1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    zit er mooi uit:)

2. JeePee

JeePee Guest

Lijkt me een enorme flex-wing :9
    Ferrari heeft trouwens ook een hele nieuwe motorkap.
    Wordt veel getest in Barca.
    Ow, en Rosberg is er snoei hard afgegaan...

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en volgens mij ook andere side-pods. Er wordt ook gesteld dat Ferrari de grotere update heeft maar dat zullen we over anderhalve week wel zien. :)

4. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    De aarde is vergroot. :eek:

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    egh...................... dat is toch wel hopelijk een photoshop geintje.

zo niet dan vind ik dat er regels moeten komen die al te lelijke aanpassingen aan die auto's verbieden, zijn gewoon een paar mickey mouse oren!!..... hehe t' ziet er echt niet uit.

6. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    hehe ja.. maar die is nog wel ok.. Die van Honda is ronduit lelijk...

8. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, de voorkant is net Dombo. Die heeft ook van die oren.
    Maar ff serieus, het zou me niets verbazen als die dingen er vanaf vliegen bij 300+

9. JeePee

JeePee Guest

Mclaren beweerdt de voorvleugel niet in de race te gebruiken en Honda was vandaag laatste met die olifanten oren... dus ik mag aannemen dat die dingen er ook niet lang meer op zitten. Overigens Gonzo, je hoeft er echt niet bang voor te zijn dat die dingen eraf vliegen. Kunststofvezel is zo ongeloofelijk sterk, zelfs met 500+ blijft dat er nog moeiteloos aanhangen.

10. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Alonso gaf volgens de Spaanse pers wat negatieve feedback over de vleugel dus ik denk inderdaad dat dit een eendagsvlieg was.

11. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    En nu staat dit op Autosport.com 8)

McLaren likely to race new wing in Spain

By Jonathan Noble Friday, May 4th 2007, 09:35 GMT

McLaren's new front wing in Barcelona testingMcLaren test driver Pedro de la Rosa thinks it is likely that the team will race with their new radical front wing at next week's Spanish Grand Prix, following evaluation of it during testing in Barcelona this week.

The Woking-based outfit caused a stir at the start of testing on Monday when their MP4-22 was fitted an extra wing element that was mounted onto the front wing endplates and spanned across the nose.

Although back-to-back evaluation of this wing set-up against the normal configuration has shown only a slight improvement, de la Rosa thinks the benefits are enough to justify bringing the wing into action for world champion Fernando Alonso's home race next weekend.

"It's been a positive test," de la Rosa told autosport.com. "Some days were lost because of the weather, but all in all the new aero package was good.

"I think the wing is likely to be introduced at the next race. Let's say that Fernando and I both felt that there was a small improvement with the wing."

Although rivals Ferrari appeared to have the edge in the test, topping the times on two out of the three days, de la Rosa feels that the relatively competitiveness of the two teams could shift around because of the weather.

The conditions also meant that the fastest tyre in the test may not be the best one for next week's race.

"In this week's conditions the medium (the softer of the two tyres used) was the faster," he said. "But it was unusually colder than normal. We may see a bit higher temperature in one week's time, so let's wait and see."

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Volgens mij zijn dat twee tsunami's...

Anyway, ik denk niet dat die dingen het lang volhouden. Heb al zoveel van die ophogingen zien verdwijnen. Tyrrell-Towers, Arrows en Jordan hadden ook ooit zo'n hoge vleugel in Monaco en vorig jaar BMW nog. Deze zullen ook wel weer verdwijnen, denk/hoop ik :)

13. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Twee tsunami's. :lol:

14. JeePee

JeePee Guest

De Tyrrell Towers en de Arrows Vleugel werkte uitstekend, alleen werd dit door de FIA verboden wegens onveiligheid.

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat was dus ook wat ik bedoelde met 'volhouden'.

16. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Valencia heeft vanaf volgend jaar ook een GP, onder de naam GP van Europa (waar kennen we die toch van?).

Beetje vreemd dat Spanje ineens wel twee GP's mag organiseren maar dit is in ieder geval stukken beter dan zo'n zandbak in Koeweit.

Het wordt trouwens een stratencircuit. :)

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik hoop dat je stratencircuit een semi-stratencircuit bedoelt? Dan vind ik dat heel goed, Melbourne en Montreal zijn ook altijd gaaf en dat zijn soort gelijke banen :)

Als je bedoelt zoals Monaco, dan hoeft het van mij niet zo.. Dan zie ik ze liever in de zandbak racen :+

18. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wordt het Monaco-achtig, zoiets als bij de presentatie van de McLaren dit jaar.

Ik heb ook liever 'normale' circuits (of semi-stratencircuits) maar twee op de kalender lijkt me wel oke. :)

19. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    En ook Singapore heeft een race te pakken voor volgend jaar, en zoals verwacht wordt het een nachtrace. Lijkt me geen hol aan, maar we zullen zien.

20. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Een nachtrace lijkt mij juist leuk en ik denk op een stratencircuit wordt het helemaal leuk.

Overigens ben ik benieuwd welke races we volgend jaar kwijtraken met de komst van Singapore en Valencia.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina