1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2006 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik lees zojuist het volgende op f1today.nl:

Mooi zo :cool:

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Was te wel een beetje te verwachten maar het blijft wel mooi. Hoop dat Doornbos zich door goede prestaties in de kijker van andere teams (Spyker) brengt of een contract bij RBR/STR kan afdwingen

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, hij was er dus zeker mee bezig. :) Heel goed nieuws natuurlijk, hopelijk kan ie wat moois laten zien. :thumbs:

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Ik hoop voor Doornbos dat hij in de 3 races minimaal 1x in de punten zal eindigen. Dan doe je het toch niet heel slecht met de huidige Red Bull

5. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Weer goed nieuws voor de Nederlandse autosport, ik hoop dat Doornbos het goed gaat doen de komende races en dat hij regelmatig sneller gaat zijn dan Coulthard, misschien krijgt hij dan volgend seizoen alsnog een contract bij een ander team.

6. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    en nu hebben dit jaar toch nog eindelijk weer eens een Nederlander die in ieder geval wel kans maakt om een puntje mee te pakken

een goed gevecht tussen Robert en Vitantonio Liuzzi lijkt me ook erg leuk om te zien in een F1, eens kijken of Robert ook echt snel kan inhalen, want dat kon die vorig jaar in die Minardi natuurlijk niet echt laten zien.

En hopelijk rijd ie opa Couthard lekker zoek, dan stopt die misschien ook eens.

gaat Klien nou trouwens ook NASCAR rijden? want dat heb ik wel ergens gehoord dacht ik.

Laatst bewerkt: 11 sep 2006
  7. JeePee

JeePee Guest

Hij gaat misschien testen voor Spyker dit seizoen, en hij wil het 2de stoeltje voor volgend jaar.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Ik had gelezen dat hij voor volgend jaar of een contract voor de Champ Cars of de DTM via Red Bull kon krijgen. Dat wil hij zelf niet een daarom mag Doornbos rijden

9. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm, de race van zondag....

---- Ralf 15e :cool: Jammer voor onze topper.

-/+ Michael die stopt, gewedlige coureur, maar ook een arrogante klootzak.

-/+ Alonso met z'n opgeblazen motor, aan de ene kant goed voor 't kampioenschap, aan de andere kant jammer, want hij reed sterk.

-- Kimi, en dan met name dat interview in de voorbeschouwing, dat íe monotoon praat oké, doet iedereen daar int engels, maar dat 'ie dan zulke antwoordjes geeft (en antwoordjes is dan nog een overstatement), ik snap niet dat je voor zó`n saaie vent kan zijn, die vent is bang dat 'ie zn tond eraf bijt ofzo.

+ Spyker in de F1!

+ Doornbos en Albers in de F1

En weekend met ups en downs dus :cool:

Ofzo 8)

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Over die antwoorden, het was duidelijk dat ie niet in de mood was.. Verder wel eens met de overige punten

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Hakkinen heeft Raikkonen ooit verteld dat hij nooit zijn emoties moet tonen in de F1. Dat is dus ook wat Kimi nu doet, maar in het dagelijkse leven schijnt hij erg relaxed te zijn. En daar zit denk ik wel wat waarheid in als ik zo lees wat hij allemaal uitspookt buiten de F1.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, ik wou net zeggen.
    Kimi staat bekend als een flink feestbeest die wel van een alcoholisch drankje houd.

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    *denkt aan filmpje waar Kimi dronken van de boot flikkert 8)

14. JeePee

JeePee Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 11 sep 2006
  15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Net een was er een interview met Albers op Studdio Sport. Albers heeft sinds 4 weken een contract voor 2007 en zal op 8 oktober bekend maken waar hij gaat racen. Volgens hem zullen veel mensen verbaasd als hij zijn nieuw team bekend maakt.

Misschien toch McLaren :D

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en Schumacher gaat bij Midland racen.. Dude, :lol:

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Dude, Schumacher is toch gestopt hoe kan hij dan ooit voor Midland racen8)

18. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    omdat Schumacher alleen maar naar die Midland hoeft te kijken en dan gaat die wagen al sneller rijden dan als er iemand in zit, dus dan kan ie gewoon aan de kant blijven staan en toch meerijden.?!\o/

en Albers verbaasd mij zovizo altijd al, gewoon omdat ie zo dom is.

hij zal wel in een Lada-Fart gaan rijden, dan verwacht niemand, heeft ie eindelijk een fabrieks team om zich heen.:thumbs:

(serieus gezien zou het zeer mogelijk zijn dat ie getekent heeft bij BMW Sauber, maar als dat zo is lach ik me kapot, want met Kubica en Heidfeld is er geen plaats meer voor Chris, tenzij Heidfeld vertrekt. Oftewel, hij gaat misschien wel testen? of in de pan gehakt worden door mijn Poolse held _O_ Kubica_O_ )

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Heidfeld is dacht ik al bevestigd voor 2007, Kubica nog niet

20. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0

Yep, dat klopt. Coulthard heeft ook een keer gezegd dat ie daar niet blij mee was omdat hij dan altijd het meeste PR-werk mocht doen. :9

Deel Deze Pagina