1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Maar hij zegt ook dat het aan hem lag. Dat doet hij ook.

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Dat is nogal moeilijk te ontkennen ofniet? Het gene wat ik erg vind is dat meneer excuses aan het zoeken is waardoor hij de fout zou zijn ingegaan.

[yt]5qNm7Fcvwz4[/yt]

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, da's waar. Z'n excuses raken ook wel een beetje op denk ik.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wow, erg knap van Doornbos zeg! Echt een super debuut van hem! Hij staat gewoon samen met Bourdais eerste in het klassement.

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Die Doornbos doet het lekker daar.
    Heb F1 race gister weer eens gemist. Wel een lompe actie van Albers zeg. Die gast presteert slecht dit seizoen en kan beter terug naar de DTM races oid. Nou zal de druk er bij hem ook wel flink op staan, waardoor ie juist fouten gaat maken, maar toch.

6. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb die race gezien, goede start al direct van Doornbos die van plek 5 naar 2 ging. Team Australia bleef bij de start staan, maar door een aantal SC situaties, kwam Simon Pagenaud uiteindelijk toch weer aan de leiding. Alleen die maakte een best dom uitstapje langs de baan, waardoor Doornbos de leiding kon overnemen :thumbs:

Moet zeggen dat zo'n Champcar race best tof is om te zien, veel leuker dan die A1GP :)

7. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Knap van Doornbos! :)

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Die Paul Tracy rijdt ook echt alles kapot daar 8)

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    A1GP vind ik persoonlijk ook niet echt veel aan. Ik krijg nou niet echt een warmgevoel als ik Team Holland zie rijden.

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Idd:emo: vorige race reed hij ook al 2 andere van de baan.

11. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    Dan zien we Doornbos volgend jaar dus terug in een Torro Rosso, of nog waarschijnlijker in een Red Bull.

Champ car is zeker leuk, alhoewel ik die autos die ze dit jaar gebruiken eigenlijk triest vind, ze lijken veel te veel op een simpele GP2 wagen en dat is het waarschijnlijk ook gewoon.

Had van mij wel wat lomper gemogen, op zijn Amerikaans dus. Nu is het net een Europese race serie.

12. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook leuk was het uitjouwen van bourdais door de canadese fans, nadat hij doornbos had beschuldigd van blokken, ook al had niemand anders het gezien.

13. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop het, dan hebben we volgend jaar in elk geval toch nog een Nederlander in de Formule 1, want ik vrees dat Albers er volgend jaar niet meer in rijdt.

Alleen betwijfel ik of Doornbos wel naar RBR of STR gaat, omdat Bourdais de afgelopen drie jaar telkens kampioen is geworden in de ChampCars, maar nog altijd niet in aanmerking is gekomen bij STR of RBR, terwijl hij daar wel onder contract staat.

Misschien heeft Bourdais zijn nationaliteit tegen, omdat hij Frans is en Red Bull in Frankrijk verboden is.

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    red bull in frankrijk verboden... wtf? 8)

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Er zit best veel taurine in Red Bull wat in sommige landen als geneesmiddel wordt gezien en alleen op recept verkrijgbaar is. Daarom is het RB is Frankrijk verboden (volgens mij in Scandinavie en wat andere landen ook)

16. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil tussen bourdais en doornbos is dat de laatste al bewezen heeft een goede racepace in f1 te hebben. Bourdais heeft wat tests gedaan waar hij niet zo heel veel sneller was dan liuzzi. Doornbos is voor Red Bull een veiligere keuze dan Bourdais, bovendien heeft de F1 niet nog zo'n zeikerd als Bourdais nodig, Albers is voorlopig wel voldoende.

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Was bourdais ook niet een keer betrapt op het gebruik van cannabis?
    Dacht dat zijn formule 1 carriere daardoor niet doorging.

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mwaha, nee dat spul bevordert je vaardigheden :cool:

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Het was trouwens niet bourdais die dat spul had gebruikt, maar Thomas Enge.
    Bourdais won het F3000 kampioenschap juist daardoor.

20. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, die Bourdais is inderdaad maar irritant mannetje, zeker na wat die gisteren weer heeft uitgehaald. Dat die vindt dat Doornbos hem heeft geblokt, zou dan nog kunnen, hoewel ik, net als de hele wereld, niets heb gezien tijdens de race. Maar dat die vervolgens Doornbos' hand op het podium weigert, gaat mij toch iets te ver. Bovendien heeft hij in het verleden ook al enkele problemen gehad met Paul Tracey.

Die man dus liever niet in de F1 :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina