1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had me helemaal voorbereid op een lekker dagje race-kijken, zat om 11 uur al met de tv aan, alle races gezien, behalve de F1.. :mad:

M'n vriendin en d'r ouders zouden me vlak na de race ophalen, maar opeens waren de plannen veranderd. Kon de start niet eens zien! |:-

Baalde d'r best wel van, maar alsnog gezellige dag gehad :+

2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    spyker heeft eens de geblokte vlag gezien!:)

met 2 ronden achterstand..:mad:

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Satul liep toch 6 ronden achter? Maar wel mooi dat beide Spykers over de finish zijn. Da's erg netjes van ze. Heidfeld erg mooi ja, had zelf redelijk grote kans op podium. Hamilton zeer goed, gekte dat hij gewoon WK-leider is! Ik hoop zelf altijd dat Button een mooie race rijdt, maar hij vloog er in één van de eerste bochten al uti! :eek: Erg jammer. Ferrari en Raikkonen deden het natuurlijk goed, dit WK wordt volgens mij nog echt spannend! En 't is ook wel gekte dat we nu 3 leiders met elk 22 punten hebben.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Technisch gezien is Hamilton geen WK-leider omdat Kimi en Alonso door hun overwinning boven hem staan ;)

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Maar qua punten staan ze toch gelijk?
    En als Alonso en Raikkonen een keer onder hem konem te staan, dan neemt Hamiltion wel de leiding over. Maar ja, als dan Alonse of Raikkonen een keer wint. Hehe, dan blijven we bezig. Daarom is het best spannend dit jaar!

6. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat ontkent ook niemand :+

De echte WK-stand is:

1. Alonso (vanwege zijn overwinning en hij heeft de meeste 2e plaatsen)
    2. Raikkonen (Overwinning meer dan Hamilton, maar 2e plek minder dan Alonso)
    3. Hamilton (Nog niet gewonnen)

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oké, thanks voor het overzicht. :)

Ik hoop trouwens wel dat Hamilton kampioen wordt, zou echt gekte zijn voor een debutant. Stel je voor zeg! :eek: Alonso niet, Raikkonen niet, zelfs Fisichella niet. ;)

8. JeePee

JeePee Guest

Raikkonen is leider omdat hij 3x een podium heeft en 1x een overwinning.
    Alonso staat 2de omdat hij 2x een podium heeft met 1x een overwinning.
    Hamilton staat 3de omdat hij 3x het podium heeft, maar geen overwinning. Allemaal hebben ze 22 punten, maar mocht het seizoen nu beëindigd zijn, dan heeft Kimi gewonnen.

Over de race:
    Massa - Goed gereden. Hier en daar een blokkerend wieletje, maar verder foutloos gereden.
    Hamilton - Knap gedaan. Stond in stint 2 erg onder druk van Raikkonen, en was op de harde band sneller dan gedacht. Nette 2de plaats.
    Raikkonen - Ook goed gereden. Had in de 1ste stint er veel problemen met de wegligging. Kon maar niet aanremmen voor bocht 8.
    Quick Nick - Super. Echt een geweldige inhaal actie bij Alonso, buitenlangs, over het vuile, en gewoon laten staan. Echt hulde.
    Alonso - Wat was die aan het doen? Liet zich piepelen door Heidfeld en was nergens gedurende de race.

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Zo wordt er niet gerekend. Er wordt gekeken naar wie de meeste overwinningen heeft, dan de meeste 2e plaatsen, dan 3e plaatsen etc. Mocht alles gelijk zijn gaan ze volgens mij naar de kwalificatieresultaten kijken, maar dat weet ik dan niet 100%. Maar dat eerste wat ik zei, weet ik wel zeker.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Volgens mij heeft Fisichella idd gelijk al is mij dat met de kwalificatieresultaten wel nieuw (zal toch nooit zo ver komen :+)

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Lol, het zou idd leuk zijn voor Hamilton als het hem lukt, maar je vergelijking met Alonso, Raikkonen en Fisichella gaat een beetje mank. Hammer mag namelijk in een auto beginnen waarin je WK kán worden, terwijl Raikkonen dat moest bij middenmotor Sauber en Alonso en Fisichella zelfs bij het achterhoede team Minardi ;)

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, ik snap je. En gelijk heb je. En Fisichella, was meer een grapje met je naam. ^^ Sorry. 8)

13. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Shit, dacht ff dat je het echt dacht en meende van Fisico :+

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hehe, yeah right. ;)

15. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal, er staat nog altijd een McLaren bovenaan. :cool:

16. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Winterstop Part II. |:-

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ja, is omdat Imola is geschrapt. Alleen dan ga je er eigenlijk vanuit dat er dan nog iets anders voor in de plaats komt, maar dat gebeurt dan blijkbaar weer niet. Wat is dan het voordeel om het te schrappen, altijd maar die domme politieke redenen :{

18. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ze gaan natuurlijk liever naar Koeweit. |:-

19. JeePee

JeePee Guest

Imola heeft geen pits meer :+

20. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe voorvleugel waarmee McLaren testte vandaag! *)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina