1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007/2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 21 okt 2007.

?

Wie wordt er wereldkampioen F1 2008?

1. Lewis Hamilton

80,0%
  2. Felipe Massa

20,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Tja, dit is de andere kant van Kimi Raikkonen maar dit wisten we toch al? Hij heeft in het verleden al meerdere malen een marshall omver geduwd (Hockenheim 2004, Nürbürgring 2005 volgens mij ook), dus hier sta ik niet echt van te kijken.

2. JeePee

JeePee Guest

Klopt ja. Ook nog ergens anders in 2005 toen hij nadat hij was uitgevallen in leidende positie terug liep naar het motorhome.
    Als Kimi even op zichzelf moet zijn, moet je gewoon bij hem uit de buurt blijven. En dan bedoel ik ± een meter :+
    Overigens werden die marshalls in het verleden gewoon op zij geduwt. Dat Cahier omviel had er wellicht mee te maken dat hij op zijn spullen stond en daardoor geen evenwicht had! Als je naar de reactie kijkt van die dude waar Kimi mee staat te praten: die reageert ook best heftig voordat Kimi een duw uit deelt. Dus die Cahier zal zeker iets verkeerd gedaan hebben.

Ik heb trouwens ook de foto gezien die gemaakt is tijdens de duw! Enige wat je zag was een stukje van Kimi's helm en een beetje lucht dus die fotograaf stond er serieus dicht op :9

Maja, ik houd hier wel van. Net zoals Montoya die toen ooit tegen een cameraman opliep en vervolgens helemaal door het lint ging :9

3. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach vind het wel wat hebben vraag me alleen niet waarom.

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Pfff, wat maakt het uit? Ik kan me goed voorstellen dat, zeker iemand als Kimi, helemaal geen zin heeft in foto's. En al helemaal niet close-up, jij wilt toch ook niet dat één of andere onbekende op 20cm afstand met z'n camera zit? Dan voel ik me ook niet lekker hoor. Daarbij, wat boeit het of hij al 40 jaar foto's maakt? Al waren het er 200, als Kimi 'm weg wilt moet ie opbokken. 8) Nu, geweld moet je nooit goedkeuren, maar als hij nadat mr. op de grond was gevallen ook nog z'n camera had stukgegooid, had ik dat een mooi actie gevonden.

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Jij weet zeker niet hoe duur zo'n camera is? Anders heb ik toch hele andere humor dan jij :emo:

Verder ben ik het ook niet met je eens. Als je niet tegen aandacht kunt, moet je geen F1-coureur worden. Zo'n fotograaf doet dan ook gewoon z'n werk.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Precies, je hoort gewoon van anderen af te blijven hoe irritant ze ook zijn.

7. JeePee

JeePee Guest

En dat weet Kimi ook wel ;) Dat zal namelijk de voornaamste reden zijn dat hij eind dit jaar of eind 2009 zijn carriere in de F1 vaarwel zegt, en lekker rally gaat rijden. Weg met die media.

En nogmaals: Kimi zal echt niet zomaar iemand opzij duwen. Let eens op hoe die man die zijn paraplu omhoogt houd reageert voordat Kimi actie onderneemt. Volgens mij trapte Cahier bijna zijn plu door midden ofzo :9

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nu, humor, dat is een groot woord. Maar ik zou er echt niet om malen als hij dat gedaan had. Ik zou het ook niet cool vinden, al die camera's! :eek:

Nou, dan hoop ik dat Kimi rally gaat rijden, zo JeePee zegt!

9. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat hij ook 100% zeker doen.

Ik snap echt niet waar jullie je druk om maken?! Dit vind ik nou gewoon mooie momenten :)

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Mwah, vond die inhaalacties van Heidfeld op Silverstone anders ook wel mooi eigenlijk.

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hij deed het zelfs 2 keer volgens mij:eek:

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    En of die mooi waren! :) Heidfeld heeft zo zijn momenten.

13. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Dit jaar ook weer iemand aanwezig geweest bij de DTM?

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Nope dit jaar helaas niet. Kon nog wel gratis mee, maar had al andere plannen.
    Vorig jaar was ik wel geweest, en toen was het een leuke race:)

15. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Dit jaar was het ook leuk, DTM race was niet echt spectaculair maar de F3 race wel waarbij er bij het einde van de pitmuur (vlak voor ons) een kleine startcrash was en later nog de demonstraties van Verstappen en Albers, die ook voor ons een paar donuts draaiden.

Helaas wel erg weinig kraampjes dit jaar, vind ik altijd wel interessant dus hopelijk volgend jaar wat meer. :)

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vrijdag richting Hockenheim, wordt mijn eerste keer F1 live :)

17. JeePee

JeePee Guest

Vet! Welke bocht zit je?
    Voor mij was Hockenheim ook de eerste keer dat ik een F1 auto in het echt mocht aanschouwen (2002). Die eerste keer dat ik zo'n wagen met 340km/h richting spitzkehre zag gaan, en vervolgens met luid kabaal weer vlak voor m'n neus zag uitacceleren, is iets wat ik me tot mijn dementie zal herinneren! Wat vet was dat zeg.

Dit jaar Monza 1ste bocht... ben benieuwd hoe die V8'tjes van 355 naar 80 km/h in korter dan 3 seconden afremmen... Ik voorspel kippenvel :+

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Opkomen start/finish. Dus als het goed is heb ik goede uitzicht op start/finish en het hele Motodrome :)

edit // Sudtribune C (of D) dus

Laatst bewerkt: 17 jul 2008
  19. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga volgend jaar weer naar de nurburgring. ben er 2 jaar geleden geweest en wat was dat een feest. had nog nooit zo machine in het echt gehoord... mijn hemel wat een geluid. vooral de start is oorverdovend. zoiets vergeet je echt nooit meer. vooral het geluid van een terugschakelende honda is ubervet :) echt zo heel diep geroffel komt er dan uit het blok. nee de tv zal nooit tegen een echte wedstrijd opkunnen.

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ga dit jaar naar Spa (thank you Vodafone). Heb er veel zin in. :)

Totaal geen verrassing.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina