1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    1000e post. ^ :)

Vandaag naar de DTM geweest, 's ochtends regende het wat wel erg leuk was voor het voorprogramma. De DTM race was wel redelijk, niet echt veel actie en zelfs een teamorder finish. Heb Hakkinen en zelfs z'n zoontje Hugo wel mooi kunnen zien tijdens de rijdersparade en nog een paar inkopen kunnen doen. :)

2. JeePee

JeePee Guest

Ik hoop dat als ie een stoeltje gaat passen hij met z'n dikke lijf klem blijft zitten in de auto. Na wat hij vorig jaar z'n fans in Zandvoort geflikt heeft kan ik echt niet bevatten. Het enige waar die vent van mij nog mag racen is op z'n fiets. Van autoracen moet ie afblijven met die commerciele instelling van 'm. Dat het vorig jaar niet lukte is puur en alleen aan hem zelf te danken.

3. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het hem wel lukt. Echter, twee dagen voor de eerste race van het seizoen blaast verstappen het hele zooitje af: het stuurwiel is niet rond genoeg.

4. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Geen f1, maar wel iets om trots op te zijn:
    Robert doornbos heeft z'n 2e race gewonnen in de champcars!! Door het wisselen van een nieuwe voorvleugel is hij tijdens de race van de laatste naar de 1e plaats gereden. Knappe prestatie als je het mij vraagt

ps. ik heb de race niet gezien, alleen op teletekst gelezen

Laatst bewerkt: 30 jul 2007
  5. JeePee

JeePee Guest

Tja, wat Mark Webber zegt: De CC is meer een loterij dan racen en er doen maar 4 of 5 goede coureurs aan mee. Wel leuk voor 'm dat ie wint.

6. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aldus de man die in een loterij nog derde werd, daar hoorde je hem toen niet over klagen of wel soms?

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    De finish was echt geen tof einde van de race. Regenrace van de euroseries was wel leuk om te zien, alleen jammer dat die nederlander (Buurman?) die 1e lag geen regenbanden ging halen.

DTM race was leuk, paar leuke acties gezien in de tarzanbocht. Alleen zo jammer dat premat van zijn gas af moest voor de finish. Die auto van hem is trouwens echt onwijs mooi!

8. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, ik zag het gisteren nog op Eurosport en daar was te zien dat de derde positie ook werd weggegeven! Ekström mocht ten koste van Scheider het podium op. =(

9. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Scott Speed ontslagen bij Toro Rosso. Hij wordt voor de rest van het jaar vervangen door Sebastian Vettel. Nog een Duitser, zo blijven er dus vijf Dutsers racen. Maar alles is in elk geval beter dan Sebastien Bourdais :).

Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  10. JeePee

JeePee Guest

Speed? Ojah, die Amerikaan die terecht nooit in beeld was...

hup hup Vettel \o/

11. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet wéér een duitser erbij. Dat speed exit is maakt me niet zoveel uit, maar had liever een andere coureur gezien. Als hij maar niet duits is.

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, waarom? :{

13. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Vijf rijders uit hetzelfde land is mij iets te veel, niet zo zeer omdat het Duitsers zijn. Als er vijf Fransen, Italianen, Spanjaarden of Finnen in de F1 zouden rijden, zou ik dat ook niet leuk hebben gevonden. De nationaliteiten moeten wel een beetje verdeeld blijven.

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    mja.. ik maak me er niet echt druk om.. Tis geen A1GP ;)

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Spionagezaak wordt weer heropent..

16. JeePee

JeePee Guest

Denk dat Jean Todt nu het 'vredescontract' aanhaalt dat hij en Ron getekend hebben.

Overigens was de vorige rechtzaak er een waar Ferrari niks mocht zeggen. Ze mochten hooguit een paar vragen stellen. Denk dat ze nu wel mogen 'aanvallen'.

Ik vind dit eigenlijk wel leuk zo tussen de races door :) Brengt een beetje extra spanning in de strijd.

17. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, vond het toch leuker als massa en alonso op de vuist waren gegaan in duitsland ofzo, dat is dan een schandaal wat min of meer nog met racen te maken heeft ipv een politiek schaakspel.

18. JeePee

JeePee Guest

Haha, net zoals Salazar en Piquet :D

* zoekt filmpje

edit://

[yt]3SXbGDcMeo8[/yt]

Laatst bewerkt door een moderator: 31 jul 2007
  19. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha, te grappig, beetje zoals bourdais en tracy of tracy en tagliani vorig jaar in de champcar.

20. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    \o/vooral die laatste ninja kick van Piquet is een klassieker:b:

ik lees in de media dat Ferrari een beweegbare bodem onder de auto heeft gehad, wel grappig want dan moet ik weer aan de GP van Amerika denken en de Williams van Rosberg die stilviel. Daar bewoog de bodem ook al zo raar, dat het bijna alleen illegale wielophanging geweest kan zijn.

Ik geloof trouwens niet dat ze dat nog steeds gebruiken, dus wordt het waarschijnlijk ook nooit ontdekt. Das maar beter ook, want in de formule 1 hoor dit erbij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina