1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    als ze mij er goed voor betalen wil ik best komen:+

edit//toffe reclame :D

Laatst bewerkt: 20 aug 2007
  3. JeePee

JeePee Guest

Geen remmen meer had? Hij verprutste zijn donut, kon geen kant meer op, en besloot vanuit stilstand vol over de stoep en dus ook gras te raggen. Zag er wel leuk uit trouwens, dan zie je pas echt hoe stijf die wagens zijn.

4. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tegenover rijnmond verklaarde hij dat ie door het rempedaal heen trapte.

5. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat ie sowieso wel erg veel risico nam, maar ach, het was toch het oude chassis dat toch niet meer gebruikt wordt.

6. JeePee

JeePee Guest

Zie zelf maar:

[yt]NCC-lQLOfM0[/yt]

7. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben.

overigens maakt zo'n champcar wel minder geluid dan een a1 en een f1 auto, terwijl hij ongeveer evenveel vermogen heeft als een f1 auto.

8. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    mooi ook hoe zo'n gast de baan op rent om het stukje voorvleugel te pakken, die stuwards erachteraan. Prachtig!
    Er stond een tijdje geleden al een verwijzing naar het filmpje in Formule 1 RaceReport, hij is idd leuk.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Laten we het hopen! Zijn 2 mooie teams voor hem.
    Tegen Williams wil ik zeggen Wurz eruit en Doornbos erin en tegen Toyota wil ik zeggen Ralf en Trulli eruit en Doornbos en bijv. Sutil erin.

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Nu doet Doornbos dus wel het gene waarvoor hij een paar jaar geleden een sneertje richting Albers uitdeelde, namelijk geruchten verspreiden zonder dat er ook maar iets getekend is.

Maar ik gun het hem zeker wel, eindelijk een keer een Nederlander die kan meestrijden in de middenmoot :)

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik zie Dorrnbos hier geen geruchten verspreiden. Het einige wat geciteerd wordt is dat hij niet naar PSyker wil en dat ze in september de knoop willen doorhakken.

Bovendien is zijn manager al in gesprek met de teams en kun je dus imo sowieso al niet meer echt van geruchten spreken

12. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap het punt van fisichella wel, het is beter om niets te zeggen en dan in een keer bekend te maken waar je gaat rijden, dan dit. Echter, geruchten horen bij de f1, dat maakt het wel leuker. Als hij echt kan kiezen zou toyota de betere keus zijn denk ik. Het is toch een fabrieksteam die qua resultaten williams niet zo heel ver ontloopt (vrijwel gelijk) maar met de potentie om door te groeien (iets wat williams in mijn ogen niet heeft).

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als hij (of wie dan ook) toch al contact met een team heeft mag hij zich er vind ik wel over uitlaten want de geruchten komen anders vanzelf wel

edit//Vind niet dat Toyata meer potentie heeft dan Willams. Ze hebben natuurlijk veel meer geld maar als je ziet wat ze de laatste 5 jaar ermee opgeschoten zijn vind ik dit geen goed argument voor Toyota

Laatst bewerkt: 21 aug 2007
  14. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Heidfeld en Kubica ook volgend jaar bij BMW, goede zaak vind ik. :)

15. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vermogen komt wel grotendeels van de Turbo, en die heeft een F1 motor niet, atmosferische motor. Champcars rijden op methanol, F1 op benzine. Volgens mij moeten de Champcar motoren het hele seizoen mee gaan, en rijden met veel lagere toeren. Zal niet hoger zijn dan 13.000, F1 rijd momenteel 19.000. De enige overeenkomst is eigelijk de V8 met nagenoeg een gelijke cilinder inhoud F1 2,4 en Champcar 2,6 (?)

16. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zelfs 3,5 maar pin me er niet op vast.

17. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    2.7 is het :) 3.5 is WSR, maar daar zit geen turbo op :p

18. JeePee

JeePee Guest

Spyker kwam niet door de crashtest heen :emo:
    Geen B-spec in Turkije dus.

19. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is maar goed ook dat ze dat goed testen, want als er één ding is wat zo'n spyker doet met yamamoto achter het stuur, is het wel crashen.

20. JeePee

JeePee Guest

wow, Raikkonen 4 tiende voor op Massa en 1,2 sec (!!!!!) voor op de Mclarens.

Ik heb zin in zondag :D

(Spyker ook goed trouwens: 0.1 sec achter Vettel)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina