Idd, ook zomaar eruit gaan, terwijl Coulthard en Barrichello met elkaar in de slag zijn of als de wedstrijd uitslag in beeld komt.. Belachelijk, en weer heel slecht getimed. Ook de crash van Glock was weer tijdens de reclame.
Olav is ook weer lekker op dreef met z'n kruistocht richting Fisico. Hoe vaak heeft ie dit weekend niet al geroepen dat Sutil van de laatste 6 GP's 5 keer sneller was in de kwalificatie? Waar hij die wijsheid vandaan haalt, vraag ik me af, want het staat gewoon 6-4 voor Fisichella dus hoe kan Sutil dan 5x sneller zijn geweest
Toppunt was wel vlak voor de start wat ie toen zei: 'Het enige positieve dat er op dit moment over Force India te vermelden valt, is dat Sutil de laatste 5 van de 6 kwalificaties Fisichella de oren heeft gewassen'. Steeds als Fisico iets fout doet, is het weer dat ie weg moet en over the hill is en moet ie een DC-persconferentie inlassen. Maar als Sutil de fout in gaat, is het opeens jammer en kan ie het echt wel, bla bla. Fisichella heeft onze dikke vriend mooi de mond gesnoerd vandaag 
En Piquet, toch wel geinig dat hij uitgerekend nu een bak punten scoort, net na de uitspraak van Alonso. Ben het wel met Jeepee eens dat ik het wel gek vind dat hij opeens wel snel kan rijden als ie vooraan rijdt. Heidfeld ook sterk, had bijna nog het podium gehaald.
Tja, en dan Raikkonen. Misschien de Finse Jos Verstappen? Die kan namelijk ook wel een aardig potje vechten. Filmsterrengedrag 
/Edit: Tja, nou is ie toch laatste geworden door een 25-seconden straf.. Nouja, jammer dan. Hij heeft imo goed gereden vandaag
Laatst bewerkt: 20 jul 2008