Heb in de tussentijd een aantal dingen over Alonso gehoord en over Alonso bij McLaren waardoor ik Alonso z'n dingen van vorig jaar volledig begrijp. Dingen die bewust uit de pers en media werden gehouden, waardoor een heel ander beeld van Alonso werd gevormd, dan de werkelijkheid. Wat Alonso weet te doen dit jaar heb ik echt enorm veel respect voor. Zelfde als wat bijv. een Fisichella dit jaar bij Force India doet. McLaren heeft Alonso vorig jaar gewoon keihard gepiepelt en dat vind ik niet ok. De media heeft het hele Alonso Hamilton verhaal vorig jaar ENORM opgeblazen en daar ben ik ook in mee gegaan. Later komt echter het ware verhaal naarboven. Ben trouwens helemaal niet ''overgestapt'' hoor. Ben nog steeds een enorme liefhebber van Hamilton (en ook een liefhebber van Alonso en Rosberg en Heikki), maar ben ook wel objectief. Wat Hamilton gisteren heeft gedaan was gewoon niet ok, dat zal iedereen vinden. Zoiets als dit mag niet gebeuren, was gewoon echt slordig. Hij heeft gewoon een potentiële overwinning van hemzelf en van Raikkonen weggegooid en dat vind ik niet ok. Maakt niet uit wie het doet.
Vind het trouwens wel vaag dat Rosberg dezelfde straf krijgt als Hamilton. Massa is trouwens de laatste tijd ook lekker in vorm zeg! Die inhaal actie was echt bloedmooi.
Laatst bewerkt: 9 jun 2008