1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2006 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Na de race op 9 september in Italie maakt Ferrari hun rijders voor 2007 bekend

2. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
  3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Gare stal. :lol:

Maar zeer waarschijnlijk gebeurt dit wel, ontzettend zonde en jammer dat hij weggaat. Maar als ik Raikkonen was zou ik denk ik ook vertrekken, toch blijft het enorm balen..

4. JeePee

JeePee Guest

Idd. Toch vraag ik me af hoe Mclaren het gaat doen zonder Adrian Newey.

5. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Er waren geruchten dat ze Bob Bell zouden overnemen van Renault maar daar hoor je ook niet veel meer over, het zou kunnen dat ze naast hem ook Pat Symonds wouden hebben maar dat weet ik niet zeker. Wat wel duidelijk is is dat ze snel nieuwe topmensen nodig hebben want je merkt duidelijk het verlies van Newey en co. :{

6. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Mwah, echt dominant als ontwerper was Newey de laatste tijd niet meer naar mijn idee. Natuurlijk is het nog steeds een goede ontwerper, maar zijn beste tijd heeft hij wel gehad. McLaren heeft de laatste jaren nou niet alleen maar topauto's gehad.

Ben wel met je eens dat er snel een paar nieuwe topontwerpers zouden moeten komen. Misschien moet Dennis maar even shoppen bij Ferrari.:D

Laatst bewerkt: 2 sep 2006
  7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik denk niet dat het aan newey lag dat ze geen topauto hadden, maar meer aan de motor waar hij niks aan kan doen!
    Vorig seizoen waren ze de laatste helft oppermachtig en hadden ze met afstand de beste auto op de baan!

8. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ligt natuurlijk nooit aan een iemand, maar altijd aan een combinatie van factoren. Vorig jaar was een groot probleem idd de motor. Maar in de jaren daarvoor was de mclaren ook niet meer zo sterk, zoals we dat van een Newey auto gewend zijn, uitgezonderd 2003 dan.

9. JeePee

JeePee Guest

Idd, de Mclaren MP4-20 was verruit de snelste auto van 2005.
    Maar we zullen zien hoe Red Bull het gaat doen volgend jaar. Ik verwacht ze in de subtop.

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat vind ik ook. Er wordt altijd gedaan alsof het binnenhalen van Newey direct succes betekent. Hij is echt niet de enige topper die ooit in de F1 heeft gezeten. Voordat hij de F1 in kwam waren er vast ook al andere topontwerpers en misschien wordt het nu weer eens tijd voor vers bloed in de F1. Zou wel leuk zijn als er een nieuw iemand zou binnnenkomen, want dat zou de strijd in de top alleen maar breder maken :thumbs:

11. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat het hier niet hoort (geen DTM-topic) maar ben net terug van Zandvoort (na een te lange terugreis) en dat was echt geweldig! We waren het circuit nog niet eens op en we hadden al heel wat beleefd, bij de Audi-stand waren Ekström, Kristensen en Frentzen die handtekeningen uitdeelden! Heb van alle drie een handtekening kunnen krijgen, even duwen en trekken maar dan heb je ook wat moois. Echt geweldig om ze van zo dichtbij te kunnen zien, ik riep toen ik terugliep nog even 'Go Audi' waarna Kristensen me even aankeek en lachte. :9

Ook bij de Mercedes-stand kwamen om half 12 Jamie Green en Matthias Lauda waarvan ik geen handtekening heb maar wel op de foto, net als die drie bij Audi trouwens.

Daarna kwam eigenlijk het hoogtepunt van de dag, Robert Doornbos kwam bij de stand van Veronica FM en wij konden vooraan staan, er mochten na een kort interview vragen van de fans worden gesteld dus vroeg degene met wie ik mee was, 'Ik las dat Klien misschien z'n contract verliest en jij de laatste drie races rijdt, wat is hier van waar?'. Waarna Doornbos zei, 'Uuuh, zullen we naar de handtekeningensessie?'. :D Echt heel mooi.

En uiteindelijk werden er ook handtekeningen uitgedeeld, we stonden vooraan dus ik douw m'n tas op het podium en wees aan waar hij kon tekenen, en nu dus een handtekening van Doornbos op m'n schooltas. Daarna werden er ook petten verkocht voor €10 met de garantie dat je daar een handtekening op kreeg, dus dat natuurlijk ook gedaan. Heel erg mooi en die Doornbos is best aardig, hij zegt iedere keer graag gedaan en geniet er duidelijk van, hele coole gast.

De race (die was er ook nog) was gelukkig droog, vanmorgen regende het als de pest maar gelukkig hadden we daar geen last van. Leuke race was het met vooral spanning op het einde, ook de demo van Doornbos ervoor was heel erg mooi want gelukkig deed had vlak voor de Tarzan-bocht (waar wij zaten) ook nog even een halve donut waardoor dat ook op de foto kon. Met de rijdersparade heb ik Hakkinen ook goed kunnen zien en hem op de foto kunnen nemen, toch weer vet om 'm in het echt te zien. Na dat alles zijn we weer terug gegaan en langs de kraampjes geweest, leuke spullen gekocht. Toen weer naar de auto waarna helaas een helse terugtocht begon, maar dat was het meer dan waard. Echt een top dag!

\o/ \o/ \o/

12. JeePee

JeePee Guest

Ik heb de race op TV gezien :)
    Erg mooie race, alleen zat het Mika niet zo mee :'-(

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik was vrijdag naar de vrije training geweest, nog heel even met vettel succes gewenst, en hij zei heel netjes dankjewel. Was echt relaxt die vrije training aangezien je dan in de paddock mag, en ook op alle tribunes!

Vrije training is gewoon super, je kan de auto's gewoon van dichtbij bekijken en aanraken( op de dtm auto's na dan, want die staan in de pits ) en je kan een praatje maken met de coureurs!

14. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Kovalainen wordt tweede coureur bij Renault.

Ben benieuwd hoe hij het gaat doen volgend jaar :)

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Ik mag voor Fisico (de coureur :+) hopen dat hij volgend jaar wel de betere is van de 2 Renaults anders zou zijn F1 carriere wel eens (sneller dan gedacht) voorbij zijn.

16. JeePee

JeePee Guest

Leuk voor Kovalainen.
    Nu Kimi nog, Ferrari of toch Mclaren...
    Zondag na de race zal Ferrari hun rijderspaar voor 2007 bekend maken.

17. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb stille hoop op Kimi en Schumacher bij ferrari.
    Hoe meer ik aan die mogelijkheid denk des te meer ie mij bevalt. Het is jammer dat wanneer dat gebeurt het tenkoste van Massa gaat, maar volgens mij zou het heel leuk kunnen uitpakken als Kimi idd naar Ferrari gaat.
    Beide zeer goede coureurs, maar ook beide coureurs die niet 2e rijder gaan spelen en beide gelijke kansen zullen eisen van Ferrari.

18. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij heb ik ergens gelezen dat Schumacher aan gaat kondigen dat hij na dit seizoen stopt.

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat soort berichten lees ik al de hele maand. Na Monza wordt pas echt bekend of hij doorgaat of niet en wie dan bij Ferrari gaan rijden volgend jaar :)

20. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk van de topteams het volgende, natuurlijk is het maar een gok, maar toch..

Renault (logisch natuurlijk)
    - Fisichella
    - Kovalainen

Ferrari
    - Raikkonen :'-(
    - Massa

McLaren
    - Alonso
    - De la Rosa

Deel Deze Pagina