1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

..

2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Erg mooie kwali, kon het niet laten om het toch maar live te zien.
    Ben heel erg blij dat McLaren weer staat waar ze horen.

Dat protest van Spyker is trouwens helemaal terecht, ik vind dat SA en STR de F1 op deze manier wel een beetje verkloten.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Naast SA vond ik ook Webber en Toyota verrassend goed al kan ik mij goed voorstellen dat ze morgen heel snel al weer moeten tanken. Top 6 is wel een beetje hoe ik het van te voren had verwacht (m.u.v. Massa uiteraard)

Albers, tja, er moet wel iets goed verkeerd zijn aan z'n auto anders krijgt hij nooit meer dan 2.5 sec aan de broek van Sutil. Ik hoop dat ze voor morgen iets vinden anders kan hij net zo goed niet starten (bij wijze van spreken)

Kan mij wel goed voorstellen dat vooral Spyker hier problemen mee heeft maar ik vind (voor de toeschouwer) niet dat ze hier mee de F1 verkloten. Een race is meestal wel wat leuker als er meer competitieve auto's deel nemen. Vorig jaar had SA geen toegevoegde waarde in een race en dit jaar lijkt dit wel het geval te zijn

4. mars15

mars15 Guest

1. K.Räikkönen Ferrari
    2. F.Alonso McLaren-Mercedes
    3. L.Hamilton McLaren-Mercedes

Dit denk ik voor vannacht

5. mars15

mars15 Guest

Nog 9 min dan is de 1e race

6. Dioxic

Dioxic Guest

Ziet er wel goed uit tot nu, indrukwekkende racer die Hamilton trouwens, hij had toch GP2 gewonnen?

Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2007
  7. mars15

mars15 Guest

Yup, me voorspelling kwam uit _O_

8. Dioxic

Dioxic Guest

Lol, leuke race

OMG Hamilton is een neger, hulde _O_
    Prachtig geracet van hem, eindelijk een zwarte jongen in F1 en zo jong nog (hard maar waar dus niet zeiken)

Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2007
  9. mars15

mars15 Guest

Albers was kut als vanouds

10. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Geen slecht begin van het seizoen zou ik zeggen :D Ik heb alleen de helft gemist dus morgen maar even met een iets helderder hoofd kijken O-)

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Alonso en Hamilton! \o/

Flavio is niet zo blij met Kovalainen.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2007
  12. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel echt respect voor hamilton, heeft een uitstekende debut race gereden. Alonso vond ik minder. Raikkonen was gewoon supersnel, volgende race nieuwe onderdelen, en hij kan nog sneller, nu met de betrouwbare auto word hij zeker wereldkampioen. Ook reed masse een redelijke race, niet supergoed, maar zeker niet slecht, toch nog punten gepakt voor Ferrari, als hij volgende keer hoger in de grid start rijd hij vast weer een goede race. Kovalainnen(ofzo)...t sjah, ik ga nog geen oordeel vellen, niemand weet hier hoe en waarom hij zo reed, over of onder geconcentreerd, of gewoon heel nerveus, laten we nog een paar races aanzien voordat we oordelen gaan vellen over dit toch jong talent. Jammer voor kubica, die vorig jaar mijn aandacht trok door ook een aantal zeer goede races te rijden als nieuweling. Op naar de volgende race, waar hopelijk Raikkonen weer zou gaan winnen.

greetz wooly

13. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb het ook zitten kijken. Mooie zege van Raïkkönen. Begrijp trouwens Renault niet. Heb Fisichella nooit wat gevonden. Die Kovalainen leek helemaal nergens op. Best wel riskant om met deze rijders je wereldtitel te verdedigen. Coulthard was verder weer even debiel als altijd. Meest zielige coureur in de F1 als je het mij vraagt.

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dus de race was om 4.00 's nachts?! :eek: Balen!

Maar komt er nog ergens een samenvatting op TV?

En wat zijn de uitslagen nou? Want van Google wordt ik ook niet veel wijzer.... :{

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Eerlijk gezegd vond ik de race niet super, gebeurde vrij weinig. Raikkonen en Hamilton waren goed. In je debuut op het podium komen, Villeneuve was de laatste die dat voor elkaar kreeg en we weten dat hij een jaar later WK werd. Misschien staat the Hammer hezelfde wel te wachten.

Kovalainen vond ik erg tegenvallen. Hoewel het in een debuutrace niet erg is om fouten te maken, vind ik dat bij Kovalainen wel het geval omdat Briatore al vanaf 2005 met veel bombarie aankondigde dat Kovalainen hoe dan ook F1 zou rijden in 2007. Tja, als hij dan dit laat zien, is hij al die ophemeling duidelijk niet waard en heeft Hamilton zich veel beter geprofileerd. Maar het is wel weer eens leuk voor Fisico om duidelijk de overhand te hebben op zijn teamgenoot, hopen dat dat het hele jaar zo blijft. In Bahrein komt Renault met een nieuw aerodynamica pakket, dus hopenlijk dat hij dan ook weer om de podiumplaatsen kan vechten :)

Wat me ook opviel was de snelle rondetijd van Nico Rosberg, waarom kan hij het dan niet een hele race...

RBR/STR zijn wat mij betreft toch het lachertje van de F1, maar dat vond ik voor vandaag ook al. Iedereen heeft het altijd over Toyota dat ze met een gigantisch budget niet presteren, maar RBR heeft toch ook niet te klagen over budget. Toyota laat dan zo nu en dan nog leuke dingen zien, maar daar is bij RBR totaal geen sprake van. Meer dan een lucky podium in Monaco vorig jaar hebben ze nog niet bereikt.

16. mars15

mars15 Guest

ja en ik was van 2.15 tot 7.00 uur kijken :+
    relive is om 2 uur dacht ik op rtl7

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Oké, thanks.

18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Aardig begin van het seizoen, niet bijzonder goed, maar wel aardig.
    Hamilton heeft meteen zijn visite kaartje afgegeven, erg nette race van hem. Is ook wel een sympatieke gast, zeker een coureur om in de gaten te blijven houden en ongetwijfeld iemand die je als toekomstig kampioen kan rekenen.
    Raikonen heeft gewoon gedaan wat ie moest doen, winnen vanaf pole, gewoon netjes. Massa heeft het imo ook goed gedaan, hoewel ik het vreemd blijf vinden dat je met een f1 auto die een seconde sneller per ronde is dan de Renault van Fisichella hem niet kan inhalen.

Wat betreft Flavio en Kovalainen, Flavio moet niet zeiken. Hij heeft zelf Kovalainen zo op lopen hemelen en hem ook daardoor onder druk gezet. Tuurlijk was dit zeker niet het debut wat je van hem mag verwachten, helemaal niet als je het vergelijkt met Hamilton. Maar meteen met dergelijke uitspraken komen zal zeker niet helpen, laat ook meteen goed zien hoe ie achter zijn coureurs staat. Laat ie eerst maar zorgen dat beide in een Renault zitten die daadwerkelijk wat kan presteren, want voor het team dat kampioen is is het gewoon een prut auto.

Veel foutjes gezien, bij een paar met uitvallen als gevolg. Het uitvallen van Albers was gewoon suf en onnodig. Hopelijk vergeet ie het snel en op naar de volgende race. Uitvallen van Coulthard, bot.. gewoon bot. Als de auto iets meer naar links was gegaan was ie vol op het hoofd van Wurz terecht gekomen. Voor iemand met de ervaring van Coulthard was het een onnodige en botte inhaalspoging.

19. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Aardige race, Raikkonen was duidelijk de snelste dus McLaren moet nog even wat werk verzetten maar zij gingen verder ook prima. Leuk om beide coureurs op het podium te zien, hele knappe derde plek van Hamilton en direct in je eerste race ook al een tijdje aan kop rijden.

20. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had meer verwacht van Button, ik had gehoopt dat hij dit jaar eindelijk eens een stap voorwaarts zou maken. =(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina