1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007/2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 21 okt 2007.

?

Wie wordt er wereldkampioen F1 2008?

1. Lewis Hamilton

80,0%
  2. Felipe Massa

20,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Donington is een mooie baan! Het gaat trouwens om een deal van 10 jaar.

2. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Donington is inderdaad een leuke baan vond silverstone nou niet echt een mooie baan dus voor mij is dit goed nieuws.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik haat het op de een of andere manier om op Donington te racen in games

4. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het super zonde dat Silverstone verdwijnt, zeker gezien de geplande verbouwingen (niet aan het circuit) daar. Zal zeker een circuit zijn wat ik ga missen.. erg zonde!

5. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Kovalainen op pole! Super gedaan en een stuk sneller dan de rest. Hopelijk dat hij morgen ook competitief kan zijn maar het gaat gelukkig al het hele weekend goed. Ook erg knap gedaan van Webber!

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Erg tof voor Kovalainen! Flink stuk los van het veld. Top! :)
    Webber ook erg strak zeg! Renault zit er ook lekker bij.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het regent op Silverstone :) Hopen dat het tot de race nat blijft

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Oei, spannend! :eek: Ik vraag me af of er eigenlijk nog uberhaupt mensen naar die voorbeschouwing kijken van RTL, wat een bagger. =( Al die spelletjes, al dat onnodig gezijk. Vertel in een kwartiertje iets over de vrije training en kwalificaties, iets over de techniek en ik ben tevreden hoor.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Echt een toffe race tot nu toe, dankzij de regen! Hamilton rijdt momenteel echt een super race zeg! Damn, wat rijd hij strak.

Edit: nog meer regen nu!

Laatst bewerkt: 6 jul 2008
  10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    lol@ferrari

11. JeePee

JeePee Guest

Echt een hippe race!

Baal er wel van dat Ferrari Kimi op gebruikte banden weer weg gestuurd heeft. Ik denk dat het nog héél spannend was geweest om de leiding als ie daar vers rubber gekregen had (verloor 5 seconden per ronde en dat gedurende 15 rondes ongeveer). Anyways toch nog knap dat ie 4de is geworden.

Hamilton strak gereden. Heidfeld ook. Echt kutterdankut voor Vettel weer. WEER door toedoen van een ander uit de race geknikkerd in lap 1.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wow, wat een race van Hamilton zeg! _O_ Op dat ene kleine momentje echt compleet foutloos!! Hamilton was echt super dominant vandaag en heeft het hele veld volledig aan snot gereden! 68 seconden op de nummer 2, 82 seconden op de nummer 3 en rest van het veld op een ronde. Super! Ook een hele strakke race van Heidfeld. Held van de dag is toch wel Barrichello! Wat een race van hem zeg! _O_ Echt super leuk voor hem. De invloed van Brawn was even goed te merken vandaag bij Honda zeg. Ferrari echt compleet kansloos vandaag. Raikkonen is dan nog 4e geworden, maar heeft geen goede race gereden. Nog erger was Massa zeg! Hoe vaak is hij wel niet in het rond gegaan zeg! Echt compleet kansloos..... Piquet reed prima, jammer van zijn fout. Alonso heeft gewoon een goede race gereden, meer zat er ook niet in. Was echt een hele toffe race! Meer regenraces graag! :) Barrichello op het podium ook weer, dat vage dansje van hem. :lol: Schitterend.

Laatst bewerkt: 6 jul 2008
  13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    De blijdschap was bij Barrichello geniaal. Hij keek alsof hij de WK was! Zo leuk om te zien, prachtig! :D

14. JeePee

JeePee Guest

Don't fuck with Kimi:

[yt]45gB5jpaATU[/yt]

Want anders zingt 'ie een karaoke voor je 8):

[yt]05wyCtnty98[/yt]

15. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Die eerste is niet meer beschikbaar helaas maar die tweede is wel uuuhh.. 8)

16. JeePee

JeePee Guest

Check ff de Roddel & Achterklap op RaceFreaks ;) Kimi die een fotograaf omver duwt.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Iemand interesse in een Super Aguri :+

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat een smerig ventje zeg die Raikkonen.........
    Ookal zou de fotograaf op zijn spullen hebben gestaan, dan doe je zoiets als dit niet. Totaal geen respect........gewoon respectloos, zeker tegenover een fotograaf die al zolang meedraaid in dit wereld. Wereldkampioenonwaardig echt........... Mijn sympathie is hij kwijt.

Laatst bewerkt: 9 jul 2008
  19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik vind het juist een mooie actie. Het getuigt eerder van weinig respect voor de eigendommen van kimi. Jij gaat toch ook niet zomaar op de spullen van anderen staan?

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zal hij ook echt vast expres op zijn gaan staan.......... Deze fotograaf draait zoveel jaren mee in de F1. Hij weet wat je wel en niet kan doen en hoe je de rijders moet benaderen. En dan gaat hij een keer per ongeluk op iemand z'n spullen staan in de hectiek van de startopstelling, kan gebeuren. Dan reageer je toch niet meteen zo agressief?

Laatst bewerkt: 9 jul 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina