1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007/2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 21 okt 2007.

?

Wie wordt er wereldkampioen F1 2008?

1. Lewis Hamilton

80,0%
  2. Felipe Massa

20,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Massa _O_ Die inhaal actie was echt baas _O_

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Raikkonen echt heel cool en relaxed wijzend naar het rode licht. :lol:

Denk dat het voor Piquet steeds moelijker gaat worden om z'n stoeltje te behouden.

Laatst bewerkt: 9 jun 2008
  3. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt dit was de vetste race tot nu toe dit seizoen echt waanzinnig haha
    ik verheug me al op eind augustus het straten circuit in valencia\o/

4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Wat is er in de tussentijd gebeurd dat je van Hamilton notabene naar grote rivaal Alonso (die je in het vorige topic maar een irritant mannetje vond) bent overgestapt :+

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb in de tussentijd een aantal dingen over Alonso gehoord en over Alonso bij McLaren waardoor ik Alonso z'n dingen van vorig jaar volledig begrijp. Dingen die bewust uit de pers en media werden gehouden, waardoor een heel ander beeld van Alonso werd gevormd, dan de werkelijkheid. Wat Alonso weet te doen dit jaar heb ik echt enorm veel respect voor. Zelfde als wat bijv. een Fisichella dit jaar bij Force India doet. McLaren heeft Alonso vorig jaar gewoon keihard gepiepelt en dat vind ik niet ok. De media heeft het hele Alonso Hamilton verhaal vorig jaar ENORM opgeblazen en daar ben ik ook in mee gegaan. Later komt echter het ware verhaal naarboven. Ben trouwens helemaal niet ''overgestapt'' hoor. :) Ben nog steeds een enorme liefhebber van Hamilton (en ook een liefhebber van Alonso en Rosberg en Heikki), maar ben ook wel objectief. Wat Hamilton gisteren heeft gedaan was gewoon niet ok, dat zal iedereen vinden. Zoiets als dit mag niet gebeuren, was gewoon echt slordig. Hij heeft gewoon een potentiële overwinning van hemzelf en van Raikkonen weggegooid en dat vind ik niet ok. Maakt niet uit wie het doet.

Vind het trouwens wel vaag dat Rosberg dezelfde straf krijgt als Hamilton. Massa is trouwens de laatste tijd ook lekker in vorm zeg! Die inhaal actie was echt bloedmooi.

Laatst bewerkt: 9 jun 2008
  6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Jammer genoeg heb ik maar een klein stukje van de race kunnen zien.. Echt tof voor Kubica en BMW dat ze hun 1e overwinning hebben gehaald. Gun het vooral Kubica heel erg.
    Die inhaalactie van Massa was gewoon geniaal! Als je ziet hoever hij er nog achterzat toen ze de bocht aansneden en dan gewoon 2 auto's inhaalt. Grote klasse!_O_

7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat was ook één van de redenen waarom ik Hamilton een gluiperd noemde. Zijn trucjes richting Alonso werden maar afgedaan als 'terecht' en Alonso kreeg de volle laag.

Straf van Rosberg vind ik wel terecht, want hij deed eigenlijk hetzelfde als Hamilton. Als die auto's er niet stonden, zou hij door rood zijn gereden. Hoewel ik eigenlijk niet weet of het licht misschien toen alweer op groen stond..

En mijn favoriet in de top staat nou ook eindelijk bovenaan, goeie overwinning. Hamilton zag een BMW en een Ferrari staan en kon niet meer remmen, tja dan weet ik ook wel waar ik tegen aan zou knallen :+

Massa doet het idd goed nu, hele mooie actie. Hij doet het nu ook een paar races achter elkaar goed, dus misschien dat wat betreft de constantheid nu ook goed zit. Maar daar twijfel ik bij hem toch altijd aan. Beetje net zoals bij AZ in het voetbal. Ze zijn voor mij pas kanshebber als ze kampioen zijn geworden en dat gevoel heb ik bij Massa ook altijd. Bij Hamilton heb ik dat dan weer totaal niet. Bij hem is het meer de vraag wanneer.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Juist. Moet zeggen dat ik Massa steeds meer begin te waarderen. Hoop dat hij dit jaar mee kan blijven vechten voor het WK. Kubica gewoon top, hele sympathieke rijder en echt een talent. Als BMW op dit niveau kan blijven of zelfs een stapje hoger gaat, dan zie ik Kubica wel WK worden. Is het niet bij BMW, dan wel bij een ander team.

9. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    BMW qua team wordt ook steeds beter, en qua formule1 auto ook.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    BMW is echt een top team in wording. Hoop dat Renault volgend jaar ook weer op niveau komt. Dat zou helemaal tof zijn, 4 teams (Ferrari, McLaren, BMW en Renault) die vooraan vechten. :cool:

11. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    renault kun je weglaten ;)

12. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik zie wel dat je met die smiley dit niet al te serieus bedoeld, maar rechts was er helemaal geen ruimte en links (de kant van Raikonen) nog wel.
    Neemt verder niet weg dat het een ontzettend domme fout was. Hamilton behoort tot 1 van mijn favoriete coureurs maar dit was echt stupide gewoon. De straf is ook absoluut terecht. Wat mij betreft had het zelfs 15 plaatsen mogen zijn, rood licht is rood licht.. de Pace-car kwam net langs en als Raikonen niet het slachtoffer was geweest wie weet wat er dan was gebeurt. Nu heeft Canada een vrij lange en overzichtige uitrij strook, maar dan nog.
    Heel jammer dat Raikonen het slachtoffer hiervan was. En ik vond dat hij behoorlijk rustig reageerde. Rosberg was net zo dom als Hamilton.

Maar het was verder weer een prachtige race, misschien mede dankzij dit incident. Waanzinnige inhaal-actie van Massa, winst voor Kubica en een 1-2 voor BMW. Nieuwe leider in het WK.. Aah als dit soort wedstrijden blijven komen dit seizoen dan wordt het weer een pareltje.. En hopelijk zit er minimaal weer een three-way in als het gaat om de WK titel. Raikonen, Hamilton en Kubica ik teken daar wel voor. En als Massa en Alonso b.v. zich er ook nog mee zouden kunnen bemoeien dan zou dat helemaal perfect zijn. Hoewel ik dat in het geval van Alonso voor dit seizoen niet al te hoog inschat.

Ik pleit wel voor meer straten-circuits want tot op heden zijn dat wel de smaakmakers.

13. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Toch zijn Hamilton en Rosberg niet de eerste die het overkomen is. Vorig jaar waren het Fisichella en Massa en 3 jaar geleden Montoya. In Australië werd Barrichello hierom gediskwalificeerd. Ik weet niet of het team de rijders waarschuwt, maar ik heb het idee van niet als ik deze lijst zo zie. Maarja Kubica zag het vorig jaar ook en dit jaar ook, dus het blijft dom van de coureurs die er wel doorheen rijden.

Semi-stratencircuits mogen er van mij wel bij, maar Monaco is normaal altijd een saaie race. In de regen is ie mooi, net als Hongarije overigens (is geen stratencircuit maar wel bochtig en bijna niet op in te halen), maar op droog is het meestal niets.

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, tot nu toe zijn dit echt de smaakmakers geweest. Kom maar op met die circuits. Trouwens best wel raar dat er maar één race in Noord-Amerika is. Hoop dat de GP van Amerika terug komt, maar dan in Long Beach.

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  16. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Erg mooie race! Super gedaan door BMW en ook door Toyota, Red Bull en natuurlijk Massa. Jammer dat McLaren geen punten heeft gepakt, erg zonde dat Kovalainen niet kon profiteren want dit was toch een goede kans om in te lopen. Over Hamilton is al wel genoeg gezegd, de straf die hij krijgt (net als Rosberg) is zwaar maar wel terecht. Dat wordt een zware kluif in Frankrijk.

Die zat eraan te komen. :D

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Niemand kan McLaren stoppen?? Een stilstaande Ferrari wel. :+

18. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie reactie. :9

Maar Hamilton moet inderdaad eens ophouden met zijn praatjes. Vorig weekend had hij het al over zijn talent die anderen blijkbaar niet hebben en nu dit. Ik verwacht dat Ferrari dominant zal zijn in Frankrijk en McLaren zal vechten met BMW, waarna Hamilton zijn woorden weer mag terugnemen.

'Hoogmoed komt voor de val' zeggen ze altijd, en dat is in Canada al gebleken.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hehe. ;) Verwacht ook dat Ferrari de snellere zal zijn in Frankrijk. Denk dat McLaren meer zal vechten met BMW dan met Ferrari.

20. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik vind dit eerder een uiting van onzekerheid eigenlijk. Dit komt op mij nogal nep over, hij heeft net een enorme blunder gemaakt dan geloof ik er niets van dat je blaakt van het zelfvertrouwen. Vorig jaar ging alles in het begin heel goed en toen had ie niet van dit soort uitspraken, het was ook niet nodig want toen had ie wel zelfvertrouwen. Nu moet ie zichzelf moed in praten, maar wat ie niet begrijpt, is dat dit soort uitspraken de concurrentie alleen maar motiveert.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina