1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2006 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Hele coole wagen. :thumbs:

En ik denk niet dat Spyker zich té Nederlands wil opstellen, aangezien ze Gascoyne hebben gecontracteerd en misschien Ferrari motoren krijgen.

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Ik vind de auto iets te "druk" door al die reclame stickers. Dat is bij de meeste teams wel zo maar ik vind het hier wel heel erg opvallend (zal wel door het zilver komen)

3. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ok, dat wist ik niet. Ik kijk nooit naar Le Mans. Overigens is dat van Ferrari niet helemaal waar, want geel is eigenlijk de 'echte' kleur van de Ferrari, maar toch zijn ze rood gemaakt. Best apart.

4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Rood = Italië (Ferrari)
    Zilver = Duitsland (Mercedes)

Dus er is wel iets van landenkleuren terug te vinden in de F1.

5. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Dat klopt wel, maar die landenkleuren slaan niet alleen op het automerk.
    Vroeger was het zo dat ieder land zijn eigen kleur had
    Zoals Xiroke al eerder hier zegt over duitsland en italië.
    Zo waren de auto's van britse renstallen in het groen .
    En voor België was het geel,en in de jaren 60 reed de belgische renstal dus met gele ferrari's rond.:+

6. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind de spyker wel een mooie auto, nu alleen nog een goede nederlandse coureur.

Overigens: die achterlijke achtervleugel, komt die nu echt in 2009 of komt hij helemaal niet meer (wat echt geweldig zou zijn).

7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Wat dacht van eerder een goed chassis, idem dito voor de motor ,dan de aërodynamica, de banden ,en dan pas gaan we het hebben over diegene die het stuurtje mag vasthouden.
    Als de laatste in het rijtje goed is , mag hij nog de beste zijn qua talent zal hij toch géén platte prijs kunnen rijden aangezien zijn 4 eerste parameters niet deugen ....
    En andersom.. een slechte coureur in een goede wagen wint punten..niet aan twijfelen..alleen wordt hij géén wereldkampioen ,en dit omdat hij niet goed genoeg is...of het zou zijn dat hij machtig véél geluk heeft gehad.:+

8. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    De landen kleur van Italië is blauw. Kijk bijvoorbeeld maar naar het nationale voetbal team of de kleur van de auto in de A1GP. Ik begrijp dus nog steeds niet waarom ze met een rode Ferrari rijden in plaats van een gele (wat de originele Ferrari-kleur is). Mja, er is nog nooit iemand geweest die mij hier een antwoord op kon geven :+

9. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is geel de originele Ferrari-kleur dan? Ik denk dat echt iedereen het associeert met rood (Ferrari-rood), ikzelf ook.. Waar komt dat geel vandaan?

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    De plaats waar Ferrari is ontstaan, is Modena. De kleur van deze stad is geel. Daarom is de achtergrond van het logo ook geel :)

Maarja, de F1-auto niet :confused:

Laatst bewerkt: 20 sep 2006
  11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik had dat dus ook tegen m'n pa gezegd, dat de originele kleur geel is. Gelooft ie 't niet! |:- Maar ja, ik moet zeggen dat ik een rode Ferrrari mooier vind dan een gele. :D

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Vertel hem dan maar gewoon van dat stukje wat ik op de vorige pagina heb gepost:

Ik mezelf altijd al een keer willen quoten :+

13. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik ben bang dat Albers dus definitief geen kans maakt op dit stoeltje, maarja die zal wel gewoon voor Spyker gaan rijden. Waarschijnlijk bedoelde hij bij dat interview op studiosport (dat ik overigens niet heb gezien en er dus niet echt over kan oordelen) waarin hij zei dat velen verbaasd zullen zijn over waar hij gaat rijden meer ironisch. Iedereen gaat er namelijk toch al vanuit dat hij bij Spyker gaat rijden, maar omdat hij tot 8 oktober moet wachten met de bekend making, maakt hij dit grapje.

14. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Bron: Formule1Wereld.nl

Het begint er inderdaad steeds meer op te lijken dat Albers volgend jaar gewoon bij Spyker gaat rijden. Waarom zou hij anders vertellen dat hij uitkijkt naar de samenwerking met Mike Gascoyne.

Overigens schiet me nu ook te binnen dat Victor Muller vlak na de bekendmaking van de overname zei dat Spyker hoogstwaarschijnlijk met een Nederlandse coureur gaan rijden volgend jaar, dat zal Albers dus wel zijn.

15. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat ze Hamilton nog even gaan testen, De la Rosa heeft laten zien wat hij kan dus hopelijk krijgt hij nu een kans. :)

16. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Er was toch ook sprake van dat De La Rosa volgend jaar naar Spyker zou gaan?

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ja, dat zei Olav Mol tijdens de GP van Monza. Maar ik heb dit nergens meer gelezen. Ik denk dat de line-up van Spyker volgend jaar zal bestaan uit Christijan en Christian, oftewel Albers en Klien. Deze twee coureurs worden het meest in verband gebracht met Spyker en dit lijkt me voor Spyker niet eens zo'n slechte line-up.

18. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet teveel vertrouwen op Olav Mol..

19. JeePee

JeePee Guest

Ik had het voor de race ookal ergens gelezen (dat van De la Rosa). Ze zochten een ervaren coureur. Maarja, Albers en Klien is idd zeer goed mogelijk.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Klien lijkt mij geen goede. Ik vond hem nog nooit echt goed rijden bij RB.

Ik zou de voorkeur geven aan een ervaren coureur (de la Rosa etc) of proberen een goed talent te halen (Hamilton, Piquet Jr. etc)

Deel Deze Pagina