1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007/2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 21 okt 2007.

?

Wie wordt er wereldkampioen F1 2008?

1. Lewis Hamilton

80,0%
  2. Felipe Massa

20,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    omfg wat doet Raikkonen. Te erg voor Sutil en Force India, had het ze echt gegund

Laatst bewerkt: 25 mei 2008
  2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    GVD kut Raikkonen, stomme mongool.
    Paar jaar geleden maakte Schumi al een stomme fout in Monaco, nog achter safetycar, nu Kimmi.

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Wat kut voor sutil en Force India. Had hem het echt gegund om punten te scoren en dan maakt raikkonen zo'n domme en grote fout. Erg jammer...

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Zo zonde! voor Sutil. 4e plek en dan van de baan gereden worden. Was zo mooi geweest als hij zo had kunnen finishen. Wat mij betreft is hij samen met Kubica en Vettel toch wel de held van de dag. Voor de rest een erg mooie race, Monaco is altijd een race waarmee je van te voren treintje rijden verwacht en 9 van de 10 keer een spectaculaire race wordt.
    Al met al een heerlijke race!

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Mooie race om te zien, maar het gevoel "Wat eeuwig zonde" overheerst. Ik had het Sutil zo gegund, net als de meesten. En ik vind het ook zonde voor Kovalainen, dat hij achteraan moest starten. Hij heeft het nog best ver geschopt.

6. JeePee

JeePee Guest

Zo'n stomme fout was het nou ook weer niet hoor. Gewoon snap oversteer op ietswat koude banden. In tegenstelling tot DC gister hield Raikkonen hem nog aardig recht. Gewoon pure pech voor Sutil dat hij daar voor reed.

Maar wat een race!
    Hamilton fouten, Massa fouten, Raikkonen fouten, wie niet eigenlijk? Alleen Kubica, Vettel en Webber echt strak gereden. Sutil volgens mij ook voor de 1ste keer in z'n leven geen fout.

Echt genieten weer vandaag!

7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik vind het wel een domme fout, je weet dat je net na een SC van die koude banden hebt. En vanaf het moment dat de SC naar binnen ging, reed ie als een idioot achter Sutil aan en te slingeren aan alle kanten.

Sutil heeft iig wel bewezen een echte regencoureur te zijn, want ook op Fuji vorig jaar was ie goed.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vind het ook gewoon achterlijk. Zoiets mag een wereldkampioen niet gebeuren.

9. JeePee

JeePee Guest

Stabiliteitsproblemen? Hij ging de hele race al niet. En zo'n drivethru waar je niks aan kan doen helpt daar ook niet bij. Ik probeer z'n fout niet goed te praten, maar om hem als stomme mongool te bestempelen gaat mij wat ver.

10. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag je als wereldkampioen en zoveel ervaring eigenlijk niet gebeuren hoor...

11. JeePee

JeePee Guest

Pfff. Raikkonen hield zijn auto ten minste nog recht. Als Sutil daar niet reed kon ie waarschijnlijk gewoon zonder schade door. Kijk naar Coulthard gister in de kwalificatie: de heeft een bomvol meer ervaring dan Kimi en had geen langzame Force India voor hem die hij graag voorbij wou.

12. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik had in de eerste instantie ook zoiets van 'Raikonen, klojo!' Maar dat kwam meer doordat ik het Sutil zo gunde dan dat de fout van Raikonen zo ernstig was. Tuurlijk was het een fout, maar in een race als deze kunnen dat soort dingen gebeuren. Als je kijkt naar alle coureurs dan is er vrijwel geen één die foutloos heeft gereden en Raikonen is niet de enige (ex-)kampioen die niet foutloos is geweest. Met sommige foutjes konden coureurs alleen weg komen en met andere niet. Sutil is helaas het slachtoffer geweest van zo'n fout.

13. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van Coulthard is toch ook dom? Dus dat van Raikkonen ook. Dit had beide rijders nooit mogen gebeuren. Verder moet je juist oppassen als er een langzamere auto voor je rijdt. Alleen al omdat die dingen veel eerder remmen.

14. JeePee

JeePee Guest

Dit soort fouten (plotseling uitbreken van de auto) vind ik echt niet dom. Die fout die Kimi maakte toen Kubica de pits uitkwam, die was dom! Daar heb ik me echt aan zitten ergeren, maar snap oversteer uitkomen tunnel... tja, het had iedereen kunnen overkomen.

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Het blijft gewoon kut. Zoiets kun je toch niet meer terug draaien, of het nou een grote of kleine fout was.
    En Coulthard, tja, die maakt wel meer grote fouten. Die is ook vaak (onnodig) betrokken bij een onnodige crash bij een inhaalactie.

16. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad een mooie en spannende race waarbij het echt niet te voorspellen was wie er zou winnen! Enorm mooi van Hamilton, gelukkig weer een McLaren die wint in Monaco!

Vind het wel weer erg jammer voor Kovalainen die zowat nooit zo'n volledige potentie kan laten zien. Had al een gevoel dat het niet goed ging omdat Kubica al eerder de bocht om kwam bij de warm up en toen kwam de achterkant van z'n McLaren in beeld,.. zat echt de hele tijd te schelden enzo. Hij heeft wel alsnog dik verdiend een punt gepakt.

Maar het meest zonde is het inderdaad voor Sutil, hij lag gewoon vierde zeg! Raikkonen krijgt geen straf, lijkt me ook wel terecht maar het zal de teleurstelling sowieso niet goedmaken. Echt zonde voor Sutil..

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Potverdikkeme zeg, wat een race van Hamilton zeg! Echt een super overwinning. Heel erg tof! Verder een hele toffe race zeg. Dieptepunt was Raikkonen op Sutil, jezus zeg, wat een actie van Raikkonen zeg, was er echt pissig over zeg.... Echt fucking balen voor Sutil, had het hem echt gegund. Echt een hele mooie verdiende overwinning voor Hamilton! \o/ Raikkonen reed trouwens echt een belabberde race zeg........

Laatst bewerkt: 26 mei 2008
  18. JeePee

JeePee Guest

Voor de Raikkonen bashers, dit is wat Sutil er zelf over zegt:

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Behoudens de reactie van [2k] heb ik niemand Raikkonen zien bashen hoor. We zeggen alleen dat de actie van Raikkonen dom was, dat is wat anders dan zeggen dat Raikkonen een kneus o.i.d. is.

En dat Sutil zegt dat het een ongeluk is, lijkt me niet meer dan logisch. Het was tenslotte ook een ongeluk, maar ook een domme fout.

20. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    Als je met slicks op het nate gedeelte komet ben je gewoon verloren hij wou nog ontwijken maar helaas dat wou niet helpen jammer voor sutil dit haden punten kunnen zijn

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina