1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007/2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 21 okt 2007.

?

Wie wordt er wereldkampioen F1 2008?

1. Lewis Hamilton

80,0%
  2. Felipe Massa

20,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ja :)

Misschien is het dan de GP van de Euroborg i.p.v. Europa :+

2. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stuur wel even een mailtje naar tilke. Vragen of hij er wat mee kan.

Laatst bewerkt: 15 apr 2008
  3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe Torro Rosso is ook op de baan. Lijkt sprekend op de Red Bull (zoals verwacht eigenlijk), maar een gelukkig debuut is het tot nu toe nog niet:

4. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Goed bezig Heidfeld!

[yt]gW0IHJdlH-4[/yt]

5. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Jaha die tweede donut was mooi maar dat tikje is toch wel zonde. :9

6. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En duur! :p

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahahahaha :lol:

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wtf zeg, Alonso gewoon 2e! :eek: Heel erg knap! Hij zal zeer waarschijnlijk licht zijn, maar dan nog kwamen beide Renaults vrij eenvoudig in Q3. Daarnaast zit Renault er het hele weekend goed bij! Renault heeft dus wel degelijk een flinke stap vooruit gemaakt lijkt het. Beide McLarens weer tegenvallend, gaat daar echt niet helemaal ok. Raikkonen gewoon weer erg strak en koel. Verwacht dat Renault prima kan meevechten met p4 t/m 8. Hoop dat Renault z'n vorm weer terug heeft, maakt het alleen maar spannender. Erg leuk voor Piquet ook en netjes gedaan.

Bourdais troeft Vettel weer af! Bourdais gaat lekker hoor, erg jammer dat Bourdais een fout maakte in Q2, anders had ik hem wel wat meer naar voren zien staan. Webber deklasseert Coulthard. Coulthard gaat echt niet lekker dit seizoen en ik denk dat we Coulthard volgend jaar niet meer in de F1 zien (als hij dit seizoen al afmaakt). Nakajima sneller dan Rosberg, ook verassend.

Laatst bewerkt: 26 apr 2008
  9. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Kon de kwali niet zien maar de uitslag valt toch wel tegen, erg jammer dat McLaren geen comeback lijkt te maken. Wel super van Alonso trouwens!

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hoop voor McLaren dat ze een stuk meer benzine aan boord hebben de Ferrari's ander wordt het het een gemakkelijke 1-2 gok ik

11. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, circuits zoals istanbul en bachrein. Ik heb daar nog nooit leuke races gezien. oftewel: echt bagger circuits. die vent mag van mij ophoepelen!

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Maar ik heb in Barcelona, Hongarije en Magny Cours ook bijna nooit een spectaculaire race gezien. Ja, alleen als het regent, maarja dat zal dan ook wel voor de Tilke circuits gelden.

Ik denk niet dat het alleen aan Tilke ligt dat die races niet zo spectaculair zijn. Bovendien vind ik de races op Istanbul wel meevallen qua saaiheid.

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    en de vorige 2 jaren waren de races in bahrein ook leuk om te zien. Er werd veel ingehaald die races. Misschien niet aan de kop maar in het midden en achterveld wel.

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat een klap van Kovalainen zeg!! :eek: Hoop echt dat alles goed is met hem. Zie zojuist dat hij naar het ziekenhuis word gebracht met de helicopter. De velg brak gewoon...... Echt balen van Alonso trouwens! Reed een hele goede race en lag gewoon 5e, Renault heeft echt een stap vooruit gemaakt. Jammer dat hij dan z'n motor ploft, helemaal in Spanje. Zelfde geld voor Rosberg, ook erg jammer van z'n plof.

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Inderdaad een enorme klap. Met 250 kilometer per uur onder de banden komen zal vast niet best zijn voor je nek. Hopen dat alles goed gaat met hem. Tot nu toe wel een leuke race maar dat komt vooral door de uitvallers. Aan de kop is het toch wel redelijk saai.

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kovalainen zat inderdaad echt goed vast zeg! Lijkt me inderdaad niet ok voor je nek. Qua inhaalacties is de race echt bedroevend saai. Nogmaals erg jammer van Alonso die echt lekker bezig was. Krijg trouwens steeds meer sympathie voor BMW, beide rijders zijn lekker bezig vandaag. Jammer dat Heidfeld de dupe is geworden van het pitstop verhaal......
    Voor de kop hoef je eigenlijk niet meer te kijken. De spanning en de inhaalacties zitten in het middenveld. De racepace van McLaren (van Hamilton in ieder geval) lijkt een stuk beter dan de vorige race.

Hoor zojuist dat Kovalainen een hersenschudding heeft. Gelukkig geen breuken, wel wat last van z'n elleboog.

Verder gewoon weer een race zonder enige vorm van spanning.....

Edit:

Vond het echt een saaie race. De enige spanning was de klap van Kovalainen, maar zo'n soort spanning wil ik niet. Verder echt een bijzonder saaie race, amper spektakel, amper inhaalacties........
    Maarjah, volgens de ''experts'' van RTLGP was het een spectaculaire en spannende race........

Laatst bewerkt: 27 apr 2008
  17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik wilde hier posten, maar Alonso heeft zojuist alles gezegd wat door mijn gedachten ging. Saaie race en ook ik duim stiekem mee voor BMW. En die klap was zeker schrikken! Als je zag hoe die auto er aan toe was zeg. En hoe lang ze erover deden om Kovalainen los te krijgen! :eek:

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik vond het trouwens opvallen dat Hamilton nog wel regelmatig met zn auto aan het stoeien was. Na veel bochten elke keer weer een tikkie tegensturen enz.

En dan na de race dat commentaar, met als toppunt C Albers :emo:

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Fisichella heeft het weer goed gedaan. Jammer dat iedereen achter hem uitviel in het begin, dat maakte het wat minder opvallend. Maar toch Heidfeld een tijdje achter zich gehouden :)

20. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik weet niet of jij hebt opgelet afgelopen keer in Bahrein, maar dat was echt fucking saai. Als we oude Hockenheim en Imola terugkrijgen, is het iig heel wat beter dan die nieuwe bagger circuits van Tilke

:b:KIMI RAIKKONEN

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina