1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007/2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 21 okt 2007.

?

Wie wordt er wereldkampioen F1 2008?

1. Lewis Hamilton

80,0%
  2. Felipe Massa

20,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Kimi is toch niet gefinished dus wat willen ze ook met een onderzoek beginnen?

2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt maar volgens mij was het net als bij Hamilton mogelijk om tijdens de race met het bericht te komen dat ze het gaan onderzoeken, zelfs toen Raikkonen nog reed.

Mocht dit niet het geval zijn dan zijn er altijd nog mogelijkheden voor de volgende race. Niet dat dat van mij hoeft, maar de stewards hebben een mogelijke actie niet eens overwogen en een waarschuwing (voor inhalen onder geel!) is toch het minste wat moet plaatsvinden, vind ik..

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Maarja, in dat geval gaat het om een F(IA)errari........

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Aktie van Glock is toch ook pas na de race beoordeeld en bestraft

edit//Bovendien is Kimi iets van een halve ronde later gecrashed dus lijkt mij ook een beetje snel om zoiets te beoordelen zeker gezien de hectiek van de laatste ronden

Laatst bewerkt: 8 sep 2008
  5. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Was het je eerste keer bij een F1 wedstrijd alonso? ( damn wat herinner ik me nurburgring van 2 jaar geleden nog goed ). De allereerste keer wanneer zo wagen voorbij komt gaan de rillingen over je hele lijf :D vooral de opwarmronde is supervet!

Volgend jaar ga ik weer naar de nurburgring met mn pa :)

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, was de eerste keer!

Hier wat foto's (is echt maar een kleine selectie, heb er een paar honderd) van de plek waar ik zat + de Porsche Supercup. Later komen nog wat foto's van de F1 van Toyota, de Torro Rosso en Raikkonens 2008 Ferrari. Deze drie auto's stonden op het winkelpleintje op stands. Van de F1 race zelf heb ik geen foto's gemaakt, deze heb ik namelijk gefilmt met een videocamera. Is een stuk leuker en spectaculairder!

7. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, echt ongelooflijk. Als het allemaal zo moet vind ik het echt niet meer leuk om naar te kijken.

8. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar was iets vergelijkbaars met Sato, hij haalde in tijdens een gele vlag situatie en dat werd onderzocht, voordat er een oordeel kwam spinde Sato en lag hij uit de race maar de race erna kreeg hij alsnog een grid straf van 10 plaatsen vanwege dit incident. Hamilton haalde zondag zijn voet wel van het pedaal in die gele vlag zone, zo werd gezegd, en daarom ging Raikkonen hem voorbij.

PS: Hele stoere foto's Alonso! :thumbs:

9. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Je zat wel eersterangs alonso :) erg mooi plekje

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Erg mooi, Alonso _O_

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Laat ik gelijk nog maar wat van die foto's plaatsen:

Toyota:

Toro Rosso:

En dan nog twee foto's van de bocht der bochten:

Komt de komende dagen nog wat meer materiaal aan.

Alles was trouwens echt perfect geregeld door Vodafone! We kregen ook een heel tof goodie-pakket met daarin een Lewis Hamilton cap, het McLaren victory shirt, McLaren keychain, een Vodafone McLaren Mercedes kussen en een McLaren rugzak.

12. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Haha nu ben ik toch wel jaloers. 8)

En dan te bedenken dat ze met 300 door de Eau Rouge knallen..

Kan zijn dat je het al eerder verteld hebt, maar hoe heb je deze prijs ook alweer gewonnen?

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je weet echt niet wat je ziet als ze vol Eau Rauge ingaan. Damn, echt abnormaal gaaf. Het gaat daar zo enorm omhoog en ze gaan zo hard! En laten we het maar niet over het geluid hebben! _O_ Vond de Honda trouwens het mooiste klinken, daarna de McLaren en daarna de Renault. Het is zo gaaf in het echt, dat is niet te beschrijven, dat moet je echt meemaken. Ga volgend jaar weer. Zal zeer waarschijnlijk Silverstone worden.

Heb een aantal maanden geleden een telefoon gekocht uit de Vodafone Pitstop Collectie. Daar zat een code bij en met die code maakte je kans om 2 kaarten voor Spa t.w.v. 500 euro per stuk te winnen. En die heb ik dus gewonnen! :cool:

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zat je bij de start/finish lijn met uitzicht op Eau Rouge of ben je daar achteraf (of vooraf :9) even heen gelopen voor foto's?

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, zat precies tussen Eau Rouge en La Source in.

De laatste twee foto's van Eau Rouge in m'n post hierboven zijn niet vanaf m'n stoel gemaakt, maar vanaf het evenementen terrein naast de baan. Je kon daar aardig dicht bij Eau Rouge komen. De overige foto's van Eau Rouge zijn wel vanaf m'n stoel gemaakt.

16. JeePee

JeePee Guest

Man wat een onzin, Kimi die inhaalt onder geel. Iemand die ZELF een gele vlag situatie is, mag je gerust voorbij (Hamilton lag, ookal reed Kimi daar niet, hoe dan ook naast de baan. Hij schatte de chicane massive verkeerd in). Kimi ging Hamilton pas voorbij toen Hamilton al zowat volledig op het gras zat. Pure jaloezie om Kimi terug te willen pakken. Die jonge deed niks verkeerd. En die FIArrari reacties... echt te kinderachtig. Tuurlijk, Ferrari is vaak goed er vanaf gekomen, maar dat is Mclaren, net zoals alle andere teams ook vaak genoeg gebeurd. En net zoals alle andere teams is Ferrari ook vaak genoeg keihard gestraft. Hamilton zat gewoon fout. Klaar uit. Als je af wil snijden terwijl dat niet hoeft waardoor je in de eerst volgende bocht een aanval kan plegen, so be it, maar zie dan wel de consiquenties daarvan in ;)

@ Alonso, vette foto's. Beetje jammer van die kei oude toyo's maar verder wel vet. Nog 1 week en ik zal mijn pics of vids hier ook plaatsen, maar dan van Monza :)

17. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dat de reden is dat Hamilton naast de baan ging, dan moet ik het terugzien maar in dit geval hield Kimi zich niet in bij deze gele vlag, waar wordt gezegd dat Hamilton dat wel deed, en dan vind ik het raar dat hier niet naar wordt gekeken, vooral als dit wel de reden is voor het inhalen van Hamilton. En de wereldwijde 'FIArrari' reacties komen echt niet zomaar aanwaaien, volgens mij heb ik nog wel ergens een artikel liggen over de macht van Ferrari in de F1, misschien dat ik die nog kan vinden.

18. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kimi hield zich niet in bij de inhaalactie op Hamilton omdat hij dat niet kon. Ze reden met droogweerbanden op een rap gladder wordend asfalt. Hamilton glijdt naast de baan in een poging om Rosberg te ontwijken. Kimi ontwijkt Hamilton weer door binnendoor te gaan en daarna vind hij op 1 of andere manier een gaatje om Rosberg te ontwijken. Ben het met JeePee eens dat Kimi z'n positie niet hoefde terug te geven omdat Hamilton naast de baan was geschoven.

edit: moet hier nog even bij vermelden dat ze bij de verkrachte busstop chicane een veel langzamere snelheid hebben dan bij de bocht waar Rosberg eraf schoot. Kimi had hier absoluut niet even simpel kunnen bijremmen.

Over het om pouhon heen rijden van Kimi. Hij heeft daar nou niet echt voordeel van gehad. Het was niet zo dat hij ineens een aanval in kon zetten bij Hamilton.

Laatst bewerkt: 9 sep 2008
  19. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil Kimi of zijn rijgedrag ook niet bekritiseren, want hij deed naar mijn idee weinig fout, maar ik ben het niet eens met hoe de FIA handelt.

Daarentegen had Kimi volgens mij wel aardig wat gewonnen door om Pouhon heen te rijden, maar hij had ook weinig keus lijkt me. :)

20. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij had idd wel wat voordeel. Maar reglementen gaan maar zo ver he :p. Hij kon er geen direct voordeel uithalen. Dus volgens de reglementen deed ie niks verkeerd. Hij had het natuurlijk alleen niet elke ronde moeten gaan doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina