1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Het grote probleem van Albers is dat wanneer het tegen zit, er ook geen vooruitzicht is op beter, kijk maar naar F3000 in 2000, en ook dit jaar F1, hij kan zijn teamgenoot niet bijhouden, en gaat ie zeer matig rijden. Hij kan gewoon niet tegen tegenstand. Geef Albers een goeie wagen en een teamgenoot die niet sneller is, en hij doet het goed in F1, 1 probleem, welk team wil Gaston Mazzacane inlijven.

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt er dan dat doornbos niet eerlijk is? Vind het vrij knap dat jij dat kan bepalen. Het is zaak dat doornbos met klachten komt richting zijn team om de auto beter te maken, op TV dat nog een keer gaan uitleggen zoals Albers, waarom moet dat? Zoals je zelf zegt, mensen hoeven dat niet te horen, ik ook niet, ga tegen je team praten, en maak die auto beter, maar ga niet tegenover de kijkers de problemen blijven herhalen, dat komt gewoon niet over.

Vrij simpel te zien waarom mensen geen groot fan van Albers zijn. olav Mol stelt juist vragen op een bepaalde manier aan Albers, alleen maar om hem meer de kans te geven zich wat toegankelijker op te stellen. (feit)

Best als albers sneller zou zijn dan Doornbos (al vind ik dat moeilijk te baseren op seizoen 2006/2005 welke was het bij de minardi's?) omdat Doornbos er niet vanaf het begin bij was. Misschien is albers zoals ik zei wel 0.053 seconde sneller per rondje dan doornbos, maar dát zie je niet op TV, ik zie echter wel een veel vermakelijkere doornbos in interviews. En F1 is toch gewoon vermaak?

3. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat doornbos invloed heeft op de publieke opinie over albers. Zelf vond ik albers al een bak stront toen hij nog in de f3, f3000 en DTM reed, nog voordat ik van doornbos had gehoord.

4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Één zin erachter staat al wat ik bedoel met dat Doornbos niet eerlijk is: 'Nooit zegt ie eens wat er beter kan'. Hij is toch niet perfect? Dus zo moeilijk voor mij was dat niet om te bepalen. En ik zei dat het 'grote publiek' het niet wil horen en niet 'de mensen', dus die vlieger gaat ook niet op. Verder verschillen we hier duidelijk van mening en daar valt eigenlijk niet over te discussiëren. Je houdt ervan dat iemand uitleg geeft of niet.

Jij bepaalt of dat een feit is? Dat vind ik dan weer heel knap van jou :+

Meen je dit nou serieus? Voetbal = vermaak, F1 = vermaak, Tennis = vermaak, Darts = vermaak. Ja, tis net hetzelfde allemaal...:cool: Je wordt toch geen WK omdat je zo goed interviews kunt geven? Liever een type Kubica die niet zo'n prater is maar er wel wat van kan dan een gladde glipper die zich overal maar doorheen lult met een zak geld, zoals Scott Speed.

En voor mij maakt het niet uit welke Nederlander er beter is, ik zal Doornbos net zo veel supporten als Albers als ie in de F1 komt. Ik ben ook heel blij dat hij het zo goed doet in de CCWS. Maar ik ben tegen het onnodige afbranden van Albers, want dat je niet kunt oordelen of Albers beter was in die Minardi tot daaraan toe. Maar zeggen dat Doornbos beter was, is echt onzin.

5. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat de rest ff weg, omdat we idd van mening verschillen, ik kan je echter wel melden dat dit hier wel een feit is. Ik ben in 2005 naar de GP van nuburgring geweest, waar we op de zaterdagavond in Bonn een "conferentie" van olav mol en jack plooij hebben bijgewoond, waar ze voor 100 man vertelde over de F1 dat weekend.

Olav mol vroeg ook wie daar Albers fan was, en niemand stak dus z'n vinger op. Hij vertelde hierover, over dat bijvoorbeeld Verstappen oid veel geliefder waren, en dat dit idd komt omdat Albers wat minder toegankelijker overkomt blablabla. Hij vertelde dus ook dat ze daarom qua vraagstelling etc etc aan Albers, proberen hem wat meer kans te geven, zich wat meer uit te laten, en z'n imago wat te verbeteren. (uiteraard is dit dus niet gelukt)

6. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Best geinige info, zeker omdat Albers later dat jaar in Brazilië niet zo blj was met Olav :D

Naja, er is wel genoeg gezegd over dit onderwerp door mij dan althans. Voorlopig hebben we helaas helemaal geen Nederlander meer in de F1.

7. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een trieste gedoe, weer Albers en Doornbos met elkaar vergelijken, alsof dat iets uitmaakt....

Vergelijk ze eens met Alonso, of een Hamilton...dat zijn degene die verslagen moeten worden!

En dat er mensen zijn die vinden dat Albers het zoveel beter heeft gedaan dan Doornbos: je bent een idioot. Ze waren op zijn minst even slecht!

Albers heeft niks gepresteerd in de F1, en zijn carriere is al over. Doornbos is nog nauwelijks begonnen aan zijn F1 loopbaan...

dus vergelijk geen appel met een peer. En wat Doornbos nu in Amerika neerzet, daar kan Christijan volgens mij alleen maar van dromen, met zijn DTM verleden waar ie nog niet eens wint met het beste materiaal, rijdend tegen vooral oude gasten...zelfs Bernd Schneider maakte daar Albers-gehakt.

En iemand die met slang en al volgas de pits uitrijdt, mag alleen vergeleken worden met Taki Inoue.

Als Albers echt zo fantastisch zijn rondjes rijdt, zal ie wel hel snel en contract krijgen bij een ander team, toch, Albers fans?
    we zijn slechts halvewege het seizoen, dus genoeg mogelijkheden voor een talent als Chris, ok buiten de F1 toch? (alhoewel hij nu natuurlijk geen magische deureopenende zak geld meer heeft voor dit jaar hahaha) we zullen wel zien ;-)

En dan nog een grote mond hebben dat ie dit jaar geen sponsoren hoefde mee te nemen, en dan ook nog verklaren dat zwart op wit te hebben, dan geloof je toch echt in een sprookje of niet?

l-o-s-e-r​

Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  8. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had toch liever Klien gezien, maar wie weet kan Winkelhock ons toch verrassen.

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Jeej weer een Duitser, joepie.. De 6e al dit seizoen, niet elke Duitser is M. Schumacher. En Winkelhock zeker niet =(

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik kan mij er wel iets bij voorstellen dat Spyker hun duitse testrijder op de Nurburgring laat rijden. Zo krijgen ze iig genoeg aandacht van de duitse media.

11. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat om de coureur, niet uit welk land hij komt. Maar goed, Winkelhock is geen hoogvlieger, maar Spyker zal op zoek zijn naar sponsors, met dit weekend de GP van Duitsland, dan val je op als team met 2 duitse rijders. Klien zal de rest van het seizoen wel uitrijden.

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat weet ik wel, maar ik heb sterk het idee dat de reden van al die Duitsers in de F1, de heer M. Schumacher geweest is en niet zozeer de klasse van die coureurs, hoewel Heidfeld en Rosberg wel aardig goed zijn.

13. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het bij Winkelhock toch eerder inspiratie van zijn vader was, reed ook F1, en verongelukt in 1985 in een sportswagen, nog voordat iemand van ene M. Schumacher had gehoord.

14. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het vooral aan de heer kolles te danken is dat spyker nu is opgescheept met twee duitsers. Ik had ook liever Klien gezien en geen duitser.

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb het over de teams die al die Duitsers binnenhalen, niet over die coureurs zelf. En Winkelhock heeft nooit wat bijzonders laten zien.

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Euh, dat slaat al helemaal nergens op. Ik denk niet dat er een teambaas is die zo naief en kortzichtig is. Winkelhock is al een tijdje testrijder voor het tem. icm extra sponsorgeld mag hij nu die kar gaan besturen. Wat heeft dat in godsnaam te maken met Schumacher..

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik praat over de Duitse coureurs in het algemeen, dus niet alleen Winkelhock. Ten eerste moet ik het nog zien of Winkelhock uberhaupt testrijder zou zijn geworden als hij niet dezelfde nationaliteit had gehad. En Ralf is een ander voorbeeld, die naar mijn idee deze geweldige carriere meer aan zijn naam te danken heeft dan aan zijn kunnen.

Ik ben gewoon van mening dat wanneer twee coureurs even goed zijn, maar 1 een Fransman is en de ander een Duitser, dat die Duitser de voorkeur krijgt. Tja, deel die mening of niet, jammer dan.

Laatst bewerkt: 19 jul 2007
  18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik vindt het een beetje een rare beredenering want in jou geval zou dan de helft van de rijders duits en de andere helft braziliaans moeten zijn. Ik geloof best dat Winkelhock dor z'n naam/nationaliteit/zak met geld testcoureur kan worden maar ze laten hem bij Spyker echt niet zondag rijden als hij bij de tests 2-3 seconden langzamer was geweest dan Albers/Sutil

Ik denk eigenlijk dat de nationaliteits kwestie alleen zou opgaan als het team en rijder uit het zelfde land komen

19. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Goh wie mag Fransen nou wel in deze wereld? 8)

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, of hij nu twee seconden ofwel vier seconden langzamer is,maakt hier niet veel uit.
    Je bent een beetje de laatste of je bent zeker de laatste,en één ding weet je zeker op het einde van een grand prix ben je geheid de laatste , of in het beste geval nét de voorlaatste,en als er minstens twintig uitvallen geraak je nog geheid op het podium óók.En in dit geval moet je maar afwachten of je teammaat het beter dan jou doet.....
    Bij spyker heb je tenminste nog die zekerheid aangezien de anderen meerijden om te scoren hoef je je maar te beperken tot proberen te volgen,wat steevast niet lukt.Je mag het ook een vorm van regelmaat noemen wat dat betreft, of incompetentie of gewoon een vorm van armoede....
    Wat wil je, zonder geld kan je immers niets in F1....En als piloot van een spyker kan je het beste grote achteruitkijkspiegels laten monteren, een kwestie om de aanstormende bende tijdig te zien opdoemen.
    Je mag het cynisme noemen van mijnentwege uit, maar spijtig genoeg is dit gebaseerd op realisme...Je zal maar daar de piloot van wezen....Capaciteiten genoeg,méér dan je wagen aankan.....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina