1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2006 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

1. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    wat klote

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Hulde voor Kubica _O_

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Balen voor Alonso. Maakt het seizoen wel spannender op.
    Mooi gevecht in de pits nog met Kubica, die trots mag zijn op zijn 3de plaats.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Schumacher stopt na dit seizoen :eek: Toch wel wat iedereen had verwacht

edit//En Kimi officieel naar Ferrari

Laatst bewerkt: 10 sep 2006
  5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij een van de mooiste momenten ooit in de sport.. Eerst het rondje langs alle monteurs en dergelijke van Schumacher, daarna die weg naar het podium met al die fans.. Afscheid van de beste coureur ooit. Nooit fan geweest, maar ik denk dat ik van geluk mag spreken dat ik deze coureur heb mogen zien racen.

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Damn, is toch eigenlijk best een vreemd idee, F1 zonder Schumacher.
    Jammer dat hij stopt, een legende.
    Hulde voor de man en heel veel respect. _O_
    Was een mooi moment.

Kimi toch naar Ferrari, was te verwachten. In mijn ogen een waardige opvolger.
    Hopelijk kan Kimi daar wel wereldkampioen worden.

*Haalt Ferrari spullen uit de kast :cool:

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    STFU 8)

Ik stond echt te gillen en te dansen in de woonkamer toen 'ie Kubika (heeel goed gereden trouwens _O_) voorbij ging :D

... bleek dat alle visite me stond aan te kijken van uit de tuin :x :+

En ja, het stoppen van Shumi... Het moest er toch ooit eens van komen. Kijk echt heel erg vooruit naar volgend seizoen !

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dan gun ik Schumi de titel dit jaar wel :)

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Van mij mag ook Schumacher de titel pakken dit jaar. Op deze manier krijgt de beste coureur ooit een waardig afscheid.

10. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Helaas, Raikkonen weg. Nou ja, maar goed dat ik geen spullen van hem heb, anders had ik die nu moeten verbranden. }:]

Maar goed, het zat er al een tijdje aan te komen en is ook wel te begrijpen. Ben alleen benieuwd wie McLaren als vervanger haalt, er zijn weinig topteam waardige coureurs meer over. Maar goed, ik hoop stiekem op Albers, maar zal wel niet.

Wel een vreemd idee Schumacher weg. Moet ik een nieuwe bron van ergenis gaan zoeken.;)

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat McLaren het op safe speelt en De La Rosa neemt.
    Kubica reed trouwens echt briljant vandaag. Misschien wat voor McLaren? ;)

12. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    schumi gaat weg \o/

13. JeePee

JeePee Guest

Mooie race en een mooi afscheid van Schumacher :)
    Ook kudos naar Kubica. Z'n 3de race en meteen al een podium :thumbs:

Schumacher mag van mij de titel winnen. Ik was ook erg blij met het uitvallen van Alonso, want ja, en race duurt 60 ronden, geen 30 (zoals hij zelf altijd tegen Kimi zei }:])

Ik denk dat Hamilton volgend jaar naast Alonso komt te zitten.

14. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk ook dat het Hamilton wordt, maar dan vraag ik me af, waarom geven ze Hamilton niet de laatste drie races niet de kans om ervaring op te doen?

Je kunt de klok erop gelijk zetten dat de la Rosa volgend jaar ergens anders rijdt, misschien wel bij Spyker, zoals ik vanmiddag hoorde :). Dus het is niet echt zinvol om met hem te rijden de laatste races.

15. JeePee

JeePee Guest

Ik had dat gerucht ook gehoord. Ze wouden een ervaren coureur bij Spyker.
    Albers en De La Rosa lijkt me wel een gaaf koppel.

16. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Alonso en Albers klinkt nog beter.:D Maar ik denk dat het eerder Hamilton zal worden als de la Rosa.

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Laten we het hopen :D :thumbs:

Trouwens, ook wel leuk om eens een keer Alonso pech te zien hebben en Fisico niet 8) Het is pas de eerste race dat alleen Fisichella finisht van de beide Renaults in 2 jaar...

18. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    De race was spannend maar met een teleustellend einde, Alonso had absoluut meer verdient dan dit want hij reed een strakke race.

Schumacher's vertrek zat er natuurlijk aan te komen, of ik hem zal missen weet ik niet maar één ding is zeker, een groot talent is hij absoluut. Zeker de gevechten tussen hem en Hakkinen zullen me altijd bijblijven, met natuurlijk als hoogtepunt Spa 2000. Een wereldtitel erbij zou natuurlijk het perfecte afscheid zijn, maar ik hoop nog steeds dat Alonso 'm pakt.

In ieder geval bedankt Schumacher, m'n favoriet was je niet maar een smaakmaker en groot sportman des te meer.

19. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Raikkonen misschien :cool: die gaat nu voor de vijand racen.:):

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Tis gek, heb altijd een zwak voor McLaren gehad, en voor de finse toptalenten (Raikonnen en Hakinnen ;)), en daar tegenover stond weer dat ik echt niks met Ferrari had. Maar ik begin er nu toch meer gevoel bij te krijgen.. Toen deze race tot een einde kwam, en Massa naar achteren viel, door die kapotte band, baalde ik echt voor hem. En met volgend seizoen Raikonnen er bij, zal dat gevoel wel groeien. Ben benieuwd hoe dat gaat worden :cool:

Deel Deze Pagina