1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vettel was toch een ontdekking van Schumacher?

2. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan me wel iets herinneren dat ze zoiets zeiden ja

Sutil heeft weer een fout gemaakt in de vrije trainingen, ben benieuwd hoe het management van Spyker hierop zal reageren. Waarschijnlijk niet zo boos, omdat het toch maar een training is. Albers was 21ste en Sutil 22ste. :)

Vreemd dat Williams Nakajima laat trainen en niet Wurz :mad:, Wurz moet zondag toch de race rijden en niet hij?

Volledige uitslag:
    1 Fernando Alonso SPA McLaren 1:11.925 16
    2 Nick Heidfeld DUI BMW Sauber 1:12.391 + 0.466 24
    3 Lewis Hamilton ENG McLaren 1:12.628 + 0.703 21
    4 Sebastian Vettel DUI BMW Sauber 1:12.869 + 0.944 33
    5 Kimi Raikkonen FIN Ferrari 1:12.966 + 1.041 21
    6 Nico Rosberg DUI Williams 1:13.020 + 1.095 24
    7 Felipe Massa BRA Ferrari 1:13.040 + 1.115 22
    8 David Coulthard SCH Red Bull Racing 1:13.159 + 1.234 22
    9 Jenson Button ENG Honda 1:13.597 + 1.672 23
    10 Mark Webber AUS Red Bull Racing 1:13.682 + 1.757 26
    11 Jarno Trulli ITA Toyota 1:13.777 + 1.852 32
    12 Kazuki Nakajima JAP Williams 1:13.786 + 1.861 27
    13 Ralf Schumacher DUI Toyota 1:13.819 + 1.894 27
    14 Vitantonio Liuzzi ITA Toro Rosso 1:13.907 + 1.982 28
    15 Scott Speed USA Toro Rosso 1:13.990 + 2.065 24
    16 Takuma Sato JAP Super Aguri 1:14.037 + 2.112 20
    17 Giancarlo Fisichella ITA Renault 1:14.037 + 2.112 19
    18 Rubens Barrichello BRA Honda 1:14.052 + 2.127 23
    19 Heikki Kovalainen FIN Renault 1:14.189 + 2.264 18
    20 Anthony Davidson ENG Super Aguri 1:14.632 + 2.707 10
    21 Christijan Albers NDL Spyker F1 1:14.636 + 2.711 28
    22 Adrian Sutil DUI Spyker F1 1:14.810 + 2.885 27

3. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat klopt, maar hij heeft ook goede races gereden en al eens het podium gehaald. Vergeet bovendien niet dat hij ook pech heeft gehad op momenten dat hij wel goede races reed, met Monaco 2006 als hoogtepunt. En dat goede kwalificeren, moet Doornbos ook nog maar bewijzen of hij dat kan, net als het racen.

Webber is geen topper, maar het is nergens op gebaseerd om te zeggen dat Doornbos beter is dan Webber, dat moet ie nog maar ff bewijzen. Daar zijn 7 of 8 races in een Minardi en 3 races in een RBR net iets te weinig voor. Laat hem eerst maar eens een volledig seizoen racen, dan kan je pas een gegrond oordeel vormen.

4. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Albers breekt met management en McLaren weer bovenaan in de training. :)

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zit nu kwalificatie te kijken, wie is Vettel?
    Ah, de vervanger van Kubica natuurlijk. Bedenk ik net. :)

En Hamilton weer 1, met op 2 Alonso. Als Hamilton zo door gaat zie ik 'm nog wel wereldkampioen worden hoor. Als hij eenmaal veilig 1e rijd, rijd ie 'm gewoon als 1e uit.

Laatst bewerkt: 16 jun 2007
  6. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    McLaren. \o/

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad. Gaan denk ik de rest van het seizoen domineren. Hoe laat ik de GP vanavond?

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Begint om 19.00 uur. Kan echt niet wachten. Ben benieuwd naar de eerste bocht met Hamilton en Alonso. Hoopt dat Hamilton wint.

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat word inderdaad spannend! Want er zouden beetje interne probleempjes zijn bij McLaren. Alonso zou zich er niet thuis voelen, en nu Hamilton, een 'rookie', 'm er uitrijd is ie helemaal niet gelukkig. Dus ja. Nu gaat Alonso dus proberen Hamilton er hard uit te rijden. Als dat maar goed gaat! :+ En zeer netjes van BMW weer, vind het erg opmerkelijk dat ze de snelste auto hebben.

10. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hamilton pakt dit jaar het WK als het zo doorgaat. Alonso kan het niet aan, die wil te graag en gaat te veel fouten maken, net als in de afgelopen races.
    Toch vind ik het jammer dat Ferarri niet nét iets sterker is als dat ze nu zijn, dat zorg weer voor iets meer competitie, misschienverandert dit nog in de loop van het seizoen.
    En inderdaad topprestaties van BMW. Verder denk ik dat Albers zichzelf ook eens achter z'n oren moet krabben en beter zijn best moet gaan doen i.p.v. elke keer weer een smoes verzinnen waarom hij weer achteraanstaat. Inmiddels is hij wel door z'n repertoire smoesjes heen dacht ik zo.

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Vergeet niet dat het gewoon Alonso was die de snelste tijd van de dag heeft laten noteren in Q2. Hij kan het tempo dus echt wel volgen en misschien is ie iets zwaarder dan Hamilton. Misschien niet, maar voor mij is het nog lang niet zeker dat Hamilton de race wel even op zijn sloffen zal winnen.

Het lijkt erop dat Hamilton het toch op sloffen gaat proberen, hij begint dus al een beetje arrogant te worden :+

Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hij heeft inderdaad de top-speed op z'n naam gezet. Maar hij rijd niet concstant top. En Halmilton wel, blijkt uit z'n pole. :)

Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  13. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das niet helemaal waar, alonso was het hele weekend het snelste, hamilton was alleen in q3 sneller dan alonso

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    In Q1 toch ook? Of had Alonso toen in z'n laatste run nog iets van -.0052 ofzo? Maakt niet uit, Hamilton staat aan pole en dat heeft hij niet aan geluk te wijten.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Weer een goede race van Hamilton :)

Slechte race van Albers, wordt zonder merkbare reden (voor mij iig) op bijna een ronde door Sutil gezet (misschien was het zelfs een ronde). Zijn positie wordt er zo niet beter op.

Naast de Trulli-train hebben we nu ook de Liuzzi train :D

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nou, Albers reed 'm wel uit. In tegenstelling tot vorige week in Canada. En ja, Hamilton, als vanouds, alhoewel hij er nog maar net in zit. Vind het eigenlijk wel stom dat Alonso Hamilton voorbij probeert te rijden. Of ie 't kan of niet, en of ie 't verdient of niet, maakt niet uit, je gaat toch niet jezelf en Hamilton in gevaar brengen bij zo'n inhaalactie? Stel dat je elkaar raakt? Bij Raikkonen en Massa 't zelfde, alleen daar zat niet echt een inhaalactie tussen. Verder was 't een mooie race, in 't midden veel gebeurtenissen. En inderdaad, lekker treintje.

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Leuk detail ook dat die Hamilton altijd zo overdreven, recht in de camera, z'n grote zilveren horloge omdoet :cool:

Vond het verder een redelijk saaie race ...

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik zou als rijder zijnde denk ik eerder met technische problemen aan het begin uit de race vallen dan door m'n team maat op (bijna) een ronde gezet worden. Er van uitgaande dat er geen echte gekke dingen in een race gebeuren.

Vind het ook wel vrij normaal dat 2 team genoten met elkaar gaan vechten want dat is toch de eerste die je iig wilt verslaan. Natuurlijk moeten ze niet alle risico's nemen om er langs te komen en dat deed Alonso imo ook niet

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hammilton rijdt echt super. Weer een mooie overwinning voor hem. Zou me niets verbazen als Hammilton en Alonso uiteindelijk 1ste en 2de worden in het eindklassement en dat Massa en Raikonnen volgen.
    Race vond ik verder niet zo heel bijzonder.

20. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat is nog eens een gewaagde uitspraak :+

Mja, ik maakte er een stukje boven nog een grapje over maar het lijkt er echt op dat hij hem op zijn sloffen heeft gewonnen.

Ik vrees dat er binnenkort een gerucht gaat ontstaan dat Fisichella misschien onderdruk komt te staan, want het kan snel gaan, bleek al eerder met Wurz, Kovalainen en Ralf.. Hij zal iig wel een uitbrander gaan krijgen van Flavio.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina