helemaal met KevinX eens, kimi heeft vorig jaar plichtmatig zijn seizoen afgamaakt. En met een drol als de la Rosa naast je is de druk om te presteren ook snel weg, vandaar geen enkele overwinning. En zulke coureurs kunnen dan beter op vakantie gestuurd worden. Ik had gehoop dat kimi bij Ferrari beter zou gaan presteren, maar na die super makkelijke mazzel overwinning in Melbourne en het feit dat ie Massa gewoon niet kan bijhouden motiveerd hem blijkbaar niet echt, en gaat ie weer plichtmatig races afwerken. Vind ik niet echt spectaculair om naar te kijken sorry hoor. Zet dan Jaques Villeneuve maar in die Ferrari, winnen ze ook geen constructeurs-titel maar kan je wel veel lachen.
Super Aguri heeft trouwens eindelijk een nieuwe testcoureur.
Wat vonden jullie eigenlijk van die Van der Garde aktie, ik teken eerst een contract bij een fabrieksteam (SA is gewoon Honda) om vervolgens tweehondert stappen achteruit te doen als "test" coureur bij Spyker waar alleen helaas nooit getest wordt door testcoureurs, waarvan ze er wel weer 15 hebben ofzo.
Dat is toch zo stom, of maakt Giedo echt kans om volgend jaar Albers op te volgen? zelfs dan is het nog dom want rijden in een Spyker is gewoon hopeloos de komende jaren. Zelfs als ze een ferrari kopen, maar dan is het ook geen Spyker-Jordan-Midland meer. Trouwens ook triest dat ze die auto van Spyker 'nieuw' durven te noemen, het is hetzelfde cassis als vorig jaar met een nieuwe achterkant. Dat noemen ze normaal gesproken een interim versie. En dan hoor je Albers tijdens de wintertest zeggen "nee wij bouwen geen interim versie om mee te testen, dat is veel te duur, we wachten tot de nieuwe auto helemaal klaar is" om vervolgens met een vrijwel ongeteste interim versie in Melbourne aan de start te verschijnen. Vindt je het gek dat de meeste mensen dan te hoge verwachtingen hebben en teleurgesteld raken. Ben benieuwd of de nieuwe auto die gaat komen dan ook wel echt nieuw is.
Laatst bewerkt: 15 mei 2007