1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007/2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 21 okt 2007.

?

Wie wordt er wereldkampioen F1 2008?

1. Lewis Hamilton

80,0%
  2. Felipe Massa

20,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Dat werd tijd ook, ik vond het al opmerkelijk dat niemand erover praatte en het maar opzij schoof ten tijde van Stepney-gate..

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Daarom wil Alonso niet naar Renault. :+

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als Alonso komt, dan gaat Kovalainen dus weg. Flavio heeft gezegd dat Alonso als hij komt de nummer 1 positie krijgt. Kovalainen mag dan de 2e viool spelen en dat wil hij niet. En terecht, hij heeft talent genoeg om in een goede auto mee te kunnen rijden om het kampioenschap.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat Kovaleinen redelijk kan racen heeft hij vorig jaar laten zien maar ik zie het (nog) niet zo snel gebeuren dat hij Hamilton,Alonso of Kimi in een gelijkwaardige auto gaat verslaan.

5. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, maar ik gun 'm die kans absoluut. Op naar McLaren wat mij betreft!

6. JeePee

JeePee Guest

Waren het geen floppies 8)? Dat kan ik me nog vaag herinneren volgens mij :9

7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ach ja, tegenwoordig als iemand in z'n eerste seizoen twee keer 4e wordt, is het al gelijk een toekomstig WK..

Volgens mij is Kovalainen een toekomstige subtopper, wat overigens niet erg is. Er zijn hem velen voor gegaan die ook op deze manier een eerste seizoen reden (heel wisselvallig met ups en downs) die ook geen WK werden. Het lijkt nu misschien wat beter, maar dat heeft ook te maken met de puntentelling die vroeger toch iets anders in elkaar zat. Maar subtoppers kunnen ook van toegevoegde waarde zijn en wat overwinningen bij elkaar racen, dus dat hoeft zeker niet slecht te zijn.

@Jeepee: Ja, waren diskettes :)

Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  8. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alonso gaat naar Red Bull, denk ik, zit veel potentie in die auto, met Alonso kunnen ze nog beter

9. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ross Brawn nieuwe teambaas van Honda.

-Edit-
    En Stefano Domenicali is de nieuwe teambaas van Ferrari.

Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  10. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    qua technische kennis wel een vooruitgang, maar fry heeft wat meer uitstraling. Echter, de resultaten tellen en die zijn vooralsnog niet denderend bij honda. Jenson Button heeft afgelopen weekeinde in een interview weer wat uitspraken gedaan over zijn toekomst bij honda en lewis hamilton. Het kwam op mij alleen nogal gefrustreerd over.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Yes, eindelijk Jean Todt weg! \o/ Mag die gast echt totaal niet.
    Maar dat Brawn naar Honda zou gaan had ik echt niet verwacht. Laten we hopen dat hij daar mooie dingen kan doen en dat Honda weer terug komt aan de top.

12. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, dat is reden voor een groot feest. Misschien kan de nieuwe teambaas van ferrari weer eens een sypmathiek team maken.

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nu Di Montezemolo nog weg en het feest is helemaal compleet. ;)

14. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    McLaren "fanboys"8)

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik ken anders ook Ferrari-fans die Jean Todt maar een arrogante uitstraling vonden hebben met z'n stopwatch. Bovendien geeft hij ook nooit eens een interview, wat ook wel een keer had gemogen.

16. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Amen to that!

17. JeePee

JeePee Guest

OMG, schumi de snelste vandaag 8)
    Hoe de fuck doet ie dat 8)

1. M Schumacher
    2. L Badoer
    3. P de la Rosa

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hehe, hij kan't nog steeds.

En wie is L Badoer? :eek:

19. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Luca, dacht dat hij vroeger test rijder was bij Ferrari.

En manne zoals shumi zullen dit niet zo snel verleren hoor, zit in het bloed :thumbs:

Luca --> http://nl.wikipedia.org/wiki/Luca_Badoer

Laatst bewerkt: 14 nov 2007
  20. JeePee

JeePee Guest

Al de jaren lange testrijder van Ferrari. Erg constante en technisch onderlegde coureur.

En hij kan het inderdaad nog steeds. Echt knap. We weten natuurlijk niet waarmee hij reed (auto's worden op tests niet technisch gekeurd) maar alsnog erg knap. Heb al een filmpje gezien waarbij hij powerslidend uit de hairpin kwam op Catalunya. 2008 wordt echt een tof jaar zonder TC.

Maar wordt LC nou afgeschaft? En zit het gasbepaal nu mechanisch of nog steeds elektronisch verbonden met de gasklep?

Edit:// en hij gaat weer ziek hard vandaag. 1.5 seconden voor op Mclaren en heeft het ronde record van Massa met TC nu zonder TC verbroken.

Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina