1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007/2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 21 okt 2007.

?

Wie wordt er wereldkampioen F1 2008?

1. Lewis Hamilton

80,0%
  2. Felipe Massa

20,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Inderdaad 'n prachtig podium. Op de eerste bocht na had ik de eerste 20 ronden lucifers nodig om m'n oogleden open te houden, maar het tweede gedeelte van de race maakte een hoop goed.

En het grandioos falen van Ferrari was ook uiterst vermakelijk :+ Heb niks tegen Kimi overigens, maar hij rijdt toch echt in de verkeerde bolide...

2. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ferrari was idd zeer slecht.
    maarja die zullen er wel weer staan volgende race.
    Als Raikonnen en Massa dan ook even normaal rijden komt het goed.

die eerste bocht van Massa was echt superslecht, alsof hij niet meer zonder TC kan ofzo.
    Hamilton was gewoon ongenaakbaar, ook jammer Kubica.

volgende race hopelijk beter voor de rode brigade!!!!!!!!

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Das wel een erg snelle conclusie. :)

4. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Kimi rijdt gewoon in de verkeerde bolide, dat lijkt me duidelijk. Hij hoort naast Hamilton bij Mclaren.

Hoewel Kovalainen het ook erg goed deed vond ik, vooral als je dan naar vorig jaar kijkt bij Renault...

Waar was Renault trouwens? Niet veel van gezien deze race :eek:

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nou, heb ook niks tegen Kimi, maar heb het niet bepaald op de auto waar hij in rijd + het team. :+ Heb echt een schurft aan dat team + de mensen.

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    leuke vermakelijke race. Er gebeurde veel en er was veel actie.
    Natuurlijk wel jammer van ferrari. Een erg domme fout ook nog van kimi bij het inhalen van glock. Ook remde hij ontzettend laat bij het inhalen van kovalainen.

Ze hebben natuurlijk wel ontzettend veel pech gehad deze race met elektronica, maar ik denk dat ze er volgende race gewoon staan.

7. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook totaal geen fan Ferrari (integendeel) maar ik denk dat hij wel een goede wagen heeft, in Melbourne ging het belabberd maar Ferrari is wel een team dat kan terugvechten en vorig jaar won hij er natuurlijk z'n eerste titel.

Daarnaast was McLaren de afgelopen jaren niet constant, jammer dat hij wegging maar logisch is het wel. :)

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het ging me niet om of de wagen van Kimi goed is, ik heb gewoon een hekel aan Ferrari.

Daarom: "Hij rijdt in de verkeerde bolide."

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Een (half?)italiaan die hekel aan Ferarri heeft?

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
  11. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Oké dacht inderdaad dat je het anders bedoelde, maar van mij hoeft ie niet meer terug te komen naar McLaren. :)

-Edit-
    Niet cool.. :'-(

Laatst bewerkt: 18 mrt 2008
  12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vandaag de opname eindelijk afgeken. :+

In't kort:

Ferrari teleurstellend, Renault teleurstellend, jammer van Kubica, jammer van Bourdais, jammer van Vettel, domme Kimi, blij voor Barrichello, terechte punten voor Heidfeld en Rosberg. Ook vraag ik me af of McLaren serieus iets te maken <kan> hebben met het uitvallen van Ferrari. <Als> het aan de CPUs ligt.

13. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bye bye zwaai zwaai voor toro rosso:
    Edit@Jean Todt stapt op als CEO bij Ferrari

Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Opening voor Paul Stoddart. Deze heeft namelijk bekend gemaakt dat hij weer een team wil overnemen. Ik zie hem persoonlijk erg graag terugkeren. Tenminste een no-nonsens teambaas die zegt wat hij denkt:)

15. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    De zoon van Jean Todt wordt ook als koper genoemd, waardoor Massa daar in 2010 naartoe zal gaan en Vettel naar Ferrari zou. Ja, de geruchten zijn nu alweer begonnen. 8)

Daarnaast wordt ProDrive ook genoemd, maar die werd eerder al gelinkt met Aston Martin dus het is afwachten. Maar Paul Stoddart zou niet verkeerd zijn, alhoewel ik niet denk dat hij weer terugkomt.

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Weet niet precies meer waar ik het heb gezien, maar het kwam uit zijn eigen mond. Hij zou zeker interesse hebben in het overnemen van een team, maar niet in het opstarten van een team.

17. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Bron rtl gp:
    Mooi, nou ja. Niet mooi dat het gebeurde natuurlijk maar aangezien er al geruchten rond gingen dat Mc Laren hier een handje in had is het wel goed nieuws. Meteen weer een vaag gerucht uit de f1-wereld

18. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Bron Formule1.nl:

Het spreekt elkaar tegen maar ook hier wordt niet de schuld gegeven aan MES, gelukkig dat Domenicali hier duidelijk in is. :)

19. JeePee

JeePee Guest

Dat laatste bericht van Formule1.nl is echt lulkoek. Als je ECU over verhit raakt dan werkt helemaal niks meer. 't Zelfde als met een computer die een oververhitte CPU heeft. Alsof alleen de brandstoftoevoer hier onder leidt. Het bericht van RTLGP is een stuk geloofwaardiger. Als je kleppen niet lekker meer werken krijg je inderdaad een verrot geluid uit je motor en dit is precies wat je bij Raikkonen kon horen.

Oververhitting is gelukkig niet zo moeilijk te verhelpen :)

Edit:// 60% kans op regen in Maleisie :D

Laatst bewerkt door een moderator: 20 mrt 2008
  20. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Als de ECU alles regelt en overhit raakt dan kan het zijn dat sommige onderdelen beginnen te haperen, dan hoeft niet alles in één keer kapot te gaan lijkt me.

Ik weet er het fijne niet van, maar het is te hopen voor Ferrari dat ze het volgende keer in orde hebben want dan wordt het weer warm. Maar misschien inderdaad regen, dat zal schelen. Ben benieuwd hoe dat zal gaan zonder TC, er was veel discussie over en misschien krijgen we het nu al.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina