Lewis Hamilton:
Perfect, supertalent. Waarom hoef ik niet uit te leggen.
Robert Kubica
Doet het best goed de laatste paar races, maar uiteindelijk is de oude Heidfeld toch wel de constantere.
Heikki Kovalainen
Beetje hetzelfde als Kubica, maar ook hij kan nog niet overtuigen tegenover de oude Fisichella. Dat bericht van Dassas slaat ook meer op Kovalainen dan op Fisichella, zeker als je een soortgelijk bericht leest op f1club.be. Daar wordt Fisichella niet eens in genoemd, terwijl Kovalainen dat wel wordt.
Nico Rosberg
Doet het veel beter dan Wurz, maar Wurz heeft problemen om zich aan te passen aan de soort band die gebruikt wordt. Bovendien was Webber vorig jaar duidelijk de bovenliggende partij t.o.v. Rosberg, en ook Webber is inmiddels wat ouder.
Adrian Sutil
Misschien lijkt het allemaal beter dan hij werkelijk is. Hij maakt veel fouten en bovendien heeft Albers hetzelfde probleem als Wurz met de banden.
Ralf en Trulli eruit? Tja, ze hebben wel bewezen prima coureurs te zijn en zouden ze dan beide tegelijk zo instorten. Of ligt dat aan de Toyota? Ik denk dat toch zeker een grote rol speelt. Overigens was Trulli gisteren geen slaapkop, maar hij had problemen met zijn wagen, vertelde hij over de boardradio tijdens de race. Dat ie niet probeerde te blokken op die posities kan ik wel een beetje begrijpen, want uiteindelijk wordt je toch wel ingehaald als je in een beschadigde auto rijdt. Het kost dan alleen maar meer tijd op de coureurs voor je.
Ik vind dat gedoe met die jonkies dan ook redelijk overhyped. De ouderen coureurs doen niet onder voor de jonkies, althans niet deze jonkies. Ik snap niet waarom Raikkonen en Alonso niet genoemd worden, die zijn toch ook nog heel jong en die hebben als wel een hoop bewezen. Hamilton en ietsje minder Kubica zijn de enige die bij de toppertjes horen vind ik uit dat lijstje.
Laatst bewerkt: 9 jul 2007