1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Ik weet nog wel de kwalificatie van Spa in 2005, waar beide Minardi's met ZO weinig benzine reden, dat ze vóór de start van de race nog de pits in moesten om bij te tanken. Dankzij die low fuel run stonden ze voor Minardi begrippen vrij ver naar voren. Albers: "Ja, echt belachelijk, we kunnen morgen niet eens op de grid starten." Robert: "Te gek! Dat we zo dicht bij die andere staan had ik echt niet gedacht, super!" Tja... dan weet ik wel wie ik support :+

Maarja, dit weekend Duitsland. Leuk baantje, vooral voor Kimi :cool: Heeft het altijd goed gedaan hier (3 keer in leidende positie uitgevallen 8)) En die Winkelhock... die heeft al een wagen in de grindbak geparkeerd las ik. Ook zo'n 1.5 seconden langzamer dan Sutil. Nee Spyker, slim om Albers eruit te zetten! Met Winkelhock kom je er wel!

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, want die betaald tenminste ;) lol

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, geen F1 demonstratie van Spyker tijdens de DTM. :'-(

Had nog gehoopt op van der Garde ofzo maar dat gaat helaas ook niet door.

4. JeePee

JeePee Guest

Die paar miljoenen maken de auto grofweg 0.5 sec sneller. Maar als Winkelhock 1.5 (op het moment van typen in de 3de vrije training zelfs 2 seconden) langzamer is dan Albers doe je 1 stap vooruit, en 3 achteruit. Had Klien er dan ingezet ofzo...

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat een klapper van Hamilton :eek:

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Tjezus, wat ging Hamilton er hard af zeg! Ik hoop echt maar dat hij ok is, zag er in ieder geval niet lekker uit allemaal. Schrok me echt rot! Of er liep iets vast of er liep iets van de band af of hij reed hem lek. Echt niet normaal. Ik hoop echt dat hij ok is.

Edit: Ik hoor zojuist dat het waarschijnlijk met een wielmoer heeft te maken die is losgelopen / niet goed vast zat. Het schijnt dat de wheelgun niet goed heeft gefunctioneerd.

Jammer dat Alonso een foutje had in zijn lap, anders had hij zeker de pole gepakt. Komt morgen wel goed denk ik met Alonso.
    Trouwens echt heel knap en proffesioneel van Alonso! Wetende dat jij hetzelfde probleem had waardoor je teamgenoot zojuist keihard gecrashed is. Moet je toch echt keiveel vertrouwen hebben, petje af. De bocht waarin het gebeurde was overigens de Schumacher S.

EDIT:

Godzijdank is hij ok!!! Wel balen, want dit zijn echt hele dure punten voor het kampioenschap. Maar het belangrijkste is dat hij ok is!
    Heb trouwens gelezen dat Kimi niet bepaald onder de indruk was van Hamilton's klapper, getuigende zijn blijdschap en glimlach op zijn gezicht na de kwalitficatie, dat terwijl er toen nog niet bekend was wat de toestand van Hamilton was. Heb het zelf niet gezien, alleen gehoord en gelezen, maar als het klopt is dat nou niet bepaald gepast.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Gelukkig dat hij ok is ja! Heb 't ook niet gezien (was te druk bezig met Forza 2 :+ ) maar 't schijnt nogal hard geweest zijn ja! :eek:

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Tijdens de kwalificatie was al wel bekend dat er niets ernstigs met hem was (tijdens de reclame op RTL7 was er op de duitse RTL al verklaring van Dennis) dus ik ga er van uit dat Kimi het ook al wel wist.

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Alonso had hetzelfde probleem als Hamilton, ook zijn wielmoer zat niet goed vast. Na de rode vlag kwam hij heel langzaam richting de pits rijden. Hij heeft dus wel het geluk aan zijn zijde gehad. Dit heb overigens net pas gelezen.

10. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest werken en kon de kwali niet zien maar dacht eerst dat het een grap was van die crash, later kwam ik erachter dat het serieus was. Gelukkig is hij oké en hopelijk kan hij racen morgen, hopelijk kan hij dan alsnog z'n 10e podium op rij scoren. :)

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hoe kan het nou dat er aan één wiel één moer niet goed vast zit? Kijk, aan één auto snap ik, maar aan twee auto's één wiel? Da's niet logisch.

12. JeePee

JeePee Guest

En hij heeft zeer waarschijnlijk op de TV gezien dat Lewis zijn duim op stak (Coureurs hebben zowel TV beelden als Live Timing tot hun beschikking als ze in de pits in de auto zitten).

De wheelgun was defect. Dus het 'pistool' dat de moer er op moet draaien functioneerde niet goed.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    [yt]ky4O2SorpXk[/yt]

14. JeePee

JeePee Guest

Hij rijdt!

Ben benieuwd hoe hij naar voren komt. We hebben in de GP2 al gezien dat hij zowat het hele veld in de 1ste bocht inhaalde, nu eens kijken wat hij er in de F1 van bakt. Verwacht toch wel dat hij het een stuk beter gaat doen dan die geweldige opmars van Alonso in Frankrijk die van 8 naar 7 ging :lol: Zolang Massa, Alonso en Kimi geen problemen kennen deze race zal het podium dit keer geen Hamilton kennen, maar wie weet komt er nog een buitje naar beneden en glijdt iedereen van de baan.

15. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    GP2 heeft alleen geen 'lauch control'. Het is tegenwoordig haast onmogelijk een superstart te maken in F1, je wint haast alleen wat met je reactiesnelheid. Hopelijk is dat volgend jaar met de gezamelijke ECU's verleden tijd en zie je weer rook van de banden bij de start.

16. JeePee

JeePee Guest

Ik heb het niet over de start, maar gewoon tijdens de race. Daar had hij in de GP2 een aantal zeer mooie uitrem acties bij bocht 1.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    regen_O_

edit//vage actie van Raikkonen:confused:
    edit//_O_ 5 op een rij
    edit//Liuzzi:D
    edit//rofl@hamilton

Laatst bewerkt: 22 jul 2007
  18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Geniaal!!!!!

Mijn god, wat een regen komt er uit de hemel zeten zeg. Dit is niet normaal. 6 auto's in 1 bocht die eraf vliegen!
    Goede kansen voor winkelhock trouwens die op de 1e plek ligt!

Hahaha hamilton rijdt nog! Hij is weer op de baan getild door de marshalls, en heeft zijn auto aan de praat gehouden!

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hahaha Liuzzi! Ramt bijna de Safety Car en dan knalt ie tegen de kraanwagen! :D
    Schitterende race! :cool:

20. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Te vet deze race

Winkelhock _O_

/edit: rode vlag...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina