1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Waarom is Doornbos eigenlijk weggegaan bij Spyker? Vorig seizeon reed ie toch helemaal niet slecht? Hij reed beter dan Albers, toch? Dus waarom gaat hij dan weg en blijft Albers? Zal wel logische verklaring voor zijn maar ik volg heel dat wereldje niet zo. Kijk gewoon graag F1.

2. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Vorig seizoen reed Doornbos voor Red Bull, niet voor Spyker. En bij Red Bull deed hij het idd best aardig, alleen hadden die al Webber en Coulthard gecontracteerd.

Een paar jaar terug stond Doornbos wel onder contract van Midland F1 (het huidige Spyker), maar hij is toen halverwege dat seizoen overgestapt naar Minardi, wat Colin Kolles niet zo stijlvol vond. Bij Minardi deed Albers het uiteindelijk ietsje beter, wat Kolles deed besluiten om Albers te halen ipv Doornbos. Kolles had namelijk eerder dat jaar gezegd dat hij de snelste Nederlander van Minardi zou contracteren.

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ah, dus zo zat 't. En ik denk dat Webber en Coulthard 't toch beter doen?

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Webber heeft nog niets laten zien in de red bull, en coulthard word ook wat minder. ik vraag me gewoon af of we volgend jaar nog coulthard als race coureur zien bij red bull.

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Maar Red Bull rijd de races meestal toch uit? Da's in ieder geval iets.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Voor een team als Spyker maar bij RB liggen de verwachtingen toch echt hoger

7. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat lekker met de rechtzaken en onderzoeken, onlangs werd Nigel Stepney aangeklaagd door Ferrari en nu wordt Mike Coughlan (die een hoge functie bij McLaren heeft) ervan verdacht geheime technische informatie van Ferrari te hebben aangenomen.

McLaren heeft hem direct op non-actief ingesteld en helpen mee met het onderzoek, Ferrari heeft de man dan ook direct aangeklaagd. Het zijn maar speculaties dat beide zaken met elkaar te maken hebben maar het lijkt me toch wel overduidelijk, Stepney werd aangeklaagd vanwege sabotage en Coughlan wegens het aannemen van informatie van Ferrari. Ben benieuwd hoe dit verder zal gaan.

Mike Coughlan

Nigel Stepney

-Update-
    Las net dat de twee ook al jarenlang vrienden zijn en een tijd hebben samengewerkt bij Ferrari.

Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hij blijft maar doorzagen met dat McLaren de voorkeur heeft voor Hamilton. Als hij op deze manier door blijft gaan met zijn uitspraken over het team, dan word de band met het team daar niet beter op.

Met andere woorden hij hoopt dat Hamilton pech krijgt of gewoon uitvalt. Zoiets zeg je niet over je teamgenoot lijkt me. Uit Alonso zijn hele houding (zowel op de baan als buiten de baan) is pure frustratie zichtbaar. Hij kan er gewoon niet tegen dat Hamilton het zo goed doet en dat hij hem niet kan pakken. Begin me steeds meer af te vragen hoe lang Alonso nog bij McLaren blijft. Hij voelt zich daar echt niet lekker met Hamilton als teamgenoot en de relatie met het team word er ook niet beter op. Hamilton is momenteel eigenlijk de eerste rijder en daar kan Alonso echt niet tegen. Zeker niet aangezien hij 2 voudig wereldkampioen is en Hamilton een rookie is.

9. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Met dat eerste bericht is niks mis lijkt me, ik denk inderdaad dat ze liever hebben dat Lewis wint in Silverstone en dat ze liever hadden dat Alonso won in Barcelona.

Dat tweede bericht wordt ook vreemd gebracht, ik las ergens dat Alonso bedoelde dat hij pas een grote inhaalslag kan maken als Hamilton problemen krijgt. Als hij dit niet krijgt dan kan hij slechts kleine sprongen maken, maximaal. Het wordt dus ook wel een beetje verdraaid, maar van die afspraak tussen de twee is niet zoveel meer over.

10. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat door de engelse pers nogal wat dingen uit hun verband zijn gerukt om een smeuïg verhaal te krijgen.

11. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd, en mocht alonso winnen in silverstone en wordt hamilton tweede dan komen er allemaal weer teamorders/complot theorieën bovendrijven, zoals de engelsen dat goed kunnen. Overigens kunnen de spanjaarden dit ook heel goed. Ik denk meer dat de pers in beide landen niets liever ziet dan dat de bom barst in het team van McLaren en ze verhalen kunnen schrijven zoals in de tijd van Prost en Senna. Ferrari heeft hier geen last van omdat ze één coureur hebben die niet zoveel zegt en één die de uitstraling heeft van een braziliaanse albers, maar dan met wat talent.

12. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi verwoord, klopt absoluut. :)

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mocht McLaren schuldig zijn (verwacht ik overigens niet), dan heeft dat gelukkig geen gevolgen voor de coureurs.

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    En dat is maar goed ook, want anders zou het kampioenschap compleet verneukt zijn. Op deze manier hou je de sport leuk en aantrekkelijk!
    Goed van bernie!

15. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het idd wel goed dat ze hier niet de coureurs voor gaan straffen. had ook niet anders verwacht. Zij kunnen er immers ook niks aan doen. Toch triest dat er nmog steeds mensen zijn die denken dat ze hier mee weg kunnen komen.

16. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Red Bull meld overigens dat zij geen ambitie meer hebben om verder te komen in de Formule 1: ze bevestigen Coulthard voor 2008.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hm, had toch liever een jong talent zoals bijvoorbeeld een Doornbos daar gezien.

18. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd, snap echt niet waarom ze dc daar nóg een jaar willen hebben. Ik was dit jaar al niet onder de indruk van de driver line up van red bull, maar dat ze er nog een jaar mee doorgaan? Waar is het hippe jonge imago van het team dat ze in het eerste jaar uitstraalden?

DC is echt geen topcoureur, dat heeft hij bij McLaren wel goed bewezen.

19. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel mooi dat DC er volgend jaar weer rijdt. :)

20. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik begrijp sowieso niet wat DC nog in de F1 doet. De afgelopen jaren is hij niet echt van betekenis en rijd hij eigenlijk alleen maar een beetje in de weg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina