1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007/2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 21 okt 2007.

?

Wie wordt er wereldkampioen F1 2008?

1. Lewis Hamilton

80,0%
  2. Felipe Massa

20,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Kost ongeveer 4 à 5 seconden. Vergeet niet dat een F1 auto in ± 2 seconden bij de 100 zit, en dat hij nog sneller dan dat stil staat!

En de teams zijn ingelicht, dus waarschijnlijk als je naar buiten wordt gedrukt, dat je dan de veilige route mag nemen, maar als je iemand wilt uitremmen, het niet redt, rechtdoor schiet, en afsnijdt: dan ben je de lul. Dat zou je ook zijn geweest op Monaco of elke andere willekeurige baan in het verleden. Stoppen en weer verdergaan kost altijd nog minder tijd dan door de grindbak hobbelen.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een kutregel. Weer een maatregel waardoor rijders nog minder risico gaan nemen...

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb ik een hekel aan die vent. |:-

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb nog niet gek veel van de baan gezien, maar wat ik heb gezien vind ik niet een echt racecircuit. Ben dus benieuwd naar de kwalificatie waarbij ik de baan dus volledig krijg te zien. Begin een beetje klaar te raken met die statische banen. We moeten echte circuits zoals Suzuka, Spa, Silverstone etc hebben.

5. JeePee

JeePee Guest

@ Alonso,
    't rondje begint bij Turn 4:

[yt]dAPrpDlr0Rc[/yt]

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel een dik circuit, de muur zit ook goed dichtbij.

7. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Alonso is wederom de snelste in de training, misschien kan hij wel voor een verrassing zorgen vandaag. :)

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hoe laat begint de race nou morgen (lokale tijd). Kwalificatie begint over driekwartier, aldus formule1.nl.

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Race om 2 uur. En om 4 uur begint de kwalificatie dacht ik. Staat op f1racing.nl

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Damn, ziet er toch wel heel cool uit hoor! Ben erg benieuwd!

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Behoorlijk smal. Massa en Raikonen op het laatst toch nog P4 en 1 weten te pakken. Ben erg benieuwd naar hoe de race gaat verlopen morgen.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat is er mis met een avond race in Japan?? Het begint voor ons op een gunstigere tijd en voor de race wordt er niet anders om. Als ze Fuji of Suzuka gewoon goed verlichten is er niets anders aan. Het zou wel te vet zijn als ze midden door Tokio zouden racen :)

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Mooie kwalificatie :)

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Jup. Die shot van bovenaf blijft gaaf, dat je snelwegen ziet met eronder een flink verlicht circuit.

15. JeePee

JeePee Guest

Hamilton geluk zeg! Dankzij de pech van Alonso zit Lewis in Q3.
    Jammer van Kimi's foutje. Was anders wel een tweede plek geweest denk ik.

Valt me trouwens op dat zowat iedereen de eerste bocht op de groene asfaltplak aansnijdt, terwijl Kimi netjes tussen de lijnen blijft.

16. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ie op pole staat maar Massa deed het wel erg goed. Had verwacht dat McLaren iets beter zou zijn maar tot nu toe lijkt Ferrari wat de overhand te hebben. Kovalainen is denk ik zwaarder dan Hamilton, ben benieuwd hoe het morgen zal gaan en of er nu wél wordt ingehaald.

Ik vind het totaal overbodig en volledig commercieel gericht. Eén nachtrace vind ik nog kunnen, maar direct races als Japan, China, Maleisië en Australië ook doen? Dan gaat het naar mijn mening helemaal de verkeerde kant op met Formule 1.

17. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    Na de kwalificatie te hebben gekeken moet ik zeggen dat het circuit me helemaal niet aanstaat. Ik vind het allemaal zo kleurloos (figuurlijk). Van die vervelende 90 graden bochten, alles lijkt op elkaar. Dat stuk onder de tribunes is leuk gevonden, maar voor de rest word ik er niet warm of koud van.

18. JeePee

JeePee Guest

En het is gewoon vet om midden in de nacht uit je nest te gaan om de openingsrace van een nieuw Formule 1 seizoen te zien. Eén nachtrace is inderdaad leuk, maar daar moet het wel bij blijven.

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    aaaaaaaaaaaaaah massa lul

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    wtf @ Massa

edit//Niet Massa's schuld dus

Topicstatus: