Wow, wat een waanzinnige race zeg! Nog spectaculairder dan Canada. Hoop dat Spa netzo tof word. Echt briljant met Winkelhock, heel tof van hem. Het regende echt bizar hard. Je zag het in die ene bocht waar oa Hamilton eraf ging, stond 5 a 6 man. Was gewoon aquaplanning, ze konden daar gewoon niet meer sturen. Jammer van de lekke band van Hamilton bij de start (weet nog niet hoe dat kwam), want hij had echt een superstart. Verder heeft Hamilton echt een superrace gereden. Vanaf één ronde achter op net één seconde de punten missen, erg jammer. Wat had hij een paar mooie acties zeg. Zoals die bij Fisichella, echt een hele mooie! Hamilton heeft echt veel geleerd vandaag. Briljante actie ook met die kraan, heeft gewoon zijn motor draaiende gehouden, heel netjes. Na zo´n klap gisteren, de pech van de lekke band vandaag, zo´n sterke race rijden, petje af.
Wat een gek die Liuzzi zeg! Had echt vrij ernstig af kunnen lopen. Echt heel erg tof voor Webber, gun het hem echt, heel tof! Tja, en Alonso. Alonso zoals we hem kennen, wat een mooie race van hem zeg! Die acties met Massa waren echt heel erg mooi, heel erg mooi! Is meteen een lekkere sfeer tussen Alonso en Massa, vond de actie overigens meer de schuld van Massa dan van Alonso. Beetje zeikerig van Massa, is gewoon pissig dat hij 2e werd. Hele mooie overwinning van Alonso. Ik weet niet wat Heidfeld vandaag had, ik dacht gewoon 2 keer Kubica aantikken en daarna Ralf nog een keer.
Als Hamilton geen lekke band zou hebben gekregen, dan denk ik dat hij gewoon op het podium had gestaan, hij was echt snel vandaag. Misschien zelfs wel een 1-2 voor McLaren. Jammer dat Hamilton geen punten heeft gepakt, maar het kampioenschap is nu wel heel spannend.
Hele spannende race, hele mooie overwinning van een hele goede Alonso, hele mooie race van Hamilton en een hele mooi race van Webber.
Klik om te vergroten...