1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007/2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 21 okt 2007.

?

Wie wordt er wereldkampioen F1 2008?

1. Lewis Hamilton

80,0%
  2. Felipe Massa

20,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Resultaten zeggen niets in mijn ogen. Ik kijk liever naar de gebeurtenissen in de races zelf. 'Ow, Hamilton slechts 5de geworden vandaag?' zou je afleiden uit stats, maar daar wordt niet in weergegeven dat zijn pitstop 9 seconden te lang duurde. Sutil had het op het begin zeer zeker beter voor elkaar t.o.v. Albers, maar Albers kreeg zijn stabiliteitsproblemen steeds beter onder de knie en kwam dichterbij/langs bij Sutil. Daarnaast is Sutil weet ik het hoe vaak gecrashed door eigen toedoen. Heb het nooit een talent gevonden. Vond het altijd maar een veel te arrogante Duitster die volledig naast zijn schoenen liep.

2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
  3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nachtraces kunnen toch best leuk zijn lijkt mij en sowieso zal zo een race toch niet veel van een gewone race verschillen dus ik snap je reactie niet helemaal.

4. JeePee

JeePee Guest

And besides, die hoofdtribune van Sepang zal er goddelijk mooi uit zien 's nachts.

5. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zo'n commerciële bende, had er volgens mij al eens eerder een bericht over maar ik vind het echt nutteloos (zie bijv. MotoGP).

6. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kunnen we binnenkort afscheid nemen van Max Mosley, het schijnt namelijk dat hij met vijf prostituees een soort van Nazi bijeenkomst/feestje hield. 8)

Hier een link naar het nieuws: Klik.

De video staat ergens op YouTube.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dude, de F1 is een en al commercie.

Max is lekker bezig geweest :+

8. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg je dit alleen om leuk tegen de richting in te blèren? Want als er 1 iemand arrogant is en naast zijn schoenen loopt, dan is het Albers wel.

Albers was en is gewoon niet F1 waardig, en op gelijke waarde geklopt door een matige coureur.

In Maleisië is toch wel duidelijk geworden dat de McLaren helemaal niet zo ongenaakbaar is dan hij leek. Als ie echt zoveel beter was geweest, dan had ie em makkelijk langs Trulli kunnen knallen. Die 5e plaats laat zien dat de McLarens helemaal niet zo goed waren dat weekend. Goede klassering dwing je af. Sutil heeft in 2007 niet enkel geluk gehad en Albers enkel pech.

9. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Albers pakt misschien het laatste DTM stoeltje! Dit zal dan bij Audi zijn, dus de F1 lijkt voorlopig wel ver weg, maar ik zou het leuk vinden.

Weet ik. ;)

10. JeePee

JeePee Guest

Nee. Het ging over de vergelijking tussen Albers en Sutil. Albers is inderdaad niet meer F1 waardig, maar dat heb ik Sutil ook nooit gevonden. Kan toch? Vind het gewoon een arrogante kwal die 'gemene' dingen zei over zijn teammaat terwijl hij er in mijn ogen ook niks van bakte.

De F1 heeft trouwens qua rijderskwaliteiten wel een van de sterkste gridbezetting van de afgelopen jaren. Echte Alex Yoong's, Kartikeyan's, Mazzacane's e.d. zitten er niet meer tussen. Duo's als Kubica-Heidfeld, Hamilton-Kovalainen, Bourdais-Vettel en Raikkonen-Massa zagen we niet vaak, met daartussen nog rondstruimend talent als Alonso, Rosberg en Glock, en Nakajima en Piquet die zich nog moeten bewijzen.

En ja, lekkere actie van Mosley als dit waar is inderdaad. Kan er eindelijk een nieuw iemand het presidentschap overnemen.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Klotezooi zeg, eerst Colin met een helicopter en nu Leslie met een vliegtuig.

12. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond dit een very nice pic van de renault met gloeiende remmen!

13. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    [yt]9hHa5C8YU8s[/yt]

Deze dus. Doetie goed trouwens! :lol:

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    The fok :lol:

Sick 8)

15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    wat een held :+

16. JeePee

JeePee Guest

Eergisteren twee tickets gekocht voor de Grand Prix van Monza :D Tribune 6B (aanremmen eerste bocht, van 355km/h naar 80 in 2 sec., fuck yeah 8)) Ik zal niet opvallen als Kimi supporter tussen al die tifosi.

Na afloop nog ff de baan op rennen in de hoop champagne van de coureurs te kunnen vangen. Niet te vroeg natuurlijk, want dan krijg je deze tafarelen:

[yt]xqz0w7qSY0k[/yt]

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, aangereden worden door Kimi, dat is toch de droom van iedereen? 8)

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, of door Schumacher, zoals in dat filmpje daar. ;)

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ga dit jaar naar Hockenheim.Heb een plek op Sud D overdekt (je weet nooit met het weer in midden juli8)) met goed zicht op start/finish + het motodrome :)

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Varkentje, doe is niet zo wijs, I'm not stupid, ik weet dat het schumacher is, maar hij is Kimi fan.. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina