1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    tegenvallend vond ik Spyker,button en kovalainen..
    verrast was ik door hamilton, en de snelheid van de ferrari's

2. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    De ferrari s gaan verder waar ze vorig seizoen gestopt zijn .
    Dominant en winnen .
    Jammer van Filipe .

Wel leuk omtezien als antie Renault ,, ze bakken er helemaal niks van ,,

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat ze er niets van bakken is wat overdreven maar met auto/rijder combinatie die ze nu hebben zullen ze niet voor het WK kunnen gaan. Ferrari, McLaren en eigenlijk ook BMW lijken op dit moment (stukken)sneller te zijn.

Race was Hamilton was heel erg goed maar dat was min of meer ook wel te verwachten. Hij gaat zeker nog wel een race winnen dit seizoen.

4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Wat vonden jullie van de presentatie van de voor- en nabeschouwing?

5. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat belspel programma, kk wat irritant was dat.

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Minder dan voorheen, voorzover ik me dat nog kan herinneren. Vond idd dat belspel erg irritant, maar de studie scenes waren zo ontzettend saai! Ben ook in slaap gevallen vannacht tijdens deze voorbeschouwing. Nabeschouwing niet gezien aangezien ik toen lekker ging slapen!

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Na de irritante en slechte voorbeschouwing had ik niet eens meer zin om naar de nabeschouwing te kijken

8. JeePee

JeePee Guest

Samen met een maat tijdens de nabeschouwing in slaap gevallen. Ik op de bank en hij op de grond 8)

9. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Voor- en nabeschouwing vond ik maar slecht, in ieder geval minder dan voorgaande jaren (ook op RTL). Achteraf wel dom dat ik er 's middags dan weer naar keek.

10. mars15

mars15 Guest

was klote dat belspel ja, tijdens onderbreking gewoon op belgie gezet :) daar is race ook live

11. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Wat dat betreft, hulde aan RTL 7. Dankzij de vele reclame's en beroerde voor- en nabeschouwing hebben ze het voor elkaar gekeken dat ik met mijn jarenlange traditie ga breken om de F1 via de nederlandse tv te volgen.
    Ik kijk het voortaan wel op de belgische zender.

12. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de voorbeschouwing maar niets als je hem vergelijkt met voorbeschouwingen die ze hadden in 1998. Dat was eenvoudig:
    - Hoogtepunten Vrije Training + Interviews
    - Nieuwtjes vanuit de pitstraat
    - Prijsvraag (gewoon een moeilijke vraag gesteld door Olav in plaats van zo'n irritant belspel)
    - Pitspost, die was echt goed toen met Olav Mol en Allard Kalff.
    - Hoogtepunten Kwalificatie + Interviews
    - Meestal nog even wat oude beelden
    Dit werd allemaal aan elkaar gepraat door Ruud ter Weijden, die verder helemaal alleen was in de studio zonder alle analisten. Die analisten zijn leuk, maar dan liever wel na de race. Dat voorpogramma eind jaren 90 moeten ze weer terug zetten.

Wat ik overigens ook vreemd vind, is dat er tegenwoordig twee presentatoren (Marcel Maaijer en Huub Stapel) zijn en maar 1 analist (Jos Verstappen), meestal is het andersom. Overigens doen beide presentatoren het niet slecht, maar ik geef toch de voorkeur aan Ruud ter Weijden.

De nabeschouwing was wel oké eigenlijk. Alleen snap ik niet waarom ze de persconferentie niet gewoon live uitzenden, direct na de podiumceremonie dus. Verder vond ik het wel een leuke nabeschouwing: gewoon fragmenten die geanalyseerd worden, zoals het hoort.

Dat belspel was erg irritant, gewoon vijf minuten duurde het soms :mad:. Dat hebben ze volgens mij gewoon van SBS6 gejat, hoewel zij er de laatste races juist weer meegestopt waren.

Trouwens ook jammer dat ze tijdens de voorbeschouwing maar een keer reclame hebben uitgezonden, als ze dat twee of drie keer hadden gedaan, was er tijdens de race minder reclame geweest neem ik aan.

Verder ben ik blij dat we eindelijk verlost zijn van Jack Plooij, wat had die man weinig verstand van F1 zeg. Allard Kalff is een stuk beter, dankzij hem zal Olav Mol ook weer naar zijn oude niveau gaan, hoop ik. Bovendien stelt Allard Kalff ook goede vragen aan de rijders en hoor je hem ook niet zo vaak met allerlei onzinverhalen, zoals Jack Plooij. Ik kan me nog herinneren dat Jack Plooij altijd ergens in de race kwam met een lijstje van de top8 wie het goed gedaan hadden ten opzichte van hun startplaats, hoeveel plaatsen ze gestegen/gedaald waren etc. Wat hij waarschijnlijk niet weet, is dat we links in het beeld af en toe een graphic te zien krijgen die precies aangeeft hoeveel plaatsen een coureur is gestegen of gezakt.

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vond Jack Plooij eigenlijk wel goed, had het liever gezien dat hij in de pits liep en <ol samen met Kalff het commentaar doet. Vindt echt dat Mol te vaak iets over het hoofd ziet

14. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    de reclame , my god, op het einde om de 3 a 5 rondjes, de laatste 10 ronden waren het 3 blokken!! en dat kleine schermpje had ook wat groter gekund, er was geen reet op te zien..

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Valt me trouwens wel tegen van Kalff dat ook hij die kwalificatie regel naast Mol ook niet kent. Ze hadden het er allebei telkens over dat de Toyota's licht hadden gekwalificeerd en daarom stonden ze in de top 10. Nou, dat is dus grote onzin, want iedereen traint licht in de eerste twee sessies. Toyota trainde 8e en 9e voor Sato, dus het lijkt me niet dat ze bijzonder licht waren en dat bleek ook wel in de race.

16. XmandyX

XmandyX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook s' nachts gekeken, maar die reclames ertussen waren echt heel erg irritant en dat dan om 5 rondjes. Geef mij maar sbs dan.

17. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Haha was me niet opgevallen, ze zijn beide niet altijd even snugger. :)

18. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem niet live gezien want ik was die avond naar Shakira geweest (en ja ze zag erg geweldig uit) en toen ik eindelijk terug was in Limburg had ik wel de wekker gezet maar ik kon niet uit bed komen. Dus heb ik om 14:00 gekeken, gelukkig was Olav Mol niet zo aanwezig als normaal want ik word altijd een beetje moe van zijn overdreven overactief gedrag. En hij maakt me te vaak fouten wat betreft uitvallers / belangrijke momenten. Maar het was een mooie race, het belspel was uberirritant. En Kimi was de koning. Hoezo droog :) , hij is te gek. Het was een goede race.

19. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Omg Ruud ter Weijden is de grootste homo die ooit formule 1 gepresenteerd heeft. Hij snapte er geen drol van en was fucking irritant. Maar dat vind ik ook van die krullenkop hoe heet hij ook alweer...

20. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Michel Mijer volgens mij, zoiets in ieder geval. Het is wel even wennen maar ik denk dat hij het wel goed zal doen.

-Edit-
    Hier een vaag maar ook niet zo'n fijn bericht, vooral voor de Amsterdammers onder ons. :{

Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina