1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007/2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 21 okt 2007.

?

Wie wordt er wereldkampioen F1 2008?

1. Lewis Hamilton

80,0%
  2. Felipe Massa

20,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vrije trainingstijden:

2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ferrari lijkt toch de betere, Hamilton had één goede ronde die nu bovenaan staat maar Ferrari zit veel constanter in de snellere tijden (blijkt uit een tijdentabel). Dus het kan nog spannend worden. :)

3. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet niet wat ze bij McLaren aan het uitproberen zijn he ;) Misschien één flying lap gereden en de rest met meer fuel o.i.d. gereden.

4. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ferrari en mclaren allebei even snel zullen zijn. Ferrari toch net wat beter dus raikonnen op 1. Het zal spannend worden dat is 1 ding wat zeker is.

5. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad ik denk dat het gevecht voor P1 nu wel beter zal zijn, ben ook benieuwd of BMW het goede niveau kan volhouden. :)

6. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat Heidfeld en kovalainen voor P4 strijden en dat Kubica voor P6 strijd met rosberg. Massa ligt eenzaam op P3 en Raikonnen en hamilton vechten om de eerste plek.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk dat er even gevochten zal worden om de eerste plaats tot één auto (waarschijnlijk na pits) de leiding neemt en aan de leiding blijft.

8. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    In Australië scheen het zo te zijn dat Kovalainen steeds een tiende per rondje sneller was dan Hamilton, dus ik ben benieuwd of hij dit keer dat dan ook kan ombuigen in resultaat en Hamilton verslaat.

En Red Bull mag misschien niet eens meedoen. Weet iemand daar al iets meer over?

9. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja de auto word ondezocht of die wel veilig is na de crash van afgelopen zondag. Denk zelf dat kovalianen een probleem krijgt.

Edit@

Laatst bewerkt: 21 mrt 2008
  10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik heb er weer zin in, ziet er naar uit dat het goed spannend wordt

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat Coulthard zijn ophanging afbrak vind ik niet zo gek. Als een wagen met zo'n knal de baan opstuitert na door de kerbs omhoog gestoten te zijn, vind ik het niet bijzonder dat je ophanging dan afbreekt. Niet dat ik er nu zo veel verstand van heb, maar vond het geen uitzonderlijk incident.

12. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is een filmpje, bij beide kanten breekt het zelfs af. Webber schijnt zich ook al zorgen te maken over de ophanging, hoop wel dat ze gewoon kunnen meedoen.

[yt]xVM1xsiI4tM[/yt]

-Edit-
    Nu ik 'm weer zie lijkt het toch wel gewoon met de kerbs te maken te hebben.
    En de rechterband vliegt ook zomaar weg, ik dacht dat ze daar maatregelen tegen hadden genomen..

Laatst bewerkt: 21 mrt 2008
  13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Vonden jullie het trouwens Massa, of Coulthard's fout? Massa was er ruim aan halve auto voorbij, Coulthard's eigen fout dus imo

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Fout van Coulthard imo. Massa zat er al zover naast dat Coulthard niet meer naar de ideale lijn terugkon. Coulthard is in mijn ogen dus degene die een botsing had kunnen en moeten voorkomen.

Als je Massa als schuldige aan zou wijzen zou dat zo ongeveer betekenen dat je écht niet meer in mag halen. Kom op, het blijft autosport en acties met lef zijn nog altijd het mooiste om te zien.

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Je zou ook kunnen zeggen dat Massa zijn bolide té brutaal naast die van Coulthard zette, hopend dat Couldhard wel uit de kant zou gaan. Maar dan blijkt dat Coulthard weer denkt dat Massa wel terug zal houden als hij niet remt/ruimte geeft. Dan is het dus weer Massa's schuld.

16. JeePee

JeePee Guest

wow, dat filmpje van Coulthard waarop alles afbreekt :eek: We weten allemaal de Newey auto's op de limiet construeerd, maar dit is wel absurd hoor. We hebben in Monza gezien dat er auto's bestand zijn tegen die zwart/gele drempels en we hebben Alonso ooit gezien die achteropknalde, 2 meter de lucht in vloog, weer neer kwam en gewoon door kon rijden. Moet eerlijk zeggen dat ik het ook erg vaag vond hoe DC in Melbourne kapot ging. Ik vond het een erg mooi gezicht, maar ook toen dacht ik van 'damn wat een slappe ophanging zeg'. De pushrod is duidelijk niet goed bestemd voor harde klappen. Ik zou deze auto ook de baan niet opsturen. Uitstapjes zijn snel gemaakt en een klapband door rondvlieg carbon net zo snel.

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Er is toch ruimte om die Ferrari in te duwen? Dat bedoel ik dus. Als we zo gaan denken kan je helemaal nooit meer risico's nemen met inhalen. En de sport loopt gemiddeld al niet over van het spectacel. Op het moment dat Coulthard de deur dicht gooit zit hij fout omdat Massa daar al is. En waar massa is kan andere massa niet komen :+

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, daar heb je een punt. En ik ben ook blij dat dit gebeurt, omdat het dan een sport blijft. Risicovolle acties doen etc. Maar dat betekent toch niet dat de schuld per sé bij Coulthard hoeft te liggen? ;)
    Niet dat het mij wat uitmaakt, maar wat ik daarnet plaatste was een ander scenario.

19. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jewel want massa zat er dik naast en dat betekent dat Coulthard niet meer op zn ideale lijn lag. Dus Coulthard is fout.

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Toch een wat raar gevoel bij deze kwalificatie. Ik geloof eigenlijk niet dat Ferrari zoveel sneller is dan de rest van de top 10 (een seconde op de McLarens en de rest). Geloof ook niet dat Massa zoveel sneller is dan Raikkonen (bijna een halve seconde). Heb het idee dat Ferrari op een hele andere strategie staat dan de rest van de top 10. Verassing van de kwalificatie en de grootste winnaar van de kwalificatie is wat mij betreft Trulli. Erg jammer van Rosberg, jammer.

Laatst bewerkt: 22 mrt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina