Even mijn gedachtengang:
Er is een safetycar, dus je gaat zo snel mogelijk de pitstraat in, om er zo snel mogelijk weer uit te komen en vooraan in het treintje achter de car aan te rijden. Toch? Waarom ging Ferrari (beide auto's!) dan zo laat? Als ze beide doorgereden waren, konden ze een voorsprong maken, en veilig(er) pitten. Als ze direct met de safetycar waren gegaan, reden ze ook in de voorste linies. Waarom dan zo laat?
Daarnaast moeten ze het lampensysteem afschaffen bij Ferrari. Ik weet niet wie of wat er voor zorgt dat het licht op groen gaat, maar het moet in ieder geval zijn dat iemand die met zijn neus zowat op de tankinstallatie, banden etc. zit ook het sein geeft om weg te rijden.
Nou, leuk en aardig voor Alonso, maar schockeerd me verder niet. Raikkonen rijd 'm wéér in de muur, bah. Massa, nou ja, ligt niet aan hem volgens mij, hij rijd weg als hij een sein krijgt. Had gehoopt dat Kubica hier goed van kon profiteren en samen met Glock en Vettel op het podium had gestaan. Dat was wel de droomfinish voor vandaag, voor mij. Hamilton verder mooi, en ben benieuwd of Trulli uit vermoeidheid zijn bolide maar geparkeerd heeft. En wat ging Button bij dat water doen?
Laatst bewerkt: 28 sep 2008