helaas heeft Fisichella geen recht meer op een plaatsje in de F1, wat ik trouwens echt heel jammer vind, wat ik ben altijd een hele grote fan van hem geweest. Zijn rijstijl was ook best agressief in de regen deed ie het ook altijd goed. En iemand die in een Jordan een GP kan winnen is natuurlijk zovizo een held. Maar in de laatste twee jaar was ie ook niet in topvorm, en dan moet je maar eens opzouten, en misschien Le Mans proberen te winnen ofzo. Wel jammer dat er dan weer een GP winner wegvalt, maar misschien komen er weer nieuwe winnaars bij dit jaar (2e rijder McLaren?). Ralf zal wel blijven, mischien bij McLaren totdat Rosberg vrijkomt bij Williams? Mercedes en duitse rijders zijn toch een logische kombinatie, en het wordt wel weer eens tijd daarvoor. Maar ook Vettel zou het in een McLaren goed doen:b:, alleen weet ik niet of dat contractueel zou kunnen.
En McLaren heeft helemaal niks fout gedaan in 2007!
Ze zijn gewoon keihard onder de gordel in elkaar gebeukt door Ferrari en vooral (met dank aan) Fernando snotneus Alonso. Alonso is wel een fantastische coureur maar ook gewoon een klootzak. Zo zit het hele verhaal in elkaar en niet anders. De rede dat Renault is vrijgesproken is alleen omdat er daar geen ontevrede werknemer was die zijn eigen team graag genaaid ziet worden. Alle teams hebben informatie en bestanden van elkaar (gehad). Dus als het eerlijk zou zijn zouden ze allemaal gediskwalificeerd moeten zijn.
F1 is niet eerlijk maar keiharde business, oftewel oorlog op hoog niveau. Voor mij persoonlijk is McLaren moreel gezien gewoon de winaar van de constructeurs titel, in de geschiedenisboekjes staat het dan helaas wel weer anders geschreven, boeiend.
jammer dat het nog zo lang moet duren voordat het nieuwe seizoen begint...ik wil de nieuwe wagens zonder TC rook van de achterbanden zien maken!!!
edit: ik ben trouwens helemaal geen McLaren fan-boy ofzo, voordat iemand een of andere lozer dat weer gaat roepen, juist helemaal niet het is een eng triest team, maar helaas bouwen ze meestal wel weer de beste F1's, en een winnaar verdiendt respect, een beetje dan. Maar ze hebben dan ook wel weer de beste faciliteiten (fabriek) dus als ze eens verliezen kan je ze tenminste wel terrecht grote lozers noemen, dat is dan wel weer gaaf van ome Ron's boys club.
Laatst bewerkt: 7 dec 2007