb der wel de stem en de inleving enzo.
Klik om te vergroten...