1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Albers 19 Aug. toch naar Bavaria City Racing met een Spyker F1.

2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel mooi voor hem en het publiek, zal er zelf niet bij zijn maar lijkt me wel erg gaaf. :)

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    McLaren's en Hamilton's statement over GP Hongarije:

Mika Hakkinen over Hamilton vs Alonso:

4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
  5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat is geen gerucht meer, Bourdais is al bevestigd..

Jammer dat ze Doornbos niet genomen hebben. Van Bourdais verwacht ik niet al teveel. Die heeft jarenlang (sinds 2002 dacht ik) geprobeerd een stoeltje te bemachtigen en dat is imo niet goed. Als hij wel het echte talent was, had hij al veel eerder een kans gekregen.

Ik vraag me trouwens af hoe hij omgaat met de regels in de F1 en dan doel ik met name op het wél mogen verdedigen van je positie. Onlangs zat hij in Amerika te klagen dat Doornbos een verdedigende lijn reed.

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Alan Prost \o/

7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Goed schrijven modje... het is Alain met zijn scheef neuzeke....
    Dat waren trouwens nog eens boeiende duels met Prost én Senna in de Mclaren destijds....Vlammen totdat de stukken uren in het ronde vlogen....
    Tot grote spijt van Ron Dennis destijds...en nu heeft hij wéér twee hanen die op dezelfde mestpach zitten....We gaan dit seizoen heus nog wat aflachen als de heren Hamilton en Alonso elkaar van de piste gaan proberen te rijden.

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    McLaren-coureurs hebben een 'professionele werkrelatie' :lol:

In een statement wordt door het team ook ontkend dat Hamilton direct na de kwalificatie op de Hungaroring Ron Dennis over de boordradio de huid vol heeft gescholden.

Maar waarom gooide Ron Dennis dan zijn headset weg.

9. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, dat hadden destijds Prost en Senna ook,En waarschijnlijk jeukte het bij ron dennis, of is hij zo gelovig dat de hem toegeroepen scheldwoorden pijn aan zijn oren deden....._O_:lol:

10. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zal minder moeten gaan klagen, F1 is anders dan CC en hij moet zich maar aanpassen. En als STR volgend jaar net zo presteerd als dit jaar, gok ik dat ie zich niet druk hoeft te maken over blokkeren.

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ook Michiel Mol heeft Spyker nu verlaten en ze overwegen nu al zelfs om het team te verkopen.

Grote blabla verhalen in 2006, Mike Gascoyne, toen opeens Victor Muller weg, Albers inruilen voor Yamamoto, nieuwe auto waar nu opeens niets meer van verwacht mag worden, Michiel Mol weg en natuurlijk altijd kansloos de laatste plaatsen bezetten.. Spyker: het lachertje van de F1 sinds jaren. En dat terwijl ze niet eens een jaar bestaan.

12. JeePee

JeePee Guest

Hmz... ben benieuwd.

13. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk is het dus zo dat mol uit alle macht afwil van Spyker Cars, de zeepbel van Viktor Muller. Tip voor mol: dump ook de naam Spyker en klop bij Jan Lammers aan of je de naam 'Racing for Holland' kan gebruiken. Dump daarna die dikke bratwurst als teambaas en neem iemand aan die zowaar verstand van zaken heeft. Misschien heeft Kolles dat ook wel, maar voor de rest vind ik hem een lul die de paddock liever kwijt dan rijk zou moeten zijn.

14. JeePee

JeePee Guest

Jup, mee eens.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    In de telegraaf van vanochtend stond dat Mol als CEO is afgetreden omdat hij een bod op Spyker voorbereid

edit//hier het stukje van f1racing

Laatst bewerkt: 15 aug 2007
  16. JeePee

JeePee Guest

Mensen, je kan een hekel hebben aan Christijan Albers, je kan vinden dat 'ie praat als een mietje, en je kan vinden dat hij zichzelf nooit ergens de schuld van geeft... hij was vandaag wel de man die heel Rotterdam op z'n kop zette door in elke auto waarin hij reed het asfalt 3 rubber lagen dikker te maken. Van een Dodge Viper tot een F1 wagen. Zelfs in z'n instalation lap deed 'ie meerdere donuts op 't Hofplein. Als deze man er niet geweest was, was BCR dit jaar een vrij dooie boel geweest, en was alleen het drifteam de moeite waard geweest. En dat zeg ik niet omdat ik fan van 'm ben... ik vroeg vanmiddag al wie die gek in de Viper was, en ik kom net pas te weten dat hij het was :cool:

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als Albers niet was gekomen hadden ze wel iemand anders ingehuurd, donuts zijn zo moeilijk nog niet

18. JeePee

JeePee Guest

Doornbos reed zijn neus kapot, John O'hara sloeg 2 keer af en Kovalainen kreeg met moeite rook van z'n banden. Zo makkelijk is het nog niet (1 misschien, maar om er 4 achter elkaar te doen zonder dat je motor overloopt...)

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dus Tim is volgend jaar de man van de donuts? :+

20. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar reed doornbos zijn neus kapot dan? Dat stukkie over het gras omdat ie geen remmen meer had? Ik vond juist de demo van kovolainen het vetst, met als goede tweede die van sutil en daarna piquet. Doornbos viel idd wat tegen, moest helaas met die gare lola rijden ipv dp01 en ook Bleek liet het wat afweten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina