1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    |:- :+
    Ik moet zeggen dat ik de williams van vorig jaar mooier vond. Er gaan trouwens geruchten dat deze 2 "foto's" renders zijn. In dat geval zouden ze dus fake zijn. Maar of dat waar is weet ik niet. De T-cam heeft wel een andere kleur maar het kan ook kunnen dat het een 1e en een 2e auto is...

Maar ff afwachten dus:)

Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad een interim-livery, zoals FFWD al zei. :)

En die McLaren ziet er wel weer oke uit, geen grote veranderingen (zoals vorig jaar zo cool was) maar ik vind het beter dan verwacht. Hier trouwens ook de nieuwe helm van Alonso, die me sterk doet denken aan die van Kimi.

Morgen is, zo uit m'n hoofd, volgens mij BMW aan de beurt. :)

-Edit-
    Helemaal vergeten, dat nieuwe logo van McLaren ziet er prima uit. Op naar een goed seizoen. :thumbs:

Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    OMG wat een lelijk overall.. De auto is nog wel ok, maar dat overall verneukt alles.

Verder weer een smalle neus. iedere keer als ze een smalle neus hebben dan kunnen ze niet echt uitblinken.

4. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog wat foto's van Alonso's nieuwe helm. :)

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Foto's nieuwe BMW-Sauber:

Lijkt best wel veel op die van vorig jaar..

Foto's nieuwe Ferrari in actie:

Zo ziet hij er dus van de achterkant uit :)

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hadden ze die dubbele horizontale stangen ter hoogte van het achterlicht al eerder? Dacht van niet namelijk.

De BMW is niet veel veranderd ten opzichte van vorig jaar qua livery. Verder kan ik ook zo snel geen grote veranderingen aan de auto zelf zien.

Komt er dit jaar eigenlijk nog een Formule 1 competitie? Aangezien we die 2 jaar geleden wel hadden, en ik vond dat best wel tof.

7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik weet nog dat we in dat seizoen van 2003 een spel hadden waar je de top 8 moest voorspellen. Per positie kreeg je dan steeds punten. Dat vond ik ook wel leuk.

Die competitie vind ik zelf eigenlijk minder, omdat je daar maar 1x een keuze mag maken en daar moet je het dan het hele jaar meedoen. Zou leuker zijn als je per wedstrijd je team zou mogen samenstellen.

Maar dan moet je ook nog iemand vinden die zin heeft om telkens die stand bij te houden, want dat gaat op den duur ook vervelen 8)

Ik zal trouwens binnenkort even de startpost bijwerken. Dan zet ik de foto's van de teams die al gepresenteerd hebben in de startpost, maar dan in het klein. Als je dan op de foto's klikt, kun je ze op ware grootte zien. Maar dat komt nog :)

// Edit: startpost is bijgewerkt :)

Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  8. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    Waren er niet van die sites waar je zulke competities kunt opzetten. Ik meen wel eens zo iets gezien te hebben.

9. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    En de eerste Mercedes motor is alweer in rook opgegaan, op de eerste dag. Hoe is het toch mogelijk, niet te geloven meer.. :mad:

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ach ze waren niet de enige. Fisichella had gisteren ook al problemen in zijn test...

11. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Pfoe, het viel gelukkig mee. Klik. Het scheen een olielek te zijn. Natuurlijk is dit geen goed begin, maar liever nu dan op 18 maart. :):

12. JeePee

JeePee Guest

Zo, Kimi's eerste Ferrari test zit erop :)

1 F. Massa Ferrari 01:14.493 74 ronden
    2 K. Räikkönen Ferrari 01:15.226 39 ronden

Niet slecht! Hopelijk werkt Ferrari een beetje door aan het nieuwe chassis zodat ook Kimi met de nieuwe auto kan rijden. Massa reed vandaag met de F2007 terwijl Kimi het moest doen met de oude 248 F1.

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik vind zijn helm mooi:)

14. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Helm valt me niet tegen, wel jammer dat coureurs zo vaak hun helm veranderen. Maar hopelijk kijkt Kimi dit seizoen gewoon tegen de achterkant van de McLaren aan, en dan niet om 'm op een ronde te zetten ofzo, of een rokende achterkant, of zoiets. :9

15. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ralf zou onder de 1.10 zijn gedoken!

16. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Komt hij weer aan met Ralf. :9

Nieuwe Renault
    Ik vond die van vorig jaar wat mooier.

17. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De nieuwe renault...vind hem niet echt mooi qua kleurinstelling...O-)

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat mooier? Dit is echt een van de lelijkste F1 auto's die ik ooit heb gezien:x Wel leuk hij gedeeltelijk oranje is maar daar hebben wij dit seizoen Spyker voor :D

19. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar zit wat in, de kleurstelling vind ik lelijk (het geel past er totaal niet bij) maar verder ziet ie er goed uit. Dat was de vorige test goed te zien, de wagen heeft wel erg mooie vormen. :)

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Wat een ontzettend lelijke kleurstelling! De vormen van de auto zien er inderdaad wel mooi uit, maar getver die kleuren! Passen totaal niet bij elkaar! Wie dit heeft ontworpen moeten ze meteen ontslaan!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina