1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007/2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 21 okt 2007.

?

Wie wordt er wereldkampioen F1 2008?

  1. Lewis Hamilton

    80,0%
  2. Felipe Massa

    20,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Yes yes yes yes oh fuck yes!!! Ik werd echt gek! Hamilton in de laatste ronde kampioen! Heb er even geen woorden voor.
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Massa ook, heel even 8)
     
  3. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    1 van de 2 had het moeten worden, maar deze ontknoping was dan wel weer heel geweldig :D

    Mooie spectaculaire race en wat heeft het eigenlijk vaak geregend dit seizoen. Het seizoen van 2000 was volgens mij het laatste seizoen waarin het zovaak regende, misschien toen nog wel vaker.

    Ook een mooie beslissing van Fisico die sterk reed. Jammer van dat probleem bij zijn stop en dan toch nog laatste geworden, helaas. Dacht even dat het dan toch nog zou gebeuren, maar dit is toch echt een puntloos seizoen geworden en dit is sinds zijn debuut jaar niet gebeurd. Hoop dat ze volgend jaar kunnen verbeteren, ze zeggen van wel maarja dat zegt iedereen :+
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    GE-NI-AAL

    _O_
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat een GEWELDIG einde van een GEWELDIG seizoen. Tot aan de laatste bocht spannend, wow! Hamilton!!!! _O_
     
  6. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    WOW 8)8)8)

    Toen Ferrari juichend in beeld stond kon ik het nog steeds niet geloven dat Massa kampioen was, en het bleek terecht. \o/

    Heerlijk die reactie van Massa zijn vader :lol:
     
  7. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes yes yes eindelijk weer! Niet te geloven dit einde maar eindelijk weer een McLaren kampioen!

    Alle hoop weg maar toen zag ik 4VET staan dus dat betekent Hamilton P5! Echt fantastisch. Sneu voor Massa maar anders had ik het nog sneuer voor McLaren en mezelf gevonden, echt epic! Super mooi! Whaaaaa!
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    [​IMG]

    :cool:

    Wat een raceavond.
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    What the fuck zeg! Kan het nog steeds niet bevatten, Hamilton wereldkampioen. _O_ Werd echt gek de laatste ronde. Echt fantastisch dit, geweldig!! Alonso heeft btw een super race gereden. Echt balen voor Coulthard dat z'n laatste GP zo is geëindigd.
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Zo. Net terug van Hengelo.
    Had live verslag via de telefoon met m'n moeder :cool:

    Maargoed dat ik niet thuis zat. Dan zat er een afstandsbediening in de plasma denk ik :+ Volgend weekend de race maar even zien. Nu eerst even bijkomen van een zwaar woest rally weekend!
     
  11. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Je zoons rijbewijs: 2000 euro
    Een Björn Borg pak: 5000 euro
    Je vriendin ten huwelijk vragen in een gearengeerd ahoy met concert van Jan Smit: 60000 euro.
    Ferrari baas en Massa die juichen voor een WK titel die ze niet krijgen: onbetaalbaar

    HEERLIJK 8)
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina