1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Misschien kan hij goed afstellen/ontwikkelen? Hij heeft wel meegeholpen aan de winaars auto van Hakkinen en Raikkonen. Misschien is het wel een Senna zonder het talent van hard rijden. RBR neemt hem niet zomaar aan natuurlijk.

ps: Ferrari 1-2 in de 2de vrijdagtraining :) They're back!

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is nog maar vrijdag he, zegt nog niet zo heel veel. In de 1e training stond Hamilton bovenaan. Het kan dit weekend alle kanten op. Verwacht ook niet dat Toyota opeens zo'n enorme sprong vooruit heeft gemaakt en aansluiting bij de top heeft gevonden. Het is nog maar vrijdag.

Waarom houd Renault deze livery niet? Vind hem echt een heel stuk mooier dan de huidige. Vind hem echt super mooi.

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Tja veel mooier inderdaad dan die van nu, maar ING zou het minder leuk vinden.

4. JeePee

JeePee Guest

Jep, maar Lewis reed zijn tijd in 6 rondjes en Kimi in 15 :) Anyway, ik verwacht weer een overwinning voor Ferrari. Vrijdagtijden zeggen dit jaar meer dan welk ander jaar. Reken maar niet dat ze weer op een minuut achterstand finishen ;)

En die kleuren: Ik vind het er niet verkeerd uitzien, maar Elf was nou eenmaal geel en ING is oranje/wit, dus dan blijft er niet veel keus over.

5. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hamilton op pole morgen. De reactie van zijn vader en van het team waren schitterend om te zien \o/_O_ Een en al vreugde.

1. Hamilton
    2. Raikkonen
    3. Alonso
    4. Massa
    5. Kubica
    6. R Schumacher
    7. Kovolainen
    8. Fisichella
    9. Heildfeld
    10.Trulli

En onze Nederlander start morgen vanaf plek 22, Sato vanaf plek 21 en Sutil vanaf plek 20.

Laatst bewerkt: 7 jul 2007
  6. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Eh...volgens mij doen er maar 22 auto's mee:b: Maar ik snap wat je bedoeld:+

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hell yeah, Hamilton pole!! \o/
    Was echt spannend, maar hij flikt het gewoon weer! Ronduit briljant. De reactie van zijn vader en het publiek was echt heel gaaf om te zien.

8. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zie het nu pas ja 8) Ben er niet helemaal bij vandaag (lang leve de griep..)

9. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Moet elke zaterdag werken dus kon de kwali weer niet zien maar ik hoorde dat het uitermate spannend was. Mooie uitslag ook, kan leuk worden voor de race als het na de start zo blijft. Waarschijnlijk heeft Alonso meer benzine mee dan Hamilton en misschien wel de Ferrari's, Norbert Haug was namelijk vol lof over de tijd van 'm. Verder ook erg knap van Kubica, Ralf (Mr Stefan lives again?) en Kovalainen. :)

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vond het niet een hele boeiende race. Hier en daar wat leuke dingen, maar verder eigenlijk niet. Hamilton reed toen aan de 1e pitstop prima, maar na de eerste pitstop was opeens de snelheid compleet weg bij Hamilton. Echt heel vaag. Alonso sterke wedstrijd gereden, prima gedaan. McLaren weer op tactiek verslagen, voor de 2e keer op rij. Word tijd dat ze daar toch echt eens wat aan gaan doen. Trouwens, ook altijd wel mooi om te zien hoe blij Raikkonen is als hij wint, de blijdschap droop van zijn gezicht.
    Het lijkt erop dat Alonso weer een beetje in zijn vel komt en dat Hamilton momenteel even in een dipje zit (alhoewel dat nog steeds een 3e plek opleverd).

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ben het wel met Kameo eens, maar wil voor Honda ook nog wel even applaudiseren. Jenson Button, een goede coeruer volgens mij, 8 plaatsen omhoog! Deels door uitvallers natuurlijk, maar zelf rijd ie toch ook goed. Probeert toch te verdedigen enzo. En Massa dan, naar de 5e stek! Dan kan je toch rijden. Natuurlijk zijn de eerste 5 á 6 een eitje, maar daarna word 't toch wat lastiger. En dan ook weer mooi hoe Kubica opeens weer vol gas gaat verdedigen. Nice!

12. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind het een beetje voorbarig te zeggen dat Hamilton al meteen een dip heeft nadat hij 2 keer 3e wordt.

13. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Wat Massa vandaag heeft gedaan, dat is nou een mooie opmars. Veel beter dan wat Alonso in Frankrijk deed, dat was gewoon niet goed.

Vandaag had ik wel verwacht dat Hamilton achter Alonso en Raikkonen zou finishen. Raikkonen was ook eigenlijk sneller in de kwalificatie dan Hamilton, maar maakte een fout, wat hem pole kostte. Van Alonso werd door Haug gezegd dat hij zwaar was en een sterke ronde had gereden. Ik had eigenlijk gedacht dat Alonso zou winnen, maar Raikkonen was gewoon de snellere. Ik vind dan ook niet dat McLaren tactisch gefaald heeft, want Raikkonen had gewoon op pole moeten staan en vanaf daar winnen. Het is een beetje vertekend omdat Hamilton nu van 1 naar 3 is gevallen, maar eigenlijk is dat niet meer dan logisch.

Weet iemand trouwens hoe het opeens kwam dat Kovalainen weer voor Fisico terechtkwam? Niet door de pitstops iig. Fisichella heeft óf de plek weer teruggegeven of een fout gemaakt, maar dit is niet in beeld geweest.

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Vond trouwens Toyota, en met name Trulli, erg tegenvallen vandaag. Verder Ferrari erg sterk. Ook de BMW's, met name Kubica, gewoon erg goed. Kubica zou denk ik bij Ferrari of McLaren veel kunnen bereiken.

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, bedoel eigenlijk ook niet echt een dipje. Bedoelde eigenlijk meer dat het allemaal net effe allemaal wat minder lekker loopt dan voorgaande races. Maar als je een slechtere dag hebt en je word gewoon nog 3e, nou dan echt petje af hoor. 9 races, 9 podiumplaatsen en na 9 races met een aardige voorsprong 1e staan als debutant, wow, echt bizar gewoon.
    Ben de afgelopen jaren niet echt fan van een coureur geweest, alhoewel ik wel echt een aanhanger / fan van Button ben geweest en nog steeds ben. Ik kan inmiddels zeggen dat ik Hamilton kan toevoegen aan dat lijstje.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hamilton heeft eigenlijk wel met een beetje mazzel de 3de plek gehaald want als Massa niet de problemen bij de start had denk ik dat hij (minimaal) 3de was geworden.

17. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Serieuze problemen voor albers...

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik las het zojuist ja. Heb het idee dat Albers zijn tijd in de F1 echt voorbij is.

19. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    Het zat er wel een beetje aan te komen natuurlijk. Hij doet nu drie jaar mee, nog geen punt gescoord (USA '05 telt niet) en komt zelden in de buurt van een punt, verpest de kans op een punt in Canada, schrijft een tankinstallatie af. Heeft natuurlijk ook met de auto te maken, maar het lijkt er op of hij ook helemaal niet meer gedreven is. Eens kijken of Van De Garde wat kan uithalen:)

20. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eh, waarschijnlijk nog minder dan albers, die zit vooral in de f1 dankzij het geld van zijn schoonvader. Heb hem nog nooit een briljante race zien rijden. Daarentegen komt hij wel wat sympathieker over dan albers, dus wat dat betreft zou het zeker een verbetering zijn. Ik denk alleen niet dat spyker over coureurs beschikt die op korte termijn even snel zouden zijn als sutil.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina