Eerlijk gezegd vond ik de race niet super, gebeurde vrij weinig. Raikkonen en Hamilton waren goed. In je debuut op het podium komen, Villeneuve was de laatste die dat voor elkaar kreeg en we weten dat hij een jaar later WK werd. Misschien staat the Hammer hezelfde wel te wachten.
Kovalainen vond ik erg tegenvallen. Hoewel het in een debuutrace niet erg is om fouten te maken, vind ik dat bij Kovalainen wel het geval omdat Briatore al vanaf 2005 met veel bombarie aankondigde dat Kovalainen hoe dan ook F1 zou rijden in 2007. Tja, als hij dan dit laat zien, is hij al die ophemeling duidelijk niet waard en heeft Hamilton zich veel beter geprofileerd. Maar het is wel weer eens leuk voor Fisico om duidelijk de overhand te hebben op zijn teamgenoot, hopen dat dat het hele jaar zo blijft. In Bahrein komt Renault met een nieuw aerodynamica pakket, dus hopenlijk dat hij dan ook weer om de podiumplaatsen kan vechten
Wat me ook opviel was de snelle rondetijd van Nico Rosberg, waarom kan hij het dan niet een hele race...
RBR/STR zijn wat mij betreft toch het lachertje van de F1, maar dat vond ik voor vandaag ook al. Iedereen heeft het altijd over Toyota dat ze met een gigantisch budget niet presteren, maar RBR heeft toch ook niet te klagen over budget. Toyota laat dan zo nu en dan nog leuke dingen zien, maar daar is bij RBR totaal geen sprake van. Meer dan een lucky podium in Monaco vorig jaar hebben ze nog niet bereikt.
Laatst bewerkt: 18 mrt 2007