En wat voor medewerker... geen schoonmaker hoor. Alleen het feit al dat Ferrari de bodemplaat moest 'vast' maken heeft ze tienden gekost.
Daarnaast noem je mij een gefrustreerde Ferrari fan, maar ik ben geen fan van het team. Enkel van Raikkonen. Ik zie een Heidfeld/Fisichella liever winnen dan Massa. Waar ik een hekel aan heb zijn Alonso en sinds kort ook Spyker. Dat ik het belachelijk vind dat Mclaren hiermee weg komt heeft dus niks te maken met het 'fan' zijn van een team. Ferrari is door dit spionage gebeuren er gewoon nadeliger vanaf gekomen dan dat ze zouden zijn zonder dit alles. Want zeg nou zelf: in 2 weken tijd meer dan 1 minuut per race winnen op je naaste concurrent en bij bekendmaking van het spionage geval 2 overwinning tegen krijgen... dat lijkt me geen toeval. Daarnaast geef ik toe dat Monaco niet de ideale baan is voor de Ferrari, maar dat is Indianapolis wél.
En waarom ik het doping verhaal erbij haal is ter vergelijking met het wielrennen, waar renners wel gedisqualificeerd worden voor het hebben van dingen die ze eigenlijk niet mogen hebben
Ow, en voor de mensen die zeggen dat alleen Coughlan deze informatie had... de bijna 700 pagina's tellende document stond op een computer in het bezit van Mclaren
Edit://
Laatst bewerkt door een moderator: 26 jul 2007