McLaren zit al vol!!
Alonso en Hamilton.
of Mercedes moet de boel meteen opkopen, en Ron Dennis bij het grofvuil zetten.
Heel misschien dat Hamilton volgend jaar voor een ander F1 team gaat rijden, betaald door McLaren(Mercedes) om ervaring op te doen maar dan lijkt me een beetje zielig om daarvoor in de plaats dan Albers te kiezen. Chris heeft wel ervaring, maar geen succes.
Ik denk nu toch voor bijna 100% zeker dat Albers volgend jaar naast Takuma-san in de tweede SuperAguri zit, en dan rijdt ie tenminste weer eens achter de feiten aan.
Waarom Chris daar? Want die Yamamoto bakt er ook niks van en ze hebben nou eenmaal geen competatieve Japanner om erin te zetten. Dus zoeken ze daar een (redelijk) goede coureur met een zak geld.
vergeet ook niet dat Albers helemaal geen jaar kan testen, dan valt zijn hele sponsor machine uit elkaar.
Met testen komen die namen niet in beeld, en daar gaat het bij CA toch om. Hij zal wel moeten blijven (mee)rijden.
Chris is wel de perfecte coureur voor S.Aguri-Honda, hij kan de auto beter maken en helpen ontwikkelen, mede dankzij zijn ervaring en technische kennis. Kan het team hogerop brengen, motiveren en sponsoring van buiten Japan meenemen, hebben ze ook nog een beter budget.
En Sato kan dan snellere rondjes rijden, want daar gaat het bij dat team nou eenmaal om.
volgens mij is dan iedereen blij!
Doornbos gaat dan in de Spyker rijden. Hup-Holland-Hup!
Ik ben benieuwd welke auto sneller zal zijn...ik denk de SuperAguri-Honda's, dus dan heeft Chris toch een erg goede keuze gemaakt, (tenminste als ie het niet erg vind achter Sato aan te rijden, want die is erg snel af en toe)
Laatst bewerkt: 12 sep 2006