1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2006 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

1. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Het lijkt er dan idd op dat de la Rosa voor McLaren gaat rijden. Iets wat ik niet kan begrijpen. Hij durft Hamilton niet direct volgend seizoen te laten debuteren, dat kan. Maar als Ron Dennis hem dan nu gewoon de komende 4 races de tijd zou geven om hem zich te laten bewijzen, kan ie zelf oordelen of hij goed genoeg is of niet. Als hij niet goed genoeg blijkt, kan hij altijd nog terug naar de la Rosa.

Overigens kan ik me ook niet voorstellen dat hij met de la Rosa volgend jaar wil rijden, want anders had hij net zo goed Montoya kunnen houden. Die is veel beter. En ja Montoya is dan wel zelf opgestapt, maar dat heeft hij echt niet zomaar gedaan.

2. JeePee

JeePee Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 7 sep 2006
  3. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    de la rosa volgend jaar ook McLaren rijder?

lijkt mij raar, of ze moeten een heeeeeele grote spaanse sponsor hebben.

ik vind het al zo gek dat ze Hamilton nu niet meteen in die auto proppen want wat die gozer in de gp2 laat zien is gewoon bovennatuurlijk.

En ik denk dan ook dat Hamilton de laatste GP of GPs (als GP2 seizoen afgelopen is) in de McLaren zal plaatsnemen om vast wat te wennen voor volgend jaar.

Als de McLaren eindelijk weer eens goed wordt (betrouwbaar dus), worden Alonso en Hamilton volgend jaar waarschijnlijk gewoon 1 en 2 in het kampioenschap. En wil iedereen Schumi terug...

ik mis Schumi nu al, met zijn sjoemel praktijken...was (is) toch een unieke aso

Laatst bewerkt: 7 sep 2006
  4. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Een Formule 1 zonder Schumacher is inderdaad moeilijk voor te stellen, maar ik wil 't wel proberen. :)

Dit las ik trouwens vandaag, hij lijkt wel zeker van z'n zaak en als dit zo is dan wordt 't sowieso geen duo Raikkonen-Schumacher.

5. JeePee

JeePee Guest

Ik hoop het meeste op het duo Kimi-Alosno. Kimi-Schumi zou ook wel tof zijn, maar Massa-Kimi en geen Schumacher in de F1 lijkt me het saaiste van de 3. Ach, fuck it :+ Zolang Kimi maar kampioen wordt :9

6. JeePee

JeePee Guest

Monza moet Veiliger

De coureurs willen de grindbakken weg hebben, en er een stel asfalt plakken neerleggen. Eindelijk een circuit die er nog een beetje leuk uitzien, willen ze ook dit gaan moderniseren :'-( Ze vinden asfalt veiliger... nou ik weet wel wat ik liever voor uitloop strook heb als mijn remmen weigeren op een snelheid van 340 +.

7. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1

Albers en Monteiro toch nog voor de super Aguri's, terwijl ze er de hele training achter stonden. Maar goed een Vrije Training zegt niet veel, hopelijk kan Albers de tweede sessie weer halen in de kwalificatie.

8. JeePee

JeePee Guest

Ook de live timing gekeken? :D

9. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Massa blijft bij Ferrari Waarschijnlijk even down.

Kimi naar Ferrari Ook op Formule1.info te lezen.

Duidelijk.. :'-( Maar het zat eraan te komen.

-Edit- Dit betekent dus het vertrek van M. Schumacher, natuurlijk is het nog niet officieel maar dit lijkt me toch redelijk betrouwbaar.

10. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
  11. JeePee

JeePee Guest

Twee duizendste :D

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Twee fokking duizendste! _O_

Geweldige kwalificatie, heb echt zitten genieten :D

Laatst bewerkt: 9 sep 2006
  13. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Ja :D, je kunt ook niet anders als SBS6 liever belspelletjes uitzendt in plaats van de vrije trainingen :mad:.

Mooie kwalificatie, alleen jammer dat Albers niet naar de tweede groep is gegaan. Verder ook een mooie prestatie van de BMW's.

Een Nederlands team in de Formule 1 lijkt me leuk. Ik hoop alleen wel dat ze net zo goed of zelfs beter zijn dan Midland, want als ze contstant achteraan rijden dan heb ik eigenlijk liever Midland. Dan zien we Albers tenminste ook nog strijden met anderen.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Vrije trainingen zijn normaal gesproken live te zien op de duitse RTL :)edit//iig die van zaterdag om 11/12uur

15. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeven uur geweest en het is heel druk op raceplanet.net:

16. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
  17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Alonso terug gezet van 5 op 10

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo dat?

19. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Hij zou Massa hebben opgehouden in de kwalificatie :confused:

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat idee had ik eigenlijk ook! :+ Maar t was echt een heel klein momentje..

Deel Deze Pagina