Raikkonen is gewoon een slim mannetje, hij neemt bakken met geld mee naar huis, terwijl een wereldtitel hem helemaal niet zoveel kan schelen. Hij wil gewoon lol maken en over twee of drie jaar gaat ie lekken rentenieren, en stopt ie met de F1. Hij gaat gewoon voor de dag-succesjes.
En ik geef hem groot gelijk. Want dat scheelt een hoop stress.
Albers vindt ik echt een lozer, die beter nooit aan F1 had kunnen beginnen, net als het hele Spyker team. Dat slappe geouwehoer van die sukkel is om te huilen. Hopelijk is hij na dit jaar een stukje onbelangrijke f1 geschiedenis, want zoals het nu gaat kunnen ze inderdaad nog beter Jos Verstappen in die auto zetten, die kan tenminste bij de start nog wat mensen voorbij gaan. Iets wat ik Albers dus nog nooit heb zien doen.
Trouwens ook leuk, Speed kreeg een lekke band en zet de auto meteen aan de kant! Wat een lozer, die auto was niet eens kapot. Ik zeg dan, weg met die sukkel, genoeg andere die het veel beter kunnen.
(Albers fans zijn leuk, en niet altijd helemaal neutraal, laat staan realistisch.)
Albers racet al bijna zijn hele leven, zit al op zijn top.
Doornbos begon pas op zijn 18e met racen, en zit nog lang niet aan zijn top. :b:
Albers is daarnaast ook nog eens een sukkelig nerdje, Doornbos een vrolijke verschijning. Doornbos kreeg in 2005 contractverlenging van Minardi aangeboden, en Albers NIET!
dus stop die andere statistieken dan maar in je ...
Laatst bewerkt door een moderator: 13 mei 2007